- 2264 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİTLERİMİZE
“Bugün İzmir’de şehit düşen Mehmedime ve günlerdir toprağın bağrına verdiğimiz şehitlerimize Allahtan Rahmet diliyorum ve yakınlarına sabır temenni ediyorum ”
İzmir’de ki şehit haberlerini aldığım dakikalarda ziyaretime gelen Edirneli bir arkadaşımın aynı sitedeki şehit annesi olan komşusunun anlattıklarını bana aktarırken ne o gözyaşlarına engel olabildi ne ben.
Karı koca ikisi de sağır ve dilsiz iki tane oğulları oluyor biri yine kendileri gibi sağır ve dilsiz diğeri sağlıklı. Sağlıklı olan oğulları okuyor ve polis oluyor ilk maaşını alıyor ve görev yaptığı karakolun önünde nöbetteyken uzun namlulu tüfeklerle taranarak şehit ediliyor. Anne içindeki acıyı şöyle ifade ediyor işaret diliyle. “Ben onu ne hallerle büyüttüm parmağıma ip bağlayarak”…Anne sağır ve dilsiz olduğu için şehidimiz bebekken ağladığında ya da uyandığında duyamayacağından parmağına ip bağlıyor ve ipin diğer ucunu bebeğinin parmağına bağlıyor ki hareket ettiğinde fark edebilmek için…
Pek çok şehit ve gazi ailesinin dramına şahit oldum. Oğlun yaralandı denilen Maraşlı babanın komutanlara dondurma getirdiğini ve ayakkabılarının yırtık olduğuna şahit oldum ve evladını bayrağa sarılı götürdü evine… Şahit olduklarım yüreğimi dağlamaya yetti ki bir de şahit olmadıklarım ve duyduklarım var ki tarifi mümkün değil…
Otuz bin şehit verdik otuz yılda… Evvelden beri hepimiz biliriz ki paralı ve nüfuslu insanların çocukları askerliği bile rahat yapar ya da bir şekilde çürüğe çıkmayı başarıp askerlikten yırtarlar. Belli aralıklarla çıkarılan bedelli askerlik sayesinde de son on üç yılda kalanlarda askerliği aradan çıkardılar. Sonuç itibariyle vatan topraklarını bekleyen ve silah altına alınanlar yine gariban çocukları.
Bir konuya da cahil kesim anlamaz diye açıklık getirmek istiyorum. Askerlik yirmi yaşına gelen her T.C. vatandaşından sağlıklı ve erkek olanlarına zorunludur eğer tecil için geçerli şartlarınız yoksa ben gitmem demek gibi bir şansınız yok yirmi yaşında askersiniz. Kimse size sormaz planın var mı? Hayalin var mı? Senin askere gelmenle birlikte arkanda madur kalacak senin bakımına ihtiyaç duyan bir ailen var mı? (Devletimiz anne babasına bakmakla yükümlü askeri silah altına aldığı zaman küçük miktar bir para bağlıyor ama o kadar çok prosedürü var ki çoğu aile bunları yapamıyor)
Hapishaneler suçlularla dolu bebek tecavüzcüleri, gaspçılar, hırsızlar, hortumcular vs. Şimdi ben hak arıyorum diye gönüllü dağa çıkan vatan haini, günü gelince zorunlu silah altına giren vatan evladına (şehitlerimize birkaç örnek verdim; kiminin babasının ayağında ki ayakkabısı yırtık kiminin ana babası sağır dilsiz parmağına ip bağlayarak büyütmüş evladını) kurşun sıkacak, sonra kendini bilmezler anaların her dilde her ırkta göz yaşı aynı ben dağdakine de leş demem dedi diye ben ona leş demeyeceğim. İyi o halde bebek tecavüzcülerinin de anaları var onlara da tecavüzcü demeyelim ya da geberince pis sapık gebermiş demeyelim yazıkkk onlarında anaları var. Geçin bunları kardeşim geçin siz demeyin ben diyorum dağdaki hainlere ayan beyan leşler.
Düşünce özgürlüğü benim MEHMEDİME, VATANIMA, BAYRAĞIMA, ATATÜRKÜME dil uzatmaksa lafı söyleyip arkanıza yaslanmayın, karşılığında ben de size düşünce özgürlüğü diyerek küfredebilirim o zaman o uzun diliniz çıkmasın ağzınızdan çünkü konuşmaya başladığınız zaman şehrin lağımları gibi kokuyor ağzınız.
Diploması olmayan cahillere diyecek bir şeyim yok onlar bir noktada yine bir şeyleri bilmediklerini belki kabul edebilirler ama diplomalı cahillere şunu söylemek istiyorum. Çocuklar ağlamasın, ırkımız gülsün, kendi kökümüzde yeşerelim, Mehmet sizinse Ahmet de bizim diyenlere sözüm sizin gibi ağzı ve her sözü ayrılıkçı, ırkçı ve pislik kokanlar siz evlatlarınıza kuluçkaya yatarak mı sahip oldunuz ki masum insanlara kurşun sıkılmasını destekliyorsunuz ve onların canının önemi yokmuş gibi davranıyorsunuz.
Benim çocuğum yok ve ben şunu öğrendim annelik çocuk doğurmakla olmuyormuş. Günlerdir şehit haberleriyle yüreğim yandı her vatanını seven vatansever gibi kahroldum.
Ve son söz olarak şunu söylemek istiyorum dağdaki haine de onun yaltakçılarına da sizler yüreği sağır, yüreği kör, yüreği pislik içinde olan insanlarsınız ve sağır-dilsiz şehit anası gibi evladını binbir zorlukla büyüten ve toprağın bağrına veren anaların feryatları gün gelecek o sağır yüreklerinizde yankılanacak.
YORUMLAR
yakamoz deniz
Öncelikle duyarlılığınızı kutlarım.
Sözün özü şu, Vatan beklerken ölen Şehittir, Vatanı bölmeye çalışırken, benim askerime kahpe kurşun sıkarken, üzerine bomba sarıp masum halkın içine dalarak patlatan ve ölen, leş.
Tüm şehitlerimizin ruhu şâd olsun.
Selam ve sevgimle.
yakamoz deniz
bu yazı bazı kalemlere tepki olarak yazılmıştır aslında.
onlarca şehit veriyoruz günlerdir ama terörü destekleyen ve kendine şair diyen insanlar var aramızda ve ne hikmetse baş tacı ediliyorlar bu insanlar ayrılıkçı söylemler yaptıkları halde. benimde kanıma dokundu ve kişisel tepkimi gösterdim.
selam ve saygılar
yakamoz deniz
Hissettiklerimize tercüman olmuşsunuz değerli kardeşim, okurken boğazım düğüm düğüm.
Mehmetçiğime uzanan eller kırılsın, hergün yeni acılarla yüreğimiz kan ağlıyor.
Vatanımıza bayrağımıza Mehmedimize uzanan hain eller kurusun.
Selam saygı dua ile...
yakamoz deniz
Sevgili yakamoz,
Bu konuda söylenecek yazılacak bir çok konunun olduğu aşikar..hangi köşeden tutacağımı bilmiyorum..tuttuğum elimde kalıyor kaldıramıyorum,paramparça oluyor..çaresizlik diz boyu..çözülür mü bu sorun,ya da nasıl çözülür bilmiyorum..artık tek istediğim annelerin yüreklerine ömür boyu yanacak kor ateşler yanmasın..duyarlı yüreğe kucak dolusu sevgiler...
yakamoz deniz
DUYARLI GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK DOST. SAĞOL VAROL. BENİM İÇİN YERİN BAŞKA ARTIK BUNU BİLMENİ İSTERİM. SEVGİLERİMLE
yakamoz deniz
Yüreğimi titretti yazınız.Artık farklı haberler , umut dolu olanlardan duymak isterken; sehit olan vatan evlatlarını duydukca kan ağlıyoruz. Size katılmamak mümkün degil. Bir evlat kolay yetişmiyor, sadece vatan sagolsun demekle geri de gelmiyor giden ve çözümlenmiyor gidisiyle de bu problem.Artık susma zamanı degil, duyduklarımıza, gördüklerimize kulak tikama, bas çevirme zamanı degil. Herkes yasamadan bu acıyı durması icin ne yapmaliyi bulma zamanı...
Kutlarım duyarlı yüreğinizi
Saygı ve selamlarımla
yakamoz deniz
SİZİNDE DUYARLI YÜREĞİNİZ VAR OLSUN. SAYGILAR
ARD ARDA ŞEHİT HABERLERİ KIYAMET KOPUCAK HERHALDE ÇOK ÜZÜNTÜLÜYÜM ALLAH BU PİSLİKLERLE VATANIMIZI KORUMAK İÇİN ÇATIŞAN ŞEHİTLERİMİZİN MEKANINICENNET AİLELERİNE SABIR DİLİYORUM AHİRETTE GÖRÜŞECEĞİZ PKK SABIR EDİN BAKALIM O ZAMAN NE OLUCAK ...
ÇOK GÜZEL VE BİR OKADARDA GÜZEL OLAN YÜREĞİ ALKIŞLIYORUM SAĞLICAKLA KALINIZ
yakamoz deniz
SİZİNDE DUYARLI YÜREĞİNİZ VAR OLSUN. SAYGILAR
Bu yazıyı okuyan herkesin okuduktan sonra parmağına ip baglayarak 3 gün cozmemesini ve hissettiklerini icinde bir ömür yaşatmalarını dilerim
Yüreğinden öpüldün şaire
Saygılarımla
yakamoz deniz
DUYARLI YÜREĞİNİZE SAĞLIK. SAYGILAR