ANKARA MERHABA..
Gittik ve kocamın da bir işi var.iki saat.Nereye bırakayım seni dedi..Kızılay,Maltepe bana uyar,mağazaları falan gezerim dedim.. .lakin bir gün evvel kıyafet aldığımdan,kocama pek uymadı besbelli ki,Orada trafik ters;gel ben seni Atakule’ye bırakayım dedi..Yıllar var gitmemişim.Yükseklik korkum da cabası.lakin..Uyumsuzluk olmasın diye..Hadi bari bırak dedim..Girdim kapıdan,güvenlikte bir kız..Sordum, burada mağaza falan var mı??(Niyetim vakit geçsin..)Yok dedi.Zaten yıkılıyor burası!!!Migros kaldı bir tek..İndim çaresiz,bari orayı gezeyim..Ama, o da o gün kapanmıyor muymuş..Ve market dediğin de bakkal dükkanı.Dön dolaş 3 dakika..Son gün olduğundan da bir şey yok.Süt,çikolata aldım-artık ayıp olmasın faslından-çıktım..Baktım cafe mafe de hak getire..Doğru botanik parkına..Şimdi ,banklarda otursam olmayacak.Oturanlar hep kapalı.Tuhaf kaçma ihtimali var.spor aletleri de var orada..Bari dedim spor yapayım.(O tuhaf kaçmaz belki!!)Topuklu ayakkabı falan.Ya Allah ya settar...Da..İnsanlar alışkın değil..Sanırsın ki Helga sporda..Rahatsız bir durum tabii..Hay,dedim gözünü sevdiğimin İzmir’i..Ve ben sekiz saatlik yolu migrosu göreyim , bir de spor yapayım diye gelmişim He miii!!!