Hürrem
2012 Yılının kışının şubat ayında torunum elinde sarman bir kedi yavrusuyla eve geldi.
Yavru kedi tir tir titriyordu ve yürüyemiyordu.Hemen komşumuz olan veterinere götürdük Allah razı olsun ki sokak hayvanlarına çok yardımcı olur.Muayene etti ve kedinin kalçasına darbe aldığını iyileşme olanağının çok az olduğunu ama iyi bakılırsa yürüyebileceğini sölyledi. Kızım ona bir bebek gibi baktı Çok akıllı bir okadarda yaramaz. Adını hürrem koyduk. Her bakımdan tam bir Hürrem. Evin altını üstüne getiriyor.Koynumuzda yatıyor. Onu çok seviyoruz. Ona sevdiği bir şeyi verince çok sevinip ayaklarımıza sürtünüyor.Mırıldanarak bize teşekkür ediyor.Çok temiz bir hayvan en büyük şikayetim çiçek saksılarıma rahat vermiyor. Topraklarını eşeleyip etrafı batırıyor.Sonra suçunu bilip saklanıyor. Onu saklandığı yerden yalnız bir şey çıkarıyor.Naylon torbayı alıp hışırdatarak "Hürrem nerde Hürrem nerde!" Diye bağırınca koşarak gelip torbaya giriyor kendini affettirmek için bizi ölüyor.Sözde iyileşince onu sokağa bırakıcaktık.Ama ne biz ondan nede o bizden ayrılmak istemiyor.Biz onu o da bizi çok seviyor.
11/08/2012
Güler Elmalı
YORUMLAR
bende kendi hastasıyım çok severim bahçeli evim olsa hemen alırdım ölüyorum onlara... canlarına kıyanlara da lanet ediyorum... güzeldi annem.
Minos
ONU ÇOK SEVİYORUZ.