- 683 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Filistin’den Mektup Var
Selam Babacığım..
Selam sana Allahın en sevdiği kullar arasına aldığı şehit babacığım
Uzun zamandır yazamıyorum sana biliyorsun aslında bir çok şeyi uzun zamandır yapamıyorum örneğin; oyun oynayamıyorum günlük tutardım tutamıyorum… aslında ben hiç bir şey tutamıyorum. Buralarda her şey aynı babacığım komşularımızın evleri yıkıldı yıkılmayanlardan da Yahudiler evlerini terk etmeye zorluyorlar gökyüzünden yağmurdan çok bomba yağıyor bizim oynadığımız misketlerden diyor komşu çocukları parlak ışıklar saçıyormuş elektrikler yine yok bomba seslerinden kulaklarımı tıkıyorum nasıl ki dünya bize kulaklarını tıkıyorsa hani ortalığı ayağa kaldıran hayvan hakları savunucularının bile sesleri çıkmıyor acaba onlar kendi haklarını mı savunuyorlarmış! Havalar soğuk baba burada ısınmak için annem ağlayarak bana sarılıyor ben kardeşime sarılamıyorum …..
Yiyeceğimizde bitmişti babacığım gecen gün Türkiye’den nur yüzlü amcalar geldiler bize yiyecek getirdiler sahi baba onlar senin arkadaşın mı? Tanıyor musun onları yüzleri aynı sana benziyordu sahi baba Türkiye size yakın mı uzak mı babacığım.
Babacığım dünya neden bizi görmezden duymazdan geliyor biz onlara ne yaptık suçumuz insan olmak mı suçumuz Müslüman olmak mı ? Ben eskiden okula giderdim artık gidemiyorum babacığım sana mektuplar yazardım yazamıyorum babacığım aslında ben hiç bir şey yazamıyorum bunu da komşumun kızına yazdırıyorum sanma ki sana darıldım sanma ki sana kırıldım sahi baba senden bir şey rica edebilirmiyim senin orda melek arkadaşların var ya onlara söylesen de diyorum kolumdan öpseler kopan kolum iyileşir mi acaba aslında sana söylemeyecektim ama sırf sana mektup yazabilmek için istiyorum bunu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.