Yazık!
Arkadaş!
İstemiyorsan, kapıları kapat; pencereden girerim. Pencereleri kapat; bacadan inerim. Bacayı tıka; anahtar deliğinden sızarım. Ona da engel koy; duvardan geçerim! Âdeta kurtuluş yok!
Bütün bunlara ne gerek var? Çıkarırsın merdivenin yukarılarına, dama ya da ağacın doruğuna; düş/ür/mesi kolay! En azından beddua da edersin ve umutla beklersin…
Yüreğini ısıtmaktan, beynini ışıtmaktan, doğruları göstermekten başka ne yaptım sana? Tüm bunlar kötülükse; as beni, vur beni ama gel beri!
Az beri gel ki kaşımızı gözümüzü görebilelim. Gözler kalbin aynasıdır, derler. Belki saklı duygular ve düşünceler biraz algılanabilir!
Yok, yargısız infaz yapmaksa niyetin, onu bilemem. Şu an anlamaya çalıştığım, senin için ne kadar potansiyel tehlike olup olmadığımdır.
İnan olsun ki ne makamın, mevkiin, başarın, zenginliğin, alımlılığın ne de soyluluğun (varsa) beni hiç ilgilendirmiyor. Az dürüst, saygılı ve ölçülü ol/davran, yeter!
İncelik ise senin bileceğin ya da bilemeyeceğin iştir. Hakkında nasıl düşünülmesini istiyorsan, ona göre davranırsın kuşkusuz! Nezaketsiz diye kimseyi ipe çekmiyorlar!
Var gel şu yazdıklarımı iyi düşün çünkü bundan sonra ne kadar saygı duyacağım tamamen sana bağlıdır.
Şunu da itiraf etmek isterim: Hiç kimsenin güneşinde, ayında hatta yıldızlarında gözüm yoktur. Gold ya da Vip hiçbir zaman tercihim olmadı, olmaz ve olmayacaktır.
Ölünce fazladan bir yıldızla veya bir biçimde onurlandırılmak hiç kimseden zaten esirgenmiyor! Öldükten sonra heykelimi dik/tir/sen, çok umurumdaydı sanki!
Yıldızlar dile gelip hemen herkese ‘Sen beni hak ettin/etmedin! diyebilselerdi keşke!
Her yüz eserde bir ‘Dalya!’ demek âdettenmiş! Şu ana kadar bir sitede dört, iki farklı sitede ise beş kez ‘Dalya!’ demiş bulunmaktayım. Helâlinden her yüz eserimi bir yıldıza armağan ediyorum.
Yazarız çizeriz ama zor olan insanların adının üzerini çizmek olsa gerek! Beni gözden çıkaran/lar/ı yüreğimden söküp atıveririm, hüzünlenerek de olsa!
Allah, yâr ve yardımcımızdır. Kimsenin ahı ve hakkı kimsede kalmaz. Mevlâ görelim neyler, neylerse güzel eyler…
Yüce Yaradan, emekli olmak ve ölmek dâhil, cümlemize her şeyin ille en hayırlısını nasip etsin! Emanetimiz O’nadır.
Hoş ve esen kalınız… Saygıyla, efendim!
14.08.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.