''Yeni Dünya Düzeni''
Arap Baharı Entrikası
Yıl 2012 teknoloji çağını adımlarca geride bırakmış artık evrenin oluşumunda çözümlere varılan uzay çağı başlamış ve neredeyse her insan zihniyetinde iyiden kötüye,fakirden zengine her kez demokrasi,komünizm,kapitalizm,sömürgecilik,böl ve yönet kavramlarını geç olup bedeli ağır olsa da anlamış durumda, böyle bir dünya da olanlar ise şu:
Libya devrik lideri Muammer Kaddafi artık nasıl oluyorsa kendi halkından iki üç çapurcu tarafından zalimce yargısız bir şekilde oracıkta infaz edildi sizce Kaddafi’yi katledenler gerçekten Libya’nın özgürlüğü ve istikrarı uğruna mı öldürdüler,hayır kendini bilmezlikleri yüzünden.Kaddafi öldürüldükten sonra ne mi yaptılar biri üstündeki mücevherleri aldı biri yüzüğünü alıp bilmem kaç milyon paraya sattı üstüne bide desteklendikleri devletler tarafından para aldılar ve sizce Muammer Kaddafi neden uluslararası siyasi platformda hakkını savunamadı, öldürülmesine neden seyirci kaldılar.Gelelim Mısır’a Hüsnü Mübarek’e o zaten otoriter ve politik bir siyasetçi değildi daha doğrusu ordusu güçlüydü ama onun yapmış olduğu ve bu gün belgelenen bazı yolsuzlukları yüzünden direnmeden iktidardan çekilmek zorunda kaldı.Son olarak Suriye,en çok karışan ülkelerden biri ve en çok darbe yiyecek olan ülkelerden biri, ne mi olacak dersiniz önce Suriye’nin kuzeyi Birleşik Kürdistan Devleti’ne ayrılacak, Beşer Esed ailesiyle birlikte önce Rusya’ya daha sonra yargılanma sürecine girecek Suriye artık tam Alevi tıpkı Kore gibi tam kapalı bir ülke haline gelecek.Size şunu söylüyorum 2012 yılındaysak uzay çağından bahsediyorsak demokrasinin dibine kadar indiğimizi söylüyorsak bu olanlar kesinlikle ’Yeni Dünya Düzeni’ komplosunu destekliyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.