- 3193 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
DUA
Şu anda Asteğmen olarak vatani görevini yapmakta olan bir öğrencimin paylaşımlarından aldım yukarıdakı resmi.
Üzerindeki şehit kanıyla çok daha anlamlı olan o yüce Kitaba sığınarak gelin el açıp bu mübarek gecede hep birlikte bir dua edelim.
Allah’ım
Alemleri uğruna yarattığın Muhammed Mustafa Sallallahü Aleyhi ve Sellem Efendimizin yüzü suyu hürmetine, Senin kelamın olan Kur’an-ı Azümüşşan hürmetine, ‘’ Allah yolunda öldürülenlere de ölü demeyin. Onlar diridir ama siz anlamazsınız.’’ Ayet-i kerimesi ile yücelttiğin şehitlerin yüzü suyu hürmetine, sana sadık ve senin tarafından sevilme bahtiyarlığına ermiş kullarının yüzü suyu hürmetine, İçinde bulunduğumuz mübarek Ramazan Ayı ve onun içinde bulunan bin aydan hayırlı Kadir Gecesinin yüzü suyu hürmetine…
Bu ülkenin birlik-beraberliğini yok etmek isteyen hainlere aman ve fırsat verme…Cemi-i cümlesini Kahhar ismi Celilin hakkı için kahreyle Allah’ım.
Ya Rabbim.
Öfkem ve kızgınlığım o kadar çok ki. Bunu ifade edecek dua da beddua da yazamıyorum…Sen içimden geçenleri, bu milletin içinden geçenleri bilirsin. Kelamullahını kana bulayanları akıttıkları kan içersinde helak eyle Allah’ım.
Ey Allah’ım.
Bak Kullarından Mustafa Kemal Çanakkale Savaşlarındaki Mehmetçiği nasıl anlatıyor:
"Size Bombasırtı olayını anlatayım.
Siperler arası 8 metre...Yani ölüm muhakkak...3 dakika önce gelen bölüğün tamamı şehit olmuş.Yeni gelenler bunu biliyor ve bir 3 dakika sonra kendisinin de şehit olcağının farkında ilerliyor.Ama ne ilerleme!Bir an bile sarsılma,durma,geriye bakmak yok...Okuma bilenler ellerinde Kur’an okuyor bilmeyenler Kelime-i şahadet getiriyor.Az sonra öleceğini bile bile gözünü kırpmadan şehadete gidiyor.İşte Çanakkale Savaşlarının zaferle sonuçlanmasını sağlayan şey milletimiz ve onun askerindeki bu yüce ruhtur."
Ölüme bile her zaman senin adınla giden bu milletin evlatlarını itin, köpeğin, onların efendileri olan Türk ve İslam düşmanlarının karşısında zebun eyleme. Onları güldürme..Azabını, gazabını yağdır Allah’ım.
Ya Rabbim.
Biliyorum ki bu dünya bir imtihan meydanıdır…Bizleri her gün toprağa verdiğimiz bu taze fidanlarımızla imtihan eyleme. Sen hiç kimseye kaldıramayacağı yük yüklemezsin lakin bu yük çok ağır. Kaldıramıyoruz. Bizi Yusuf’un(S.A.S ), Yakub’un( S.A.S), Eyüb’ün(S.A.S), Muhammed Mustafa’nın (S.A.S ) sabrı ile sınama…Bizler aciz kullanınız.
Ey Allah’ım
Sığınacak başka kapımız yok…Devletimize , milletimize zeval verme. Sana açılan ellerimizi boş olarak geri çevirme.
YORUMLAR
Değerli Dostlar.
DUA ma benimle birlikte amin diyen Tüm gönül dostlarına çok çok teşekkür ediyorum. İnşallah Rabbim kabul eder.
Yarın Fethiye'ye gidiyorum...Kızımı, oğlumu ve torunumu görüp onlarla kısa da olsa hasret gidereceğim. Orada bir bilgisayar ortamım olmayacağı için 12 ağustosa kadar aranızda olamayacağım.
Bizleri dualarınızdan eksik etmeyin..Allah nasip ederse 12 Ağustostostan sonra yine sizlerleyim.
Hepinizi çok seviyorum...Allaha emanet olun.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
SELAMETLE HOCAM
AMİNNNN
KURTULUŞ SAVAŞINDA ÇANAKKALE SAVAŞINDA KAFİRLERLE ALLAH VATANIMIZ İÇİN SAVAŞIYOR VE ŞEHİT OLUYORLARDI PEKİ ŞİMDİ KİMLE VE KİMİN İÇİN SAVAŞIYORUZ HOCAM
BU VATAN ONLARINDA DİYORUZ VE BİZİMDE PEKİ HANGİ TARAFINI İSTİYORLAR KENDİ TARAFLARI ZATEN ONLARIN TOPRAĞI BİZİM TARAFIMIZIMI İSTİYORLAR
SELAM VE SEVGİLER
Meraklanman "Şehitlerimizin kanı yerde kalmayacak" .
Bi de "durum kontrolumuz altında " ha .
Siz meraklanmaaaan.
Girün denizinize.
Bakın zevkünüze.
Daha Kırşehirde,Trabzonda,Zonguldakta,Çorumda,Sivasta,Kayseride bi sürü yerde aslan gibi memleket evlatları var be yaaaa...
Siz bakın dalganıza...
Gidin bak harbiyede "Tarkan " konseri var imiş derler be yaaa.
Bakın gidin sorun ona nasıl kaçılır askerden.
Bodruma gidin, Fethiyede yelken açın be yaaa.
Hiç bi iş yapamazsanız girin bi "İhaleye " be yaaa...
Aha size veriyim kart " kart hamili yakinimdır be yaa" gidin alın bi ihale de siz.
Şehitler ölmez vatan bölünmez deyecez be yaa..
Epberaber deyecez be yaaa..
Yalandan bi de ağlama numrası ..
Oldu da bitti maşşalla olcek beyaaa
Amin dememek mümkün mü.Her gün namazlarımda bu duaya benzer dualar ederim canı gönülden. Allah kalpten kopan bu duaları duyuyor elbet. Ve bize şöyle seslendiğinden eminim:
Ey kullarım, dua etmeyi bırakın artık dualarınızın gereğini yapın. Bakın, onlar hiç boş duruyorlar mı? Onlar kadar siz de güçlü ve uyanık olun. Dost kim, düşman kim anlayın artık. Yetmedi mi
bunca uyuklama, bana necilik. söz konusu olan vatan, vatan namustı hani? Kirli çizmelerinin ayağının ucuna basmasını mı bekliyorsun ? İnan, uyanmayacak olanlar yalnız mezardakilerdir.
Ey diriler, diri insanlar, ölmediniz daha, öyleyse kalk ayağa ve duanın gereğini yap..
Selâm ve sevgilerimle..