- 977 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Birlik ve Beraberliğin Tablosu
Sarı Taksiler
"Bugün saat 08:00 sularında, İzmir’deki Foça Deniz Üs Komutanlığı’nda görevli
askeri personeli taşıyan araca, Pkk tarafından saldırı düzenlendi!" haberiyle uyandık...
Her zaman olduğu gibi içimiz yine kan ağladı, sızladı.
Çoğunun gözleri, ekrandaki yazıyı okurken akmaya başlamıştı belki de.
Belki de hıçkırıklar içinde ağlayanlar bile vardı...
"İlk patlamadan sekiz dakika sonra ikinci patlamanın gerçekleştiği saldırıda,
ilk belirlemelere göre 1 askerimiz şehit olurken, 11 askerimiz de yaralandı!" diye aktarıldı.
Bu haberden sonra, sosyal paylaşım sitelerinde, yaralı askerlerimiz için kan aranmaya başlandı.
Adresler, hastane ve telefon numaraları dizildi ekranlara.
Herkeste bir koşuşturma, bir çaba, bir acele...
Yaralı askerlerimiz için kan vermek isteyen İzmir’li vatandaşlarımız hastaneye akın etti.
Taksiciler ise hiç bir ücret talep etmedi.
Birlik ve beraberliğin tablosu bu olsa gerek, dedirten bir olayla karşı karşıyaydık.
Helal olsun İzmir’ime!
Vatanseverlik bu olsa gerek.
Aşk mı?
- Aşkta bu olsa gerek...
(09 Ağustos 2012)
[Murathan Erdoğan]
YORUMLAR
Helal olsun İzmir’ime!
Vatanseverlik bu olsa gerek.
Aşk mı?
- Aşkta bu olsa gerek...
VE BU GÜNDE KIRMIZI BEYAZA BÜRÜNDÜ İZMİRİMİZ.... BAŞKA ŞEHİR VARMI TEPKİSİNİ GÖSTEREN İZMİRDEN BAŞKA YOK YOK BEN GÖRMEDİM. DEMEK Kİ İZMİR KATIKSIZ TÜRKİYEM ŞEHRİ VE TÜRK İNSANI DOLU... SELAM İZMİRE VE İZMİRİN O KOCA YÜREKLİ İNSANLARINA.
SELAM DEĞERLİ PAYLAŞIMCI SİTE ÜYESİNE.
Erdoğan M
Çok teşekkür ediyorum, sağolun.
Vatan ve bayrak böyle sevilir. Askerİme böyle el verilir, böyle kollanır sahiplenir.
Haberleri duyduğum an gözlerimden yaşlar döküldü.Yandı analar onlar da evlatlarınla bugün öldü düşüncesi geçti aklımdan.. İlk düşüncem buydu. Nasıl içim yandı. Bu mübarek günlerde güzelim şehrimide vurdular kana boyadılar.
Tek yürek oldu İZMİR ve İZMİR'liler. Kenetlendi .Bu İZMİR farkı.
Vatan sevmenin sözle değil, eylemle nasıl gerçekleştiğini gördü TÜRKİYE.
Gaflet gömleklerinizi çıkarın üzerinizden
Başka TÜRKİYE yok bunu iyi belleyin..
Kimse bölemez taşına toprağına aşık olduğum bu cenet vatanımı.
AY-YILDIZ'lı bayrağımı da kimse indiremez göklerden yere. Bu böyle biline.
Bunun adına vatan aşkı denir.. İZMİR farkıyla.
Duyarlı yüreğinize sağlık.
Selam ve sevgiler. Dostlukla kalın.
Erdoğan M
İzmir halkı, tüm Türkiye'ye güzel bir ders vermiş oldu, helal olsun onları doğuran analara...
Teşekkürlerimi sunuyorum, sağolun...
Haberlerde duyunca içimizi dağlayan o menfur saldırıya Türk halkı olarak, tek yumruk olarak ancak böyle güzel cevap verilirdi.Helal olsun sarı taksilere, helal olsun İzmir'ime, helal olsun çabalayan herkese! Teröre şamar gibi bir cevap, sayfanıza taşıdığınız için teşekkürler saygılarımla.
Erdoğan M
Okuyup yorumladığınız için ben teşekkür ediyorum. Sağolun...