- 742 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ASLAN YÜREKLİLER
Nasıl başlıyacağımı bilemedim ekrana düşünce acı haber gözlerim oldu bizler gece yatağımızda yatarken onlar vatan toprağına sızanlarla çatışıyorlarmış nasılş bir milletin evları olduğumuzun değeri daha idrak edemeyenler var içimizde barınıyorlar malesef ve birilerinden güç aldıkları da aşikar ama önüne geçemiyoruz bu ülkenin orduları ve komutanları çanakkalede,dumlupınarda,sakarya da ve dünya savaşlarında bile bu kadar çaresiz kalmamışlardı her gelen ordu üzerinde baskı kurmaya çalıştı ülkesıne uzun yıllar hizmet edecek sonrada bir kaç bilmez gazeteci ortaya bir haber atacak sonrada ordudaki bütün komutanları içeri atacaksın moral desen hiç kalmamıi askerde bizlerde yan gelip yatarken onlar şehit olacajlar arkalarından da bagıracaz sade cenazelerinde şehitler ölmez vatan bölünmez bal gibi de ölüyorlar bir hiç uğruna kimse kusura bakmasın vay ölenin haline o kadar çabuk unutuluyorlar ki sadeve ana ocağında kalıyor ateşi bizler ise hayatın bir parçası deyip gelip geçiştiriyoruz.
YORUMLAR
Nice na'mert ava çıksa
Tuzak kursa, kursun atsa
Yigidi çökertmez kahır
Düsman yılan olup soksa
Dokuz kavim tasa tutsa
Yigidi çökertmez kahır
Yigidi gül aglatır gam öldürür
“Allah yolunda ölenlere/öldürülenlere, ölüler demeyiniz; tam tersine onlar diridirler, fakat siz anlayamazsınız. ” (Al-i İmran, 3/154)
ey gönül dostları hüznümüz büyük acımız dağ. ama bilin ki onlar ölmediler. ve ancak ödüllendirildiler.
vatan sağolsun.
asiyildizi
selam ve saygılar
Her ne kadar vatan için savaşsalar da ateş düştüğü yeri yakıyor. şimdi o askerlerin analarını babalarını düşünüyorum da nasıl bir ateştir o yakan!
Gel gör ki her şey vatan için deniyor ama herkes için denmiyor. Benim asıl canımı sıkan bu!
Her şey vatan içinse eğer, zengin de fakir de hepsi bu vatanın evladı. Taşın altına herkes elini sokmalı.
Duyarlı yüreğin var olsun...
asiyildizi
selam ve saygılar
Politika ugrun agiden evlatlar.en acisida anadolu insaninin evladi,hic gordukmu sisliden tesvikiyeden,yada zengin birileriin evlatlariin sehit oldugunu,yada bir politikaciin yakinin sehit oldugunu,elbetteki gonul tek bir evladimiz dahi sehit dusurmek istemiyor.heleki boyle sinsice sehit olmalari.buyuklerimize ucu dokunmadikca saniyorumki canla basla dur denilmeyecek.genceceik fidanlaro topraga gommek,
asiyildizi
SEVGİLERİMLE
Bir uzman çavuşun itirafı. Köyden ateş ediyorlarmis Hatta köy halkı ateş eden Ve Biz birşey yapamıyoruz diyor devlet yasak koymuş. Daha Dün Iki er yanında şehit düşmüş. Sınırda 10 bin asker var diyor devlet . Oysa öyle değil topu topu 350 askeriz diyor Ve ateş edemiyoruz diyor. Şimdi Bu askerler ne için şehit oluyor. Iki Oğlum var Ve düşünüyorum değer mi politik oyunlara kurban etmeye... Can yanmadıkça harekete geçilmez başlarin canı yanmadıkça..