- 428 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN VE BEN KAVGASI
S E N v e B E N K A V G A S I ...
Saygıdeğer gönül dostlarım. Sevgiler,selamlar ileterek söyleşimi sevgi, aşk üzerinde sürdürmeye çalışacağım. Henüz yolun başın da olan gençler sevgi, aşk konusun da birbirlerine pek itibar etmezler, güven duymazlar.
Ara sıra tartışmaların odağı genel de sen ben kavgasından kaynaklanır.
Birlik beraberlik konusun da kuşkusu olanlar, sevdiğine itibar etmeyenler, başkalarıyla adı çıkanlar, veya iftiraya uğrayanlar, arkadaşının düşünceye daldığını gördüğü zaman elinde bir koz yakaladığını zannederek suçlamaya başlar. Sen yine onu düşünüyorsun değil mi? , çünkü aklın da ben yokum.! .
Seven insan her ne kadar da sevgisini kanıtlamaya çalışsa da bir açık verdiği zaman bunun kapanması zaman alır. Sunulan iltifatlar bazen işe de yaramaz. En iyisi hediyeleşmek. Hediye sevgi bağını artırır ve güçlendirir.
Bazı aşıklar ben bende değilim kendinde ara düşüncesiyle hareket eder.
Yürekten,gönülden, kalpten sevenlerin bakış açıları farklı olur. Çünkü bir ömür sürdüreceği hayat arkadaşına kendini odaklar. Çirkin dahi olsa ona dünyanın en güzeli gibi gelir. Arkadaşı da emin olduğu zaman bunu kanıtlar.
Hanenin huzurunu artırmak için negatif düşüncelerden uzaklaşarak pozitif duygulara yönelmeliyiz. Birbirinizi toplum içerisinde de küçük düşürmenin, incitmenin anlamı yoktur. Birbirinize attığınız iftiralar asılsız çıktığın da üzülen yine siz olursunuz. Tekrar tartışmaya girersiniz senin yüzünden oldu diyerek.
Sen ben kavgaları büyüdükçe sözlüler cayar, nişan bozulur, evli olanlar da boşanmaya kalkar. Basit davranmak yerine evrensel bakış açısıyla hareket etmeliyiz. Aile büyüklerinin devreye girip, akılları erdirip havayı yumuşatsa da pek uzun ömürlü olmaz. Çünkü beynimizi sen ben duyguları kurt gibi kemirir.
Şıp sevdi aşıkların sonu bazen hüsrana uğruyor. Aşık olup, seveceğiniz kişi hakkın da çok geniş araştırma yapınız. Hanenizin adetleri başkalarına ters düşebilir. Her iki zıt fikirlerinde uyum sağlaması zaman alacağından sen ben kavgasının ailelere de sıçrayarak.. Senin ailen yüzünden oldu, benim ailem yüzünden oldu diyerek.Huzursuzluğun boyutunu taşırmanın anlamı yok.
Bazı eşler de anlayışlı olmalı. Günlük iş hayatında istenmedik davranışlar yüzünden moral bozulabilir. Bu haneye de uzandığı zaman yumuşak, hoş görü sergileyerek eşini bulunduğu burhandan neşeli ortama çekebilir. Sabah uğurlamasını biliyorsan, akşam dönüşü de hoş karşılamayı bilmelisiniz...
Allah sevenlerin,sevilenlerin yardımcısı olsun, Bir yastıkta kocatsın, Sen ve ben kavgalarından uzak tutsun. Hasretleri kavuştursun.Yuvalar dağılmasın.
İnancımızdan taviz vermeyelim,günaha girmeyelim. Büyüleri sayalım,küçükleri sevelim. Vatana, millete faydalı hayırlı evlatlar yetiştirelim. Hoşça kalınız.
***** S E N D E Y İ M *****
Aklın nerededir diye sorarsın,
Kıskanca kapıldın kafa yorarsın,
Farkında olmadan beni kırarsın,
Ben bende değilim kendinde ara.
Yüreği sunarım inan derinden,
Gönlümü kaptırdım ta evvelinden,
Haberdar değilim atan kalbimden,
Ben bende değilim kendinde ara.
Göz göze gelince şimşekler çaktı,
Elektrik aldı akımı aktı,
Hasretlik bizleri kor gibi yaktı,
Ben bende değilim kendinde ara.
Aşkın deryasında yerini aldın,
Sevdalı bakışla duygumu çaldın,
Sevgim volkanlaştı şaşırdın kaldın,
Ben bende değilim kendinde ara.
Karşılık verince kuruldu yuvam,
Mezara birlikte gitmektir duam,
Zeki’sin ben nasıl irade koyam,
Ben bende değilim kendinde ara.
***** SEN v e B E N *****
Havaya girmenin anlamı yoktur,
Söylenecek sözler lügat da çoktur,
Bizleri yöneten Yücedir, Haktır,
Senliğin sendedir, benliğim bende.
Amaca yönelik çizsen de hedef,
Varlığın bu yönde olsa da telef,
Cahilce davrandın çalıyordun tef,
Senliğin sendedir, benliğim bende.
Alacak,verecek sınırı çizdik,
Mutluluk yerine gözyaşı dizdik,
Duyguyu kirlettik,gururu ezdik,
Senliğin sendedir, benliğim bende.
Birlik düzenliği kursaydık eğer,
Maddi ve manevi artardı değer,
İki yüzlü halin şeffafmış meğer,
Senliğin sendedir, benliğim bende.
Menfaat düşkünü oluruz bizler,
Seyirci kalıyor onlar ve sizler,
Zeki’nin kalemden silinmez izler,
Senliğin sendedir,benliğim bende.
Ispartalı Zeki Çelik Türkiye İlesam Isparta il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.