- 531 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mağaranın Kamburu P-Kitap Yayınlarından Çıktı
*İlk baskısı geçen sene yapılan Mağaranın Kamburu’nun 2. Baskısı P-Kitap tarafından yayımlandı.
*Çok sayıda olumlu eleştiri alan eser, yeni bir kapak ve dizgi ile okurların karşısına çıkıyor.
*Eserde felsefî ögeler ağır basarken, heyecan verici sahneler de yer almaktadır.
Eserin künyesi ve internetteki kitap satış noktalarındaki tanıtımından bir örnek:
Eserin adı: Mağaranın Kamburu
Yazarı: Ömer Faruk Hüsmüllü
Yayınevi: P-Kitap
ISBN: 9786054543298
Teknik Özellikleri: 13,5 x 21 cm ve 183 sayfa
Fiyatı: 13.00 lira İndirimli fiyatı 10.40 lira
Tanıtım yazısı:
"Gözlerim yoruldu. Daha aydınlık olamaz mı bu mağaranın içerisi?"
"Karanlık da ışık da insanın ruhundadır. Gözlerini kapat ve öyle konuş. Daha rahat edersin. Hem göremeyeceğim diye korkma, eskisinden çok daha iyi göreceksin."
Yazar, roman boyunca yansız/nesnel davranıyor. İki kişi arasında geçen konuşmaların akşam saatlerinde yapılıyor olması kahramanların ruhsal durumlarındaki kaosu daha da belirginleştiriyor. Sürükleyici olduğu kadar da şaşkınlık, öfke ve kızgınlık uyandıran bir üslûbu var. Kendinizi, bazen bilge, bazen de serserinin yerine koymanıza neden olabiliyor. Romanda ayrıca yalın bir dille felsefi bir içerik oluşturulmuş. Bu da romanın akıcılığı ve anlaşılabilirliği konusunda bize yardımcı oluyor.
Hilal ERBOYACI
YORUMLAR
Değerli Ömer Faruk ağabeyim benim yazdığım ve halen sürdürdüğüm bir kitabım var P-Kitap yayınevinde Nalan Güven adında çok değerli bir yazar var bilirsiniz.Kitabımı ona tanıttım ve olumlu yanıt verdi.Lakin kendsinden bir daha haber alamadım.Kitabım konusunda acaba sizinle irtibata geçebilir miyim bir yazar olarak bana da yolunuzdan bir kenar ayırabilir misiniz?
Ömer Faruk Hüsmüllü
Kitap yazmak oldukça emek isteyen bir iş. Ancak yazdıktan sonra o kitabı bastırmak ve dağıtımını yapabilmek daha da zor bir iş. Hele bizim gibi çevresi olmayan insanların üstesinden gelmekte çok zorlanacağı bir iş...
Buna rağmen gene de yılmadan bazı çıkışlar aramaktan geri kalmamak gerektiğine inanıyorum. O nedenle de yıllardır bu konuda mücadele veriyorum.
P-Kitap'da eserinizi bastırabilirsiniz. Ancak P-Kitap eserinizi inceledikten sonra baskı masrafı olarak sizden talepde bulunacaktır. Ekonomik durumunuz müsaitse kabul edebilirsiniz.
Bu iş için yazarlarla değil doğrudan P-Kitap'ın sahibi Nihat Polat beyle görüşmelisiniz. O size gerekenleri izah edecektir. Telefonları şöyle:
Telefon: 0212 534 56 54
Cep Telefonu: 0532 668 16 39
Selam ve saygılarımla....