....
......
YORUMLAR
Çok doğru demişsin değerli kardeşim.Maalesef artık aşkları sanal yaşıyoruz.Yürek sesleri pek çıkmıyor,hep yüzeysel sevgiler.Öyle kolay harcanıyor ki SENİ SEVİYORUM cümlesi halbuki bu sözün ne büyük bir değeri var,her gün gördüğümüz yakınlarımız çocuklarımız komşumuz evdeki huzursuzluklar bir çığ gibi büyümekte,ayrılıklar boşanmalar ortada kalan yavrular,dayak şiddet aldatma artık evlilik müessesine de saygı kalmamış.Nikah masasında imzayı attığınız an bitiyor her şey,Bu olaylar beraberliklerde de,arkadaşlıklarda da böyle iki gün canım cicim üçüncü gün kavga patırdı,ne saygı kalmış ne edep.İnanın sokağa çıktğımda gençlerimize şöyle bir kulak misafiri oluyorum, bizler konuşma özürlü olmuşuz konuşmanın adabını imlasını kuralını unutmuşuz,ağıza alınmayacak kelimeler sarf ediliyor ve bunlar sevgili yanak yanağa kolkola,veya evli çiftler, aman yarabbim nasıl bağrış çağrış,kadın sinirlenir uzaklaşır sokakta adam küfürün bini bir para daha ne anlatayım kardeşim.Bizlere ne oldu neden sevgisizliklere itildik,nereye gidiyoruz nedir bu rezalet,nedir bu anlayışsızlık.Benim için sevgililer gününün bir anlamı yok,seven insana her gün sevgililer günüdür,benim sevgimi bir güne sığdıracak insan benden uzak olsun,Allahıma yakın Allah selamet versin öyle sevgiliye .Sevgiler sözde değil özde olmalı yürekte olmalı.Kutlarım.
saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 2/15/2008 6:49:10 PM zamanında düzenlenmiştir.