ZuLüm..!
Bir zulmün utancıdır bizim için Bosna da ölen çocuk sesleri..öylece gösteri gibi seyre daldıgımız Arakandaki ölümler..zulüm altında kalan onca mazlum insan..onlara yardım edemiyoruz çünkü bizim beynimiz zulüm altnda HEYHAT!!ilik ilik kafamıza yerlesti altı köseli yıdızlar..alıştık görmeye artk;çift cinsiyetli inekleri..yadırgamıyoruz ,gözumuzun görecegi küçücük yerlere yerlestirilen tavsana,tekgöze..belkide bizimle alay ettiklerini düsündügümüz boynuz resimleri tabii..işte beynimiz onlara hizmete geciyor,onları tanıyor böylece..müslümanlardan korkan o satılmış ruhlu askerler önümüze her evde onun için calısan bu görüntülü sesi koyup,zihinden fethediyor cogumuzu.imanlı kalbimizden korktukları için bunları bilinç altımıza yerlestirip yakında gelecek özgürügü kısıtlama zulmunude kolaylastırıyorlar.kardes baglarını koparıp öylece izletiyorlar dizileri.bizde körlesmiş gözlerle galibiyeti veriyoruz öylece..yenildigimiz yada yenilmeye yüz tutmus bu savasın sonucunda bize müslüman suurunu kaybettirecekler(bunu basardılar belkide),imanımızı gevsetecekler..EY MÜSLÜMAN! dinimizi calmaya calısıyorlar görmez misin!?artık silkelemeyecek misin omuzlarını!savasta imanınla göstermeyecek misin ecdadların gibi kendini!oyski onlar asla esareti kabul etmeyip savastılar son damlalarına kadar.kovdular inanmayanları devletinden,fikirlerini zihninden.razı göstermediler böylece zulüm altında kalmaya.EY OSMANLI TORUNU!belki topragına degil zihnine acıldı bu savas.o zaman sende zihin savasını yenip,topragına savas acılan kardeslerine yardım için cabala.etki etmeyecegini bile bile tas atmaya cesareti olsun yüreğinin.egoistlesen zihne inat onlarıda düsün böylelikle..onların zulüm altında kalması benim zulüm altında kalmam demektir ’de,sisteme inat..yeterki izleme seyirci kalma zulme karsı..atma o zulüm için atılan imzaları ne pahasına olursa olsun sonu..karsı gel zulmü destekleyen cümlelere..çünkü EY MÜSLÜMAN!SÖYLE BANA;ZULME KARSI KOYMAYAN , ZULMÜ YAPMIS GİBİ DEGİL MİDİR!.
YORUMLAR
konu güzel yorum güzel,
gerçek şu binler nasihat etse,
alimler, aydınlar bir araya gelse,
hiç bir şey veremiyor bazen insana...
kendi başına gelmedikçe anlayamıyor insan gerçeği...
-bin nasihat, bir musibet-
umarım vurdumduymazlığımızla bu acı bizi de kuşatmaz bir gün...
hoş orada ölende biziz ya...
kaleminiz daim olsun...
hacerR
Sayfama onur verdiniz üstadım (:
Her dem saygımla-sevgilerimle..
İlk yazınıza yapmadığım yorumu, buraya yapmak istedim. Yeni başlıyorsunuz (benim gibi:))galiba, daha iyi bir yerlere geleceğimizi düşünüyorm:) Konu harika, içerikte oldukça iyi:))
Murathan E. tarafından 8/13/2012 6:09:33 PM zamanında düzenlenmiştir.