YETENEKSİZSİNİZ ASKERİYE
Evet hem de beceriksiz…
Niye mi?sebebi basit çünkü herkesin bildiği üzere Türkiye de asker olmanın şartları şöyledir;
18 yaşından gün almış olmak (20-21-22 hadi bilemedin 23…)
Sivil hayatında ne halt yediğin önemli değil..! berber –kasap-tesisatçı-tezgahtar-şoför-kasiyer-emlakçı-taksici-memur adayı-kuaför-v.s ama garip olan meslekler değil bu meslekler ile uğraşan insanların asker ocağına girdikten itibaren tarak-makas yerine piyade tüfeği,tornavida-pense yerine el bombası-direksiyon yerine mermi şeridi tutmasında!
Sen bu adamlara 3 aylık eğitim sonrasında hadi aslanım memleket elden gidiyor dersen oda müsait bir yerinden kurşunu yer.!kimse kızmasın alınmasın bu böyle…! Ne bilsin adam çatışmayı siper almayı yere yatmayı arkadaşım 3 aylık eğitimle dağda karakola gönderilir mi Allah aşkına !
Karşısında ki silahlı adamların en az 8 aylık teknik ve 1 yıldan fazla teorik eğitim aldığını başta devlet erkanı olmak üzere en salağımız dahil biliyor.hepsini geçtik….
Peki ya inanç ne olacak.! Sayılı gün çabuk geçer mantığı ile yapılır askerlik gün sayılır…ama 550 ama 440 ne ise işte kısa dönem uzun dönem fark etmez askerin kafasında sevgilisi eşi anası babası işi işsizliği parasızlığı dönünce ne halt edeceği korkusu…teröristin kafasında idealist düşünce ve hedef…
Ne eş ne sevgili ne iş ne başka bir bok…!
Al işte sana sonuç! 8 şehit -10 şehit 6 şehit…toplamda 45 bin….!
Bir de gırla giden yalanlar çemberi üstüne ohhhh ne ala
Yalan mı ne ? şu;
Nerden haberiniz oluyor şehitten ölenden yaralanandan ? gazeteden televizyondan değil mi yani ne derlerse o..!
En son dendi ki 8 şehit 21 yaralı…yani paranoyaklık değil bu yanlış anlaşılmasın 21 şehit 8 yaralı olmadığı ne belli yersen…!
Hem bu ülkede 45 derece sıcaklık olduğunda resmi tatil olacak korkusuna 45 i 39 göstermek var…
21 i 8 göster ki halk isyan etmesin…gerçi 21 olsa da fark etmez 51 olsa da …duvarlara asılan ’’geri dönmeyi düşünmediler’’ başlıklı 57.alay posterleri gibi yakında gelir oda merak etmeyin…
Değişen bir şey olmayacağı için …
Ee ne demişler di ‘’Durmak yok yola devam…’’harbiden dur durak bilmeden yola devam ediyorlar ya…
Yazıklar olsun…
Pardon helal olsun
A.B.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.