- 1825 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
VATANIMDAKİ VATANSIZLAR
Terörün dini- dili -ırkı- milliyeti- cinsiyeti olmaz.
Güzelim şehrimi de vurdunuz.
İki şehit onlarca yaralı var şu anda.Dokuz can ağır yaralı.
YARADAN sizi KAHHAR adıyla kahretsin.
Kıydınız vatan evlatlarına. Yirmi yaşındaki yavruları gömdünüz kara toprağa.Yaktınız anaları. Yüreklerine ateş düşürdünüz.
Şehir çöplüğü gibi kokuyorsunuz.
Bölücülüğü öven, ayrımcılığı körükleyen çürümüş cümlelerinizle zehirliyorsunuz çevreyi.
Şiir diye; kara çocuk, Filistin’li bebelere ağıt cümleleri kurar, ırzına geçilmiş kadınlar gibiyim diye koyu arabesk kıvamında saçmalıklar yazarsınız.
Sırf yorum almak favori olmak uğruna ruhunuzu satışa çıkarırsınız.
Yandaş gruplara destek olmak için yalakalık turlarına başlarsınız.
’Ben küstüm gibiyorum bak yazmayacağım şiir’ dersiniz..Hemen balıklama konuya dalar sazancıklar.
’Ayyy canısı gitme ne olurrr. Sen ustasın harikasın küssmee sakın bizi bırakıp gitme ne olurrr.Çok seviliyorsun bak ne çok yorum yazan var sana canımmm..Seni kıranlar çok mu iyi yazıyor var mı şiir kitapları’ diye yangına körükle gidersiniz.
Sanki sizler tanınan, çok iyi yazan ve kitapları olan usta yazarlarsınız..
İmge betimleme denizinde boğuluyorsunuz.
Siz gitme demesenizde onlar zaten gitmeyecek .Ağlama turlarıyla sayfaları dolaşacak ki kendi gibi düşünen vatan hainliğinin sözcülüğünü yapan yandaşlarını toplasınlar.
Ben gidiyorum diyerek iki saat sonra dönen hiç bir şey olmamış gibi şiir yazanları çok gördük bu defterde.
Gideceksen sessiz git -gel kendini de sözlerini de düşürme.
Son şiir der iki saate varmadan geri gelirsiniz nasılsa.. Vaktimizi almayın, insanların zamanlarını çalmayın.
Kişiler arasında geçenleri nereden biliyorsunuz ki konuya taraf oluyorsunuz.
Bölücü ve ayrımcı kalemlere arka çıkmadan önce boy aynasına bir bakın.
İç aynanızda ne görüyorsunuz?
Bataklık mı gönül bahçeniz? Bende öyle tahmin etmiştim.
Ya karşı taraf haklıysa.Vicdanınız sızlayacak mı? Hiçsanmam..Olmayan bir şeyin sorgulamasını yapmak anlamsız.
Arif olan zaten taraf olmaz.
Bunca şehit var.’ Ben her cana acırım’ diyenler neden şehitlerimizn arkasından tek kalem oynatmadınız?Onlar can değil mi ?
Aşk şiirleri yazıyor, toplumsal olaylara değinmiyor sosyal konularda kalem oynatmıyorsunuz diyen zat-ı muhteremler sizler nerelerdesiniz?
İki yorum daha fazla almak favori olmak için üç maymunu oynamaktasınız.
SON HAFTADA ON CAN DÜŞTÜ VATAN TOPRAĞINA GELİNCİK GİBİ SIZLADI MI YÜREKLERİNİZ?
İZMİR’de İZMİR’ce bir söylem vardır sıkça kullanırız
Bu tip insanları anlatmak, yazdıklarının ne kadar anlamsız ve’ boş’ olduğunu belirtmek için kullanılır.Argo değildir bu sözcük. Gereksiz insanları anlatmak için söyleriz
’Tırışkadan teyyare’ deriz bu çöpçü sözcülere..
Çakma İZMİR’liler bilmez anlamını.
Tırışka Rusça KAPAK demekmiş..
YORUMLAR
yazdıklarının noktasına kadar katılıyorum...bu konuda çok asabiyim çok, mangalda kül bırakmayanlar nerede ? şehitler ölmez vatan bölünmez ! bölünmez de nereye kadar ??..daha kaç şehit verilecek kaç! bu mehmetciklerimizin kanı yerde kalmaz kalmasınada...nefreti körüklüyör...bu ne demek bir onlardan bir bizden...ülkeyi kendi kendımıze ayırırsak nerede 80 milyonluk TÜRKİYE olur...ohhh, ne güzel herkes bir terlere çeksin o halde...istenilen bu zaten bu !! dış mıhrak fişekliyor üç beş çapulcu iş başın da...bu ülke tüm insanlarıyla hatta etnik kökenleriyle bile bir bütün...kimse hariçden gazel okumasın, başım tutmadan çıkayım canım...ellerine sağlık kutlarım sevgilerimle....
efendim yazınıza yorum yazmak yazınızı gölgeler korkusu içindeyim ne söylene bilirki bu durum karşısında nutkumuz tutulmuş bir şekilde öylece bakıyoruz öyle bir hale geldimki artık başsağlığı dilemek bile yetersiz sanki kutluyorum sizi bu duyarlı yazınızdan dolayı saygılarımla selamlar
Ne ilginç değil mi..Bomba atıyor kaçıyorsun sonra utanmadan sözde aydınlarını televizyona salıp mağdur edebiyatı yapıyorsun...Hatta hızını alamayıp Kürt'ün haberi bile olmadığı talepleri, Kürt'ün talebiymiş gibi anlatıp her tv kanalında kapı gıcırtısı gibi ses çıkartıyorsun... Bu şerefsizler Kürt'ü o kadar çok seviyor ki 14 yaşında ki Kürt kökenli kız çocuklarının üzerine bomba sarıp askerin üzerine gönderiyor...Neymiş efendim Kürt halkının haklarını savunuyormuş, yok bilmem ezilen haklarmış ulan Kürt'ü, Türk'ü Laz'ı ne bilirsiniz siz . Neyse söylenecek çok söz var...Bu konuyu ele alan bir yazı yazdığınız için tebrik ederim sizi...Sevgi ile kalın...
gencecik fidanlar toprağa düştü,,ne için ?kim için?
şehitler ölmezmiş! paran varsa canın sağolsun,,paran yoksa vatan sağolsun.
içim yanıyor:((((
seninle gurur duyuyorum gavur İZMİR
Bu vatan bu bayrak bizim !!!
hayatışığı tarafından 8/9/2012 2:30:31 PM zamanında düzenlenmiştir.