- 1450 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yazık Geçen Zamana Yazık !
Körü körüne dizi ya da film artistlerine ve aktörlerine tapmak da niye anlamış değilim. Özellikle yirmi yaş altı gençlerin yaptıkları en büyük hatalardan birisi sevdikleri yıldızlara tapmak. Hadi seviyorsun ve filmini izliyorsun be kardeşim, daha taparcasına kendini kaptırmak da niye.
Sosyal paylaşım sitelerinde dolaşırken çoğumuzun dikkatini çekmiştir mutlaka. Saplantı derecesinde sevdiği yıldızlara tapan mı dersiniz, onları yere göğe sığdıramayanlar mı dersiniz hele de “iyi ki doğdun, sen bir meleksin, dünyama hoş geldin, senden güzeli / yakışıklısı yok, sen bana verilen en güzel hediyesin, kıyamam ben sana, mutluluğum sensin, hayatıma renk verensin, senin yerini kimseler tutamaz…” nerden biliyorsun kardeşim onun melek olduğunu tanıştınız mı? Yan yana hiç oldunuz mu? Aile düzenini vb biliyor musun? “Ayy her zaman ki gibi çok güzel” el çırpmalar sevinmeler” sana ne kardeşim sana ne oluyor niye seviniyorsun?
Özel yaşamında nasıl biri ne haltlar ediyor haberin var mı? Neye dayanarak o sana verilmiş en güzel hediye oluyor ki? Nerden senin oluyor? Nerden en masumu ya da en iyisi oluyor? Sen onu hiç tanımadın ki? Ne arkadaşısın ne dostu ne de yakını? Dünyana ne kattı ki hoş geldin diyorsun? Ya da onunla ne yaşadın ki, ailene vermediğin değeri ona veriyorsun, sana ne açıdan destek oldu ya da yardım etti hiç düşündün mü kardeşim?
İnsan ya biraz insaf …! Hadi arkadaşlar bilmem ne artistin sayfasını süsleyelim, başlığı kapatalım hadi hadi hadi, ee ne olacak kapatınca , yenisi açılacak orda coşma günü olacak vs. vs. artisin de umrundaydı, umrunda olsa bile o sizin için vakit harcıyor mu? Sizin başka işiniz yok mu? Hadi ona da evet diyelim hoş vakit geçirip özgüler düzüyorsunuz sevdiğiniz yıldızlara. Peki onca çalışmalar imzaalr avatarlar gifler vb yapmakda neyin nesi oluyor? Başka işiniz yok mu sizin? Hadi bir yap iki yap her birinizin binlerce çalışması var sayfalar dolusu hem de.
Sayısız onbinlerce mesaj ve resim, poster imza vb paylaşımı yapılıyor. Onlara en azından günde iki saatinizi ayırıyorsunuz, çünkü yapmak nerdeyse bir saatinizi alır resim seç düzenle tanıdık sitelerden upload (yükle) et sonra hayranı olduğun artisin sayfasına gidip oraya ekle vb derken en az iki saat. Bir de yapılanları inceliyorsunuz. Etti mi günde 3 saat? Hadi daha iyimser olalım günde değil de haftada 6 saat diyelim , az mı bu? 6 saati hiç ailenize harcadınız mı o hafta? Ne ailenize ne de sevdiklerinize ya da dostlarınıza harcamadınız di mi? Hele de o yaşlarda asıl göreviniz olan derslere? Yaaa ders diyorum, derslere harcadınız mı hiç vakit ?
Aaa olur tatilken öyle şeyler yapılır mı? Ne tatili kardeşim okul zamanı da aynısınız, soluğu dizifilmlerde, photoshoplarda, forum programlarında, fan sayfalarında alıyorsunuz. Sizler ne öğüt dinleyin ne söz dinleyin ne de kulak verin söylenenlere, yapın devam edin benzer yanlışlara, ilerde çok çok üzüleceksiniz. Ben de az kalsın bir zamanlar öyle bir yanlışa başlamıştım ki çabuk kendime geldim, şimdi umrumda bile değil. Sıkılırsam sadece dolaşıyorum nette, ama kendilerini kaptıranları görünce üzülmemek elde değil. Bütün dizi ve film artistlerine akıl almaz hayranlıklarla çalışmalar yapılıyor pes doğrusu..!
Artık kendinize gelseniz diyorum, vaktinizi okumak, yazmak, ders çalışmak ve sevdiklerinize ayırmak yerine bu saçmalıklara ayırmayın derim, emeklerinize de yazık geçen zamana da…