- 1525 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KADININ ADI MI YOK !!!
Nefis; kadını erkeği olmayan insana musallat bir terbiyenin kırbacıdır. O size vurmakla yükümlü siz ise ondan korunmakla .
Peki kadınların açısından ele alalım ve yatıralım masaya konuyu. Yatıralım diyesiye nefis ne kadar çirkinleşti bakın işte )) evet konumuza geri dönelim. Ne diyordum kadınlar açısından ele almak istiyorum bu konuyu.
Taa cahiliye döneminden yaradılışı güzel olan kadını bir metaa bir obje gibi görüp ona böyle davranılmıştır ve maalesef buna da biz kadınlar olarak izin verilmiştir. Halen de günümüzde izin verildiği açık bir gerçektir ve bu da birincil olarak kadınların kendi ettiğidir diğer sebepler ise kadınların gücünü aşıyordur. ALLAH merhametiyle korusun.
Kadın kavramının batısı doğusu olmaz, öne çıkartılan taraflarını gösterilen yanlarını görüyoruz. Durum hiçte öyle değil aslında ...
Erkeklere kadını sorduğumuzda ilk aklına Angelina jolie, jennifer Lopez vb. gelir. Yok öyle zannettiğiniz gibi annesi sevgilisi gelmez. Onlara namusun haysiyetin onurun kim derseniz; anam, bacım, karım derler ancak..
Bu nefsi davranışın sebebi yetiştirme ve yaşadıkları toplumdan ileri geliyor ki bu bağlamda anne kavramı öne çıkıyor.
Komşunun kızını gördükçe,- bu kızı sana alalım mı der , sonra gider oğluna başka bir kız alır. Ya da onu güzel güzel yetiştirir, delikanlı bir kız sever, anne beğenmez onu tü kakalar, gider ya akrabadan ya mahalleden namuslu ! bir kız bulur. Tabi o diğer kız namusunu ne arada kaybetti anlamayız!
Bu erkek evlendikten sonra hep şunu hatırlar helal kıymetli haram tatlı, iğrenç değil mi.. Peki kim sebep oldu bu düşüncesine ! Bunun temel (AİLEDEN ) eğitimle çok alakası olduğu kesinleşir o zaman değil mi?
Oğul babasına diyor ki baba evlenmek istiyorum. Oğlum daha erken sana bir araba alalım gez toz acele etme. Adamın aklı evlilikte arabayı da kafasına sokar iseniz, araba reklamındaki pozu elbet kadın verdiğinde davetkâr olacaktır. Bunu bilen reklamcılar (toplum mühendisleri ) da cüretkâr .
( not:Peygamber efendimiz zamanında, akli baliğ olmuş bir delikanlıya sorulup ona göre hareket ederlermiş. Nefis artık arayış içindedir çünkü….)
Pazarı olanın mezadı olacak elbette.. ben reklamcı olsaydım daha farklısını yapmazdım. Pazar payını korumak lazım ;) değil mi …
NE YAPACAĞIZ: O zaman kadınları olması gereken yere çekeceğiz araba üstlerinden , podyumlardan ..
Aklıma gelmişken kısacık yazayım. Çok sinema oyuncusu ya da şarkıcı tanırım kendini kurtarmak için evliliği seçip tekrar geriye dönmek zorunda kalmışlardır. Yani kadınlar içinde bulundukları pisliğin farkındalar da adını çaresizlik koydukları bir yanılgıdadırlar …
Reyting yapan dizilerde o zaman neden hep kadınlar sahnedeler . Kim izliyor bunları.? Biz izliyoruz. Eskiden öpüşme sahnesi bile olmayan dizileri kaldırın diye yaygara eden millet yok artık. Kızım gözünü kapat diyen anne babalar da. Denetleyen bir kurum da. Serbest piyasa imiş. Piyasası serbest olursa neye engel olabilirsiniz ki bu işten paralarını cukka yapanlara kimin gücü yeter ALLAH tan başka ?…
Sokakta yürürken görüyoruz kızlarımız kadınlarımız el ele dudak dudağa. Burada kadınlara bir sır verecem.Canlarım; seven, benimsin diyen erkek karısını sokak ortasında ne öper ne mıncır. Aklınızda olsun. Eğer böyle bir yaklaşım varsa kullanılıyorsunuz demektir. Erkek sevdiği kadınla başkalarının onu arzulayacağı bir görüntüyü vermez , vermemeli.
