- 1012 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HÜZÜN DALGALARI
Nihayet, kitabı aldım. Otobüse biner binmez okumaya başladım.Okudukça kendimi toplumumuzun değer yargılarıyla oluşmuş sorunların içinde buldum...
Öykülerde konular çok güzel kurgulanmış. Anlatımlarda bir o kadar güzel. Kısa ve etkili cümleler.Sade ve anlaşılır kelimelerle ilmek ilmek örülmüş. Kitabı elimden bırakamıyorum. Çok sürükleyici. Öykülere girişler mükemmel. Bir anda öyküyle bütünleşiyorsunuz. Çünkü, bizim öykülerimiz.Karakterler bizleriz. Kısacası biz varız.Bizler anlatılıyoruz.Bitişlere gelince, çok yumuşak ustaca.. Ve çok can yakıcı .. Bazen ağlatıyor, bazen güldürüyor. Üzüntü verirken düşündürüyor.
Arabayı öksürtmek kaç kişinin aklına gelir ki ?
Benim diyeceğim şu ki, bu yoğurt maya tutmuş... Nermin Hanım’ı alkışlayarak kutluyorum.
Naçizane önerim, sıra peynir yapmaya gelmiş.. Yani romanlarınızı dört gözle bekliyorum. Mesela,( Nerdesin Meleğim? ) genişletilip romana dönüştürülebilir.Başlangıcı ve bitiş aynı kalmak kaydıyla.
Gönül ışığınız sönmesin. Saygıyla..Selâmlar..
___________________________________________________________________________
Bir kaç cümlede kendimize edelim. Öncelikle Edebiyat Defterini oluşturanlara teşekkür ediyorum. Bizleri buluşturdukları için.. Tanışmamıza, kaynaşmamıza vesile oldukları için.. En önemlisi içimizden güzel filizlerin yeşermesine vesile oldukları için..
Gelin canlar, bizlerde yeşeren filizlerimizi sulayalım. Kurutmayalım. Destek olalım. Filizlerimiz, büyüsün her biri ulu bir çınar olsun. Gönüllere kök salsınlar.
Kitap yazma cesaretini gösteren bütün dostları kutlar, saygıyla selamlarım...
DURMUŞ ÇAĞLAYAN
YORUMLAR
Durmuş Bey, Nermin'in kitabını güzel analiz etmişsin. Seninle hemfikirim; Meleğim mutlaka romana dönüştürmeli. Hatta en kısa zamanda.
Bir de, "Gelin canlar, bizlerde yeşeren filizlerimizi sulayalım. Kurutmayalım. Destek olalım. Filizlerimiz, büyüsün her biri ulu bir çınar olsun. Gönüllere kök salsınlar." Bu satırları yazdığın için de seni kutluyorum.
Her fidan gibi, edebiyat fidanı da sulanmalı ki filizlenip büyüsün. Su veren dostlar sağ olsun.
Tebrikler, saygılar...
Durmuş Çağlayan
Bir evsahibesi olarak gecikmiş bir hoşgeldiniz borcum var. Hoş geldiniz Durmuş Bey. İnceliğiniz için teşekkür ediyorum. Okurken duygulandım açıkçası. Kitabım çıktığından bu yana sağolsunlar bütün dostlar düşüncelerini dostlarımızla paylaştılar. Bu durum beni çok mutlu etti. Kelimeler bizim sihirli değneklerimiz. Onlarla en olunmayacak şeyleri bile sahici hale getiriyoruz. Sanırım bu bir kara sevda. Ve bizler yazanlar ölünceye kadar esiriyiz. Yazınız çok güzeldi. Çok teşekkür ediyorum. Saygılarımla efendim.
Durmuş Çağlayan
Durmuş Bey, sizi tebrik ediyorum. Okumadan yazan değil, okuyup yazanlardan olmalıyız değil mi? Arkadaşlarımıza işte böyle desdek olmalıyız.
Ayrıca sizin ne kadar okumaya sevdalı bir yürek olduğunuzu ta ortaokul yıllarından belliydi.
Sizin de belirtiğiniz gibi kitabı okudum. Neredesin Meleğim,harika bir roman olur,bence de...
Saygılarımla.
Selamlar.( Hafta sonu İst. buluşmamız harikaydı.)