KEHKEŞANLAR İÇİNDE BİR BİLİNMEZSİN SEN (Talipname'den)...
...Yıllar var ki nefes nefese koşturur durursun zamanın zorlu kulvarında.Bazen dinlenmek dilersin,heyhat! dinlenmeye zaman mı var?
...Kan ter için de soluk soluğa küheylanlarla boy ölçüşürsün. Karşı tarafın gücü nedir düşünmeksizin! Bu senin korkusuzluğundan ileri gelir yiğidim.
...Yıldızlar gün dönümüyle birlikte kaybolur ama sen alevi ışıkta belli olmayan bir mum gibi yanmaya devam edersin.Çünkü bir sönersen bir daha dönüşün olmayacağını çok iyi bilirsin!
...Rüzgarın yönü belirlemez senin gideceğin yönü.Yönünü sen belirlesin.Pusula senin elindedir.Karşına dağlar tepeler çıkacağını bilsende,sert rüzgarların seni yıpratacağını bilsen de karamsarlığıa düşmezsin asla.Çünkü karamsarlık kaybetmenin başlangıcıdır,bunu bilirsin.
...Yolların tümsekliği enerjini eksiltmez,aksine güç katar gücüne.Çünkü zorluğun seni pişirdiğini çok iyi bilirsin.Tuğla pişmese sağlam olurmuy du !
...Seneler yormaz seni.Soğuk bir havada bir küheylanın buğulu nefesinden çıkan derin bir nefes gibi güçlenirsin gün geçtikçe.Depreşir duyguların,direnirsin zamana, bir kısrağın yarış heyacanıyla kişnemesine benzer duygular içerisinde.
...Milyonlar yaşar senin de yaşadığın alemde.Aslında sen de bir alemsin.Bunu iyi bilirsin.İçinde kopan fırtınaları senin kadar kimseler etkili hissedemez.Acı çeksen de tebessüm eden yüzün bunu gizle hep.Kimseler çözemez seni.Enigmalar bile yetersiz kalır iç dünyanı çözümlemede.
...Kehkeşanlar doğar gecenin bulutsuz olduğu anlarda.Zihnin ciritler atar kehkeşanlar arasında.Yıldızlar dahi farkedemez varlığını.O kadar derin ve sessizden yürürsün ki Hakk’a, insanlar ancak bir sela ile anlar kayboluş mesajını.
...Sen, evet sen..bir bilinmez bir et yığınısın milyonlar içinde yalnız başına.Kalbi mutmainlerden olmakla değer kazanan,yokluğunda ise yıllardır boşa yaşamış ve vaveylaları ıssız vadilerde yankılayan.
...Üç günlük alemde, beş günlük projeler peşinde koşturmayı akıl sayan akılsığımızdır bize çoğu şeyi kaybettiren.
...Varsın elemle dolu olsun göğsün.Hasta ol,yatalak ol,görmez ol..Ama gönül gözün anlasın onu.Dertte Onda şifa da onda.Bilemez misin sen bunu!
...Boynunu cellada masumiyetle teslim eden sen,gönlünü neden o celladın sahibine teslim etmezsin.Yoksa sahip varken,cellattan bu korkun niyedir!
...Var..Yalınayak ta olsa var.Bir mücrim edasıyla bilinmezler içinden çık ve ben geldim de!itiraf et teker teker yalnızlığında yaşadığın gizemli şeyleri.Boyun bük huzurda.Secdeye insin mağrur başın.Beni bil de!Çünkü O herşeyi hakkıyla bilendir.
(5 Ağustos 2012 Pazar 04:15)
YORUMLAR
...Var..Yalınayak ta olsa var.Bir mücrim edasıyla bilinmezler içinden çık ve ben geldim de!itiraf et teker teker yalnızlığında yaşadığın gizemli şeyleri.Boyun bük huzurda.Secdeye insin mağrur başın.Beni bil de!Çünkü O herşeyi hakkıyla bilendir.
evet her şeyi hakkıyla bilendir ne güzeldi anlatım
saygılarımlasınız herdaim