- 994 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Öpte acın geçsin diyemeden uzanır takvimler …
Bir merak dalgası kanını yaktığında;
Nerede yaşarsın neleri seversin nelerden hoşlanmazsın yığınla sorular üşüşüverir bir anda…
Yanıtı olmayan ve kanatsız kuş gibi uçamazsın saplanır kalırsın bu nedensiz bırakılışına susuşuna…
Sabrın ilmekleri yılların içinde ağlarını sağlamlaştırdıkça düzgün ifadesiz yolunu bulmuş bir ırmak gibi kovarsın benliğinden düşüncelerini…
Gururun penceresini açmıştır sevdiğin susmaya mahkum etmiştir seni…
Gizli mabedinde esir kalan ruhun artık o soruların yanıtını duyamayacağını haykırmıştır hak edilmeyişine…
Kim kime hak yada değil bunu Allah bilmesine rağmen karar verilmişin ağırlığı çöker omzuna…
Teslimiyetin Aşk ta sonsuzluğuna inanmış yüreğinle yer yer elek haline dönmüş kadife gibi yaralarınla gülümsersin ilkbaharı bekleyen çiçekler misali…
Hüzün bembeyaz bulutları boyayınca tebessüm çizilmiş yüreğinle beklersin iki satırın gelmeyeceğini bile bile...
Yine de sever Aşka esir düşmüş yüreğinle gözlerin bekleyişlere dizilir...
Öpte acın geçsin diyemeden uzanır takvimler …
27.07.2012.
YORUMLAR
Hüzün bembeyaz bulutları boyayınca tebessüm çizilmiş yüreğinle beklersin iki satırın gelmeyeceğini bile bile...
harikaydı yüreginize sağlık saygılar
Gülayşe DELEN
bitmek bilmez sorular birbirini kovalar
ah gönül bir de tüm bunlara rağmen hala neden sever bir de bunun cevabını bulabilse insan
yüreğine sağlık canım, uğramasın gönlüne gam keder, sevgilerimle