- 4489 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR
“Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır. Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır’
MİTHAT CEMAL KUNTAY
VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR!
En büyük değer insanın kendisidir.
Türk, Kürt,Laz, Çerkez demeden.. Alevi, sünni, süryani diye ayırmadan onlarca öğrenci yetiştiriyorum bu vatana.
İnsan olmanın , insancıl olabilmenin yolu sevgiden geçer, nefretten değil.
İnsanlık için varım diyerek ’insansızlığını ’kuşanıp yandaş medyalarla ortalıkta gezinenler.. Hangi gezegenden geldiniz siz?
Bu ülkenin adı TÜRKİYE CUMHURİYETİ bayrağımız AY YILDIZLI, bu edebiyat defterinde ,edebi olması ağırlığı olması gereken bu sitede.. Her geçen gün edepsizlik prim yapmakta.
Şiir diye en ağırından küfür, argo kullanmak çok moda bu aralar.
Sonra da en kolayı askere, vatana ve millete saldırmak.
Devrimciyim diyerek ortalıkta salınmak son günlerin modası.
İki ayda 70 asker şehit düştü. Yetmiş ocağa ateş değdi.
Ben vatanseverim, bölünmeye karşıyım diyenler neredesiniz?
Hiç görmedim şehit -asker -vatan şiirlerinizi ve yazılarınızı.
Devrimciler gerçek vatanseverdir benim bildiğim.
Yıllardır bu sitede yazdıkları halde, varlığından haberdar bile olmadığım zat-ı muhteremler son günlerde boy veriyor ortalıkta. Atak üstüne atak yapıyorlar.
Amaçları belli.. Bölücülük ayrımcılık propagandası yaparak, milli duyguları galeyana getirerek kaos yaratmak.
Her dakika bir şiir.. Bölücülük ve ayrımcılık üzerine.. Popüler olmanın yolu bunlardan geçeri ilke edinmişler. Birdenbire vınnnlı hayata geçivermişler.
Sonra da ahkam kesmeye başlamışlar, masal tarzında fareli köyün kavalcıları ..
Her geçen gün kalemleri biraz daha sivri .. Dur dyen yok nasılsa. Tam kapasite çalışıyorlar..Yedi yirmidört nöbetindeler. Sabahtan akşama kadar sayfada iş başındalar. O sayfa benim, bu sayfa benim geziyor, yorum üstüne yorum yazıyorlar kiii yandaş toplayabilsinler bol miktarda
Arada size de uğrarlar ,özelden mesaj atarlar ’Ayyy canım sana yorum yazamıyorum ama uygun değilim ..Zamanım hiç yokkk ,ama inan hep aklımdasın takipteyim seniiii’…
Yalancılar!
Her sayfada tam yüz tane yorum. Yıkama yağlama, katmerli yalanlarına her gün bir yenisini ekliyorlar.iki üç kelime ’’güzeldi anlamlıydı kutladım’’
Riyakarlar!
Bu şehrin bütün dalgalarınla köpük köpük akıp, kusmak istiyorum riyakarlığınızın üstüne... Önüm sağım solum sobeee!
Yalnızım yanımda yok yandaş ahbap çavuşlarım
Ben her okuduğum sayfada şiire yorum yazarım, kişiye değil .
Bilirim ki her zaman yaşanmışlıklar alınmaz kaleme. Diğer yorum yazanlara sataşmak da yazmaz kitabımda.Hiç bir sayfada haddimi aşmadım ben. O sayfada konuk olduğumu bilirim.
Ama söz konusu vatan bayrak olunca .. Orada durun bakalım!
Bölücülük yaparak, Mehmedimle şehitlerimle alay edenler sözüm sizlere.. İkiyüzlü değil binyüzlüsünüz.
’Sizin yazdıklarınızı anlamadım’ dedim diye engel koydunuz, ama ben engellemedim sizi
Yasak koymadım size klavye kahramanları. Gelin yazın bu bayrağın altına, görelim bakalım ne kadar vatanseversiniz.
Özelden mesaj yazıp tehdit etmekle kabadayılığınızı kimseler görmez.