... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
6 Ağustos 2012 Pazartesi 00:00:45
Abim bu bölüm nasıl söyleyeyim bir filmi izlediğin sırada en heyecanlı yerinde elektirik kesilir ya yada izlerken uzun bir reklam girer araya aynen öyle olmuş....En heyecanlı kısmında kesildim merakla beklemekten başka çare yoksanırım.Umarım Gülbahar ve Alican yaklanmazlarda yakayı kurtarırlar...
Yian harika su gibi bir yazıydı.Yüreğine elllerine sağlık....En derin saygılarımla...esen kal....
Kemnur
@kemnur
neyseki yeni bölümü az sonra yayına vereceğim, çok beklemeyeceksin...sevgiyle
Kemnur
@kemnur
Evet...Birinci bölümde duraganlığı Ümmühan'ın şirinliği ile ve dönemin öğrenci olayları ile aştığımı sanıyorum. İkinci bölüme de Halil'in üniversitedeki işinin olmaması üzerine yaşadığı sarhoşluğu ve Bora'nın düştüğü cezaevinde ki hareketliliğini yazarak biraz daha ivme elde etmeye çalıştım. Bundan sonra o ivmeyi biraz daha yukarı çekmek gerekecek galişba...Saygılar...
5 Ağustos 2012 Pazar 01:10:20
Yav tam burada kesilir mi? En heyecanlı yerinde...Tam havaya girmiştim pat diye kestin.
Senin roman baya bir heycanlı olmaya başladı. Devamını merakla bekliyorum.
Ellerine sağlık.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
@kemnur
bir iki uzun oluyor diyen çıkınca kısa tutayım dedim... saygılar