- 558 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İŞTE GİDİYORUZ
Bilirmisin hancı bu güne kadar
Hanından kaç yolcu çıktı bu yola
Sıladan gurbete giden yolcular
Kaç damla göz yaşı döktü bu yola.
*******
Getirmeden bu yolların sonunu
Kaç yolcu son durak yaptı hanını
Kaç yolcu bu yolda verdi canını
Ecel kaç yolcuyu çekti bu yola.(Rahmetli,Abdurrahim KARAKOÇ)
İşte gidiyoruz dostlar! Bizim jenerasyon patır, patır dökülüyor. İnançlarımızla pek mütenasip tüşmese de, dün karşı yamaçlar kadar uzak gördüğümüz ölümle birkaç yıldır burun burunayız. Soluğu ensemizde, başımızı hızla cevirsek geriye veya herhangi bir yöne yüzyüze toslayacağız ecele.
Oltada ki balık gibiyiz; Ağzımızda kanca ve ucunda misina, ha çekildik hayattan ha çekileceğiz. Misinanın müsaade ettiği alanlar kadar yaşam alanımız daralmış. Zavallı balık misali yalpalıyoruz, bir o tarafa bir bu tarafa.
Gidiyoruz işte dostlar! Patır, patır dökülüyoruz birkaç yıldır. Necip usta, Turgut, Zeki usta, Müslim ağabeyim, Haludun….ve devam ediyor ötelere göç. Derler ki ağacın kökleri çürümeye başladığı zaman dallarına ölüm korkusu yayılırmış.
“ Ben ölümden korkmuyorum. “ diyen tedarikli, aşk ve marifet ehli zatlar konumuzun dışında. “ Ben ölümden korkmuyorum.” Diyen kulluktan bi haber, gaflet sarhoşu yarım akıllılar da konumuz dışı…
Ölümden korkuyorum azizim ! Yaş elli gidişat belli ve tedarik azdan da az, azdan da az…Gel de korkma…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.