- 458 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yirmidördüncü bölüm
Murat ağlamaya başladı her darbede daha çok ağladıbir kalenin surlarını döven gedikler açmaya çalışan dökme toplar gibi arkasındaki adam ter içinde kalmıştı,gecenin sessizliğinde nefesinin yırttığı dinginliği,sırtına damlayan ter damlalarını hissetti...
aleti ile de ufak yaralar açmaya başlamıştı,çocukluğundaki hissettiği acıyı hissetti,Murat,ağzındaki yastığı ısırdı,önce utandı sonra bıraktı kendini hıçkırıklara boğuldu,başlangıçta yaşadığı anlık hazzın diyetini ödüyordu,roller değişmişti şimdi artık kontrol kendisinde değildi,gençliğine döndü yine,sırtını öpen kuzenini anımsadı,yıllar sonra yine aynı konumdaydı,konum değiştirdiklerine omuzlarına dokundu erkeğinin ve ne kadar bütünleştiklerine baktı,birden damarların dolduğunu hissetti elinde,ve boşalan bir şarjör gibi damlaların içine boşaldığını anladı,bu damlalar ikinci birleşmelerinde kendisine kolaylık sağlayacaktı,ilk gece de iki kez birleşmek...hiç düşünmemişti,ara verdiklerinde elinde çayla salona girdi ,"erkeğine"çay getirdi,yorgundu,biraz uyudu,"kocası"ise sohbete dalmıştı,hemcinslerinden arkadaş arayan insanlarla..
Uyandığında gece yavaş yavaş sabaha dönmekteydi,karşısında hala klavyenin başında olan bir yabancı vardı,yavaşça yanına yaklaştı,birlikte filmlerden kesitler izleyip tekrar birlikte olmaya karar verdiler,gün ağarmaya başlarken,artık her şey çok kolay oldu ve bitti,esneklikkazanmıştı Murat,belkide ona alışmmıştı,ten uyumu ya da adı her neyse,sonunda olmuştu,bir hafta acı verse de unutamayacağı bir geceydi,İrem bile aklından çıkmıştı,artık yeni bir "ilişkisi " vardı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.