MUTSUZLUK ÇUKURU
Hıh aşkmış aşk denilen şey ne ki insan ne zaman mutlu olmaya çalışsa gelip insani buluyor ..
Kenedini aşkla, aşkıyla mutlu sanan kişi birkaç gün, bir kaç ay, belki nadiren bir kaç sene sonra mutsuzluk çukurunda bulu veriyor… Bizi o çukura atanlara ne oluyor peki biz arkalarından ağlarken, üzülürken, biz akalarından yas tutarken, gününü günü ediyor yoksa oda bizim gibi mutsuzluk çukurunda gözyaşlarınla mı yüzleşiyor…
Hangimiz daha çok seviyoruz, hangimiz sevgilimiz için bütün dünyayı göze alabiliriz tamam şu anda bütün sevgilisi olanlar içinden ‘ben göze alabilirim sevgilim için her şeyi’ diyorlardır
Peki ya o sizi seviyorsa onun için resti çektiğiniz kişilerin yüzüne nasıl bakacak sın?
Ama bu defa mutsuzluk çukurunun derinliği daha da derin olacak kim düşmek ister bu tek başına kaldığı mutsuzluk çukuruna?
Aylar, yıllar geçer mutsuzluk çukurundan kurtulursun, mutlusundur belki sevdiklerinin gönlünü almışsındır…
Aşk hep böylemidir?
Hiç sormadan gelir kalbine girer, mutlu eder, hayatını değiştirir ve en üzücüsü belki de hiç beklemediğin bir anda hayatından hiç sormadan bütün hayallerinizi, mutluluklarını yıkıp kapıyı çekip gidiverir… Aşk hep böylemidir?
Aşk neden hep insan mutluyken gelir yada ihtiyaç duyduğu bir anda?
Biz mutluyken bizi daha mutlu etmek ister,mutlu eder bizi sevindirir,hayatın güzelliklerini gösterir…
Aşkı sevgilim dediğin adamı bir süre sonra yanından alır başkalarının kollarına koyuverir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.