Acı Gerçek 2
Nefesi nefesime değiyor…Onun nefesini tadıyorum sanki..Ferahlatıcı…Müthiş bir haz…Allah’ım şuan ölebilirim…mutluluğun doruklarındayım sanki..nasıl biran her şey bu dereceye kadar geldi bilmiyorum ama geldiği iyi oldu diyorum…
‘’Seni çok özledim’’ diyor bana gözleri hala kapalı..Açmıyor o güzelim gözlerini..Beni çatlatmak istiyor herhalde..Gözleri…Muhteşem gözleri..Beni büyüleyen gözleri…Aşkım…Dudaklarım gözlerine gidiyor ve onun gözlerini öpüyorum ‘’Aç gözlerini Sevgilim o güzel gözlerinden mahrum etme beni’’ diyiveriyorum…O da açıyor büyülü gözlerini bakıyor bana..Gözlerimin içine…derinliklerine…
‘’Ben de seni özledim Sevgilim hem de çok özledim….şu toplantılar olmasa böyle olmayacak ama…’
Sözümü kesiyor suat…’’şiiişt bu gece konuşmayalım sadece hissedelim bitanem’’ ve beni tekrar öpmeye başlıyor…dudaklarımdan,boynumdan,yanaklarımdan,alnımdan,gözlerimden,göbeğim…öpülmedik yer bırakmıyor benim hınzır kocam…belli ki beni çok özlemiş…ben de onu…beni dudaklarıyla şefkatli öpücüklere boğuyor…
Büyülüyor yine beni..dudaklarımı onun dudaklarıyla buluşturuyorum…doyasıya öpüyorum gül dudaklarını…daha bir sokuluyorum ona…anlaşılan bu gece ikimizde hissetmekten yanayız…saatler sonra ikimizde gözlerimiz kapanmış bir şekilde uykuya dalıyoruz…
Sabah ilk uyanan ben oluyorum kocam bana sımsıkı sarılmış nefesini saçlarımda hissedebiliyorum bende ona yüzümü dönüp daha sıkı sarılıyorum başım kalbinin üstüne geliyor…kalp atışlarını duyuyorum…sanki benim yüreğimde atıyormuş gibi hissediyorum…bir tebessüm oturuyor yüzüme..gülüyorum…mutluyum..hem de çok mutluyum…
Benim biricik kocam ona deli gibi aşığım…Hemen kalkıyorum üzerime sevgilimin geçen yaz aldığı beyaz askılı elbisemi giyip aşağıya mutfağa iniyorum…ona ödül olarak enfes bir kahvaltı hazırlamalıyım…
Biricik kocam mutfaktaki takırtılarımı duymuş olmalı ki arkamdan bana sarılıyor nefesini kulağıma veriyor… bundan huylanıyorum ve yaramaz kocam bunu da biliyor… zaaflarımı biliyor ve beni yaramaz oyunlarına alet ediyor… muzur işte…
‘’benim güzel karım kalkmış bana kahvaltı mı hazırlamış’’
‘’dün gecenin ödülü olarak düşündüm seni ben uyandıracaktım ama sen uyanmışsın bile geç kaldım’’
‘’eğer sen bana böyle ödüller vereceksen ben her gün seni şımartmasını bilirim küçük cadı’’
‘’suat eğer aklından geçeni yaparsan seni…seni’’
Lafımı tamamlamadan sevgilim beni merdivenlere sürüklüyor…hiç değişmeyecek bu adam…ona kızamıyorum onu öyle çok seviyorum ki…
‘’Aşkım işe gitmen gerekiyor toplantı vardı unuttun mu?’’
‘’ahhh tamamen aklımdan iyi ki hatırlatın canım hemen giyinip çıkmam lazım geç kaldım’’
‘’kahvaltı’’
‘’özür dilerim bitanem ama anla beni’’
‘’tamam tamam ne giyeceksin?’’
‘’pembe kravatım nerde?’’
‘’alt çekmeceye bak’’
‘’buldum’’
‘’akşam geç gelebilirim bitirmem gereken dosyalar var sen beni bekleme’’
‘’yine mi?’’
‘’biliyorum bitanem ama mecburum söz bir daha sık sık kalmayacağım şimdi çıkıyorum ben seni ararım’’
‘’güle güle’’
‘’aşkım ne yapıyorsun?
‘’evdeyim suat ne yapacağım oturuyorum sen de şuan önünde dosyalar işinle uğraşıyorsun ve eve geç geleceksin ve özür diliyorsun neyse önemli değil ben alıştım seni beklemeden yemeğimi yer yatarım şimdi kapatman lazım evde görüşürüz tabi geldiğinde beni ayakta bulursan
‘’zenan zenan dur kapatma
‘’nesi var bunun?’’oofff evli olmak ne kadar da zormuş