- 546 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLARIN YORUMU...
YORUMLARIN YORUMU
Önce şunu belirteyim, yazımda “siz” kelimesini şahsınıza hitap olarak değil,genellikle,fikren bağlı bulunduğunuz zümre için kullanıyorum.Yorumumu uzatmamak için maddeler halinde cevap vereceğim.Her yorumunuzda da iğneleyici ifadeler kullanmakta olduğunuz için bu yorumu yapıyorum.
- Mesela,ne demek :” 88 yaşında bir yorgun olduğunuz belli..” diyorsunuz,nereden belli ? “İnşallah bunca yılın yorgunluğuna değmiştir..” sözleriyle neyi kastediyorsunuz ?
- Bana “ülküdaşım” diye hitabediyorsunuz ;ben asla ne sizin ne de başkasının ülküdaşıyım. Ben,aklınızca yerden yere vurmaya çalıştığınız “Türkçü” cephenin naçiz bir ferdiyim. Hiç beğenmediğiniz Atsız beyin de müridi değil,yakın arkadaşlarından birisiydim.
- “Maalesef Tanrı Türkü korusun diyecek kadar milliyetçisiniz ama söylemleriniz eskinin sosyalist-komünistlerinden alıntı.” diyorsunuz. Tanrı Türkü korusun sloganının komünistlerden alıntı olduğunu ilk defa duyuyorum. Bu iddianın Türkçülere muhalif zümrenin uydurduğu bir yalan olduğu görüşündeyim.
- Benim adımdan bahsedilerek Çetin Altan,Aziz Nesin gibilerle ben 1960-1970 yıllarında gazete sayfalarında mücadele değil savaş yapmış kimseyim onun için benim gibileri,solcu-komünistlerin sözlerine sarılmış kişi olmak suçlamasından vaz geçin.Siz o günlerde neredeydiniz ?
- Bir zamanlar Henüz aklımız bir karış havada olduğu yıllarda bende sizin gibi Tanrı Türkü korusun derdim. Şimdi Allah o tanrının belasını versin, diyenlerdenim. diyorsunuz. Haa,o zaman aklınız bir karış havadaydı,şimdi yerdeki emevi bataklığının içinde olduğunu mu söylemek istiyorsunuz ? Türkçülerin şamanlık peşinde oldukları da tamamiyle yalandır..
-Aynı yazınızda “Çünkü Türk olmak hiç de önemli değil insan olamamışsak.İnsanlığa hiç bir katkısı olmayan,onyedi aylık bir bebeğe tecavüz eden bir Türk olmaktansa bir hastalığın çaresini bulmuş olan Ermeni olmayı tercih ederim,diyorsunuz.. Ermeni aşkınız mübarek olsun.. Neden örnek verirken illaki iki uç alıyorsunuz da mantıklı ortayı seçmiyorsunuz ? Böyle diyeceğinize “hastalığın çaresini bulmuş olan bir Türk demiyorsunuz ?.. Türklükten bu kadar mı nefret ediyorsunuz ? Benim tesbitlerime göre,ülkemizde milliyetçilik yaptığı halde Türklüğe soğuk bakanların yüzde doksandokuzu,aslının Türk olduğundan kuşkusu olanlardır..
- Aynı şekilde “Çocuklarımızı kuran kurslarına göndermeyip de bale okullarına mı gönderelim ? diyorsunuz. Türkiye de Kuran kurslarının karşısında yalnız bale aokullarımı var,başka okullar ve bilim yuvaları yok mu ? Bırakın tezinizin isbatı için iki ucu seçmeyi de biraz mantıklı konuşun..
- Çocuklarımız o kadar çok boş şey hatmediyorlar ki,poplar,cazlar vs. ler varsın Kuranı da anlamadan hatmetsinler diyorsunuz.. Bu mantıksızlığın ve Kurana karşı çıkmanın daniskası bir düşüncedir..Tebrik ederim sizi..
- Kuran kurslarında çocuklarımız biraz kuran biraz ilmihal bilgisi öğreniyorlar,diyorsunuz.. Bu kadar basite indirmeyin olanları.. Orada çocuklarımıza arap harfleriyle yazılmış ayetleri ezberletiyorlar,ilmihal diye de Kuran dışı bilgiler veriyorlar.. Meselâ,Kurandan bir örnek vermek istiyorum : Yusuf Suresi:2 de “Biz onu anlayasınız diye bir kuran olmak üzere Arpça indirdik.” İfadesi,
Kuranın anlaşılmasının istendiği açıkken,çocuklarımızın neden arapça ezberletilmesinin sevap olduğu inancındasınız ve her toplumun kendi diline çevirmesinin karşısındasınız ? anlamak çok zor.
-Açın din sitelerini hepsi de ağızbirliği etmişcesine İslamı öğrenmenin,ancak hadis ve sünnetleri öğrenmekle mümkün olduğunu iddia ederler.. Halbuki Tanrı, Casiye suresinin 6.ayetinde :” Allahtan ve ayetlerinden sonra hangi hadise inanıyorlar ?” Nisa S.87.ayette : “ Kimin hadisi Allahtan daha doğru olabilir ?” Ankebut S.51.ay. :” kendilerine okunmakta olan kitabı sana indirmemiz onlara yetmiyor mu ?” Enam S.38 A. de” kitapta hiçbir şeyi eksik bırakmadık.” (Örnekleri çoğaltmayacağım) denirken sizler neden hadis ve sünnetlere sarılıyorsunuz ? Sizlerin din ve islamiyet anlayışınız illaki Kurana ve Tanrının sözlerine muhalefet etmek demek midir ?
- Bir de şirk konusu var.. Anadolu köylerini,kasabalarını dolaşın. Rakkaslı saata meraklı olan kıöylülerimizn evlerindeki duvar saatlerinin onda dokuzunun üst-orta kısmında hep arapça “Muhammet” kelimesi vardır ama,yalnız onda ikisinde “Allah” kelimei vardır.. Görünen inkar kabul etmez bir gerçektir ki Türkiyede peygamber sevgisi Allah sevgisinin önünde ve ilerisindedir ; bu ise şirk değil de nedir ?..
- Ve en önemlisi,gencecik körpe dimağlara bütün bu yanlışlar,bu şirkler,bu Tanrının sözlerine ters düşen bilgiler çok beğendiğiniz kuran kurslarında öğretilmektedir..
Son sözüm : Tanrı Türk Milletini,kendini bilgili sanan din adamlarından ve aydınlardan korusun.Bir de tabii,henüz olgunluk çağına ermemiş cüheladan... Şu yukarıda yazdıklarım,yazmak istediklerimin yüzde biridir ancak..Yüzde doksan dokuzunu da siz bulun lütfen..Sevgilerimle..Bu yazıma cevap verseniz de okumayacağım ve cevap vermeyeceğim. Acizliğimden değil önemsemediğimden..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.