Ha bazıları eşini öpüyordur, kadın sen ne diyorsun diyen hanımlar varsa ; kardeşlerim , ya eşiniz bunu bilmiyor olabilir ya da gerçekten diğer erkeklerin nefsini anlayamayacak kadar iyi yetiştirilmiş ya da kendilerini yetiştirmişlerdir. Bu istisnai bir durumdur. Hani olur da bu yazıyı okuyanların içinde bu duruma örnek teşkil edenler var ise konuşun eşiniz ile, anlayacaktır.(inşallah)
Geçtiğimiz zaman içinde bir genç kızımız testere cinayeti adı verilen bir acı- vahim cinayet ile katledildi. Bu konuda şunu diyenlerde oldu. O kızın ne işi var orada babası anası o zaman nerede idi. Olmaz canlar olmaz bir yerden sonra bırakın evlatlarımızı kendimizi kontrol edemediğimiz olmuyor mu ? Bu o kızımızın başına gelenin kader tecellisinden öteye değil. Elbet sebepleri var, muhakkak hatalar yanlışlar var ama bu hesabını sormayalım anlamına gelmiyor. Allah muhafaza etsin bir yakınımızın başına gelse bu dibi çıkmış dünyaya nasıl hesap sormayacağız? Soracağız, basacağız küfrü ama ne hesap sorduklarımız ne de kendi vicdanımız yeterli gelecek cevabını almaya ….
Vicdan diyorum işin aslı burada , uyuşturucuyu satan onu kendi çocuklarını düşünerek satmasa, kadınları ortaya mal gibi pazar payı koyan buna kendi kızını karısını düşünerek engel olsa, yani kötülüğü yaparken Edirne de yağan karın soğuğu bize de gelecek unutmasak , bağlarımızı kuruyorken kendimizi de işin içine katsak bananecilikten kurtulsak bal gibi olacak ama…..
Neyse konumuza geri dönelim.
Tv de izlediğimiz kadın olaylarından örneklesek çok ağır gelirmi!. Kadın karnında çocuğu ile kadın sığınma evine sığınıyor güya devlet onu koruyacak! Ah be kardeşim devleti kim koruyacak. Bir evrakın peşinde yıllarca gezdiren devlet seni dört çocuk bir de karnındaki ile besler mi sanıyorsun!
Neden böyle düşünüyorsun demeyin biliyorum. Kadındı baktı polis sahip çıkmıyor savcıya gitti, savcı azarladı ürktü ,hakim kızdı ; haksız düşürüldü. Anladı ki tek sahip olduğu ve sahibi ALLAH ona sığındı ve hak onu korudu sahip çıktı. Hem o polisi azarladı, hem de savcıyı yerin dibine soktu.O hakim de şimdi Müslüman bir ülkede salyangoz satmaya çalışıyor .Ve o kadını ALLAH KORUDU kurtardı.
Hayat insana çeşitli zevkler sunar, tam arayış içindeki ergen gençlere de.. Biz de ergen olduk ve bize de sundu aynı ikramlardan! Tadına da bakmadık değil. Bir fiil yıllarımızı bile çaldı elimizden, ömrümüzden! Babam bana nasıl sahip çıktı biliyor musunuz .? Bana bak madem alıştın şu merete bari başkalarından alma, içine ot mot koyarlar, ya benden otlan ya da paranla al, alamazsan içme içiyorsan da b..k iç dedi..
Evlatlarımıza acılarını yaşamadan, onlar hayatın içinde acıyor iken yaşamlarını paylaşarak sahip çıksak belki daha kolay olacak onlara yardım etmek. Birkaç dakika yanımıza çağırıp saçlarını okşasak , ne yaptın dersler nasıl, arkadaşların ne yapıyor diye sorsak,ne bileyim açık zarf atın mesela ; deyin onlara birlikte sinemaya gidin ara sıra gezin filan deseniz onlar çok cahil! ve toylar hemen anlatacaklardır; geçen gittik baba sinemaya diye hemen lafın içine düşeceklerdir zaten. Kısa bir sohbet ile onlardan haberdar olabilirsiniz mesela.. bu da size bir tüyo olsun ;)
İşimiz çok demeyin tiwiter de Esra -Ceyda nın , Hilal Cebeci nin son pozlarını takip ediyor muşsunuz duydum .Kuşlar söyledi …
Kızlarını podyum köşelerinde bekleyen anneleri, yine soyundukları dergi kapaklarında bu benim kızım diye gururlananlarını da ... onu da kuşlar söyledi . Merak mı ettiniz? hangi kuş mu? Kuşu merak edinceye kadar çocuklarınızı merak ederseniz daha iyi olmaz mı, hım !
Kadınlar güzel olmayı seviyor. Onlar yaradılışlarındaki özenilmişliğin çok farkındalar. Bazılarımız biraz abartıp, bakın ben ne kadar güzelim diye etek boylarını kısaltırlar ah kızlarımız yok musunuz siz ne var sanki o güzel olanı göstermeseniz. Önce kadın cinsleriniz kıskanıyor zaten, erkeklerin hayvan cinsleri de karılarında kıskanıp gizlettiklerini sizde izliyorlar ya. O fırsatı vermeseniz şu güzelliğinizi sermeseniz ne güzel olurdu. Nereden mi biliyorum güzel olduğunuzu. Görmeye göz mü lazım her kadın çiçektir. Çiçekler de güzeldir.
Sonra; niyeti baştan bozuklara şu haksız sözü söyleme fırsatı vermeseniz. ‘’Ne yani bakmak mı kabahat açmasalardı onlar da davet eder gibi.,, Bakın şu edepsizlere davetiye biçimine taaa yüzyıllar öncesinde alışkın genleri ya ondandır.
( Bunun hikayesini yorum yaparken yazacağım )
Takip ettiğimiz yayın organlarında küçük kızlarımıza tecavüz iddiasıyla yargılananların hepsi de farklı eğitim düzeyinden ve sosyal statüden, farklı farklı gelir düzeyinden, farklı medeni hali olan medeniyetsizler değil mi. Yani bunun önüne geçebilecek hiçbir güç yoktur ve öyle anlaşılıyor.
Peki bunlara yuh çeken medeniyetsizler kim. Gazeteler televizyonlar ve diğerleri…Ya peki bir gazetelerde şehit haberi verir iken hemen yanında çıplak bir kadın resmi koyan yayın yönetmenleri kim?Bu iki yüzlü sahtekârlar kim, aynı kişilikler değil mi ? Yine bir tv proğramında konuk aldığı oyuncuya dil döken yalaka proğramcılar içine düşen yayınclar ne çabuk unuttular bir eşleri ve bir kızları ve bir anneleri olduğunu o kadının hemcinsi !
Kadına yakışan anneliktir. Kadına yakışan eşliktir. Kadına yakışan gizli güzelliktir. Erkeğe yakışan da her kadına bakış açısının annesine, eşine, kızına bakar gibi bakmasıdır. Mahremi de kıymetli olmalıdır, mahremi olmayan da …
Şiddet gören kadınlarımızın çoğu dışarıdaki bu çirkinliklerden haberdar olduklarından, eldeki deliden korkup evdeki deliye sığınan zavallı dediğiniz ama aslında zavallı olmayıp Hz. Allah ın koruması altına aldığı gülleridir.
Onlara çektikleri sıkıntıların mükafatı olarak cenneti vaad ederken PEYGAMBER sizce kısa düşünmüş olabilir mi.? Sanmıyorum . ‘’Cennet anaların ayakları altındadır,,
ANNELER !
ONLARA ANA OLABİLMENİN GÜZELLİĞİNİ ANLATIN .
BEYLER!
SİZ DE O GÖZLE BAKIN VE O GÖZLE YETİŞTİRİN.
ANALIK, BİR KADINA ÇOK YAKIŞIR. SİZE DE O KADINLARINIZA SAHİP ÇIKMAK. ;) delikanlıya da bu yakışır değil mi..?
Günümüzde artık o güzel kadının adı afişlerde, değerli! bedeni ise kimi bir çöp konteynırında, kimi bir sarhoş masasında, kimi bir şerefsizin koynunda ceset olarak geçiyor…
Hani az yukarıda yazmıştım ya; onları kim kurtaracak bu para babalarının namus fukaralarının elinden diye… Bulunur be , bulunur. Duyuyorum. Biz daha ölmedik diyen babaları, kocaları, ağabeyleri ,kardeşleri duyuyorum. Ne diyebilirim ki ; HZ. ALLAH YAR ve YARDIMCINIZ OLSUN . .ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN . İşimiz zor ama imkansız değil canlar, imkansız değil ..
SEHER 22.11.2011
YORUMLAR
Çok zor bir konuya değinmiş ve toplum mühendisleri tarafından kadına biçilen sınırlarda gezmişsiniz.Kadın olgusu 5 bin yıılık Sümer tanrıçalarından ele alınarak nasıl köleleştirildiğini açıklamak bile yetmez bu konuda.Kadın her ideolojide ve dinde geride bırakılan körleştirilen dört duvara mahkum edilen yakılan yok görülen değersizleştirirlen,benliği hayali fikri saçma kabul edilip fiziği kullanılan bir metaya dönüştürülüp ilkel dönemdeki pazardan günümüzdeki sosyal ve medeni genel ev olan evlere servis edilmiştir.Daha güzel hizmet etmesi için nazı çekilmiş egosu ucuz edebiyatla şişirilmiş ve beyni alındığı için bir oyuncak gibi sunulmuştur hayvan pazarına.Buradaki hayvanları tahmin edersiniz.Biz erkekler ataerkil kültün bize verdiği ve bilgisi bir kaos içeren bu iğrenç terbiyeden sosyal olarak geçtik.Davranışlarımız ve yargılamalarımız normal görünse de aslında iki yüzlülükten ve vahşilikten başka bir şey değildir.Bunlara da ancak sağlam bir bilinç ve onurlu bir vicdanla ulaşabiliriz.Bu gereçkleri görmek istemeyenlerin bu yönde eksiği olduğunu çok rahat görebiliyoruz.Kızkardeşine laf atıldığında kendini kaybeden erkeğin dışarda kız laf atması ancak bir şizofrenik vakadır.Çelişki bile değildir.Bu anlamda 20.yy. ın kadın liderleri 21.yy. kadın hareketleri bizlere bu yönde yeterli olacak materyalleri gösterebilmektedir.Vidanımız ve ınurumuz kadarını kabul edersek kadını yüce olmayan bir toplum sapıkların vatanı olmaktan kurtulamayacağı gibi son olarak da yok olacaktır.Kadının tanrıça görüldüğü çağdan cadı görüldüğü çağa kadar geldiğimiz bu anti medeniyet,21.yy da kadına mağaralarda yaşam hakkı verebilmektedir.Bu anlamda denemelerimden birkaçını okumanı tavsiye ederim ki bu yarınımızı kurtaracak ideolojinin nasıl kadınlar sayesinde olacağına farklı bir pencereden de bakabilesiniz.Yazınız ve seçtiğiniz konudan dolayı tebrik ederim.