- 1254 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Suskunum!
Kalemim yorgun, ayni acıları yazmaktan, kalbim yorgun, acıyı tıka basa hissetmekten.
Düşüncelerim yorgun ve bezgin, hep umutla ve sabırla terörün bittiği günlere özlem duymaktan.
Acı ayni acı kaybedilen gencecik fidanlara, ağıtlar yükseliyor ateşin düştüğü hanelerden.
Çaresizlik bugünlerde aynadaki gözlerimde gördüğüm, bu uğursuz teröre karşı sadece acziyetin verdiği çaresizlik.
Umutlarım tükenme noktasında, düzelmeye dair!
Acaba kökü kazınır mı bu menhus, kangren olmuş, uğursuz, kinin ve nefretin?
Hiçbir canlı yanamaz o analar gibi, babalar gibi, hiçbirimiz üzgünüzden başka kelime bulamayız, acıyı resmetmek için.
Merhamet yüce Rabbimin insanoğluna bahşettiği en büyük erdemlerdenken, ne bu kara kalplerin nasipsizliği!
Bir karıncaya börtü böceğe merhamet duyan yüreklerin yanında, bunca vahşeti işlemekten ar etmeyen kara vicdanlar beni umutsuzluğa, ye’se düşüren.
Eli titremeden, yüreği sızlamadan, Mehmet’çiğime uzanan kuruyası eller, konuşamaz olası edep yoksunu diller, şikayetim Ulu makama şu mübarek günler hürmetine!
Duası kabul olan kulların ağzından kabul buyurur inşallah yüce Yaradanım, sizin de kan kustuğunuz günlerin fecrine ümidim!
YORUMLAR
TÜRKİYEM
Bir ülke düşlüyorum bembeyaz tertemiz. Bir ülke düşlüyorum çıkarların ön planda olmadığı, kardeşliğin manasınca yaşandığı, sevginin sahte olmadığı, bayramların bayram gibi yaşandığı ve yaşatıldığı, vatan toprağının bir zerresinde dahi hainliğin olmadığı, şehit haberlerinin duyulmadığı, masum insanımızın katledemediği, aç yoksul garibanın yardımına koşulduğu, kadına karşı şiddetin önlendiği, töre cinayetlerinin işlenmediği, milletçe el ele omuz omuza yan yana durulduğu, zenginin fakirden üstün olmadığı , Allah sevgisiyle insanların bir birlerini kolladığı ve kucak açtığı pembe beyaz tertemiz bir TÜRKİYE düşlüyorum. İNŞALLAH.
Oralarda bir yerlerde yokluğun, acının, aşağılanmanın yarattığı idealize edilmiş kör duyguların yarattığı canavarlaşmış ruhlar var. Ve bu ruhlara yön veren, yol veren, güç veren bir güruh var ki kökleri hem içimizde hem dışımızda. Kök saldıkça saldılar. Cırmaklarını anaların kalbine attıkça büyüdüler, büyütüldüler. Bunca ah! Kimsenin hakkı kimsede kalır mı?. İlahi adalet herkes için. İki tarafında acıları var mesulleri de var. Günü gelir. Belki de gelmiştir. Buzdağının görünen kısmını yazabiliyor acıya aşina kalem. Ya görünmeyen kısmı. İşte onlar yazılamıyor.Yaşanıyor. Acılar paylaşıldıkça bitecekse eğer böyle kalbi yazılar bu kutsal görevi sessizce üstlenmiş oluyor, vesilelerden bir vesile oluyor. Kaleminize sağlık.
darbe tarafından 8/10/2012 10:09:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Duası kabul olan kulların ağzından kabul buyurur inşallah yüce Yaradanım, sizin de kan kustuğunuz günlerin fecrine ümidim! Amin amin ,Ayrıca bunlar nasıl bir canidirki bu ülkenin havasını suyunu ekmeğini yeyip te böyle haince davrananların ben imanlarından hep şüpe duymuşumdur bunlar kan kusmuş zavallı yaratıklardır kimki benim Mehmetime milletime haince yaklaşıyorsa mahşeri ilahide onlardan bu millet hesabını kaç misli soracak acaba bunu bu zavallılar hiçmi düşünmedi düşünemedi bence çünkü ben derimki bunlar imansız zavallı sürüngenler diyorum ,bu güzel yazı için gönülden kutlarım selam ve dua ile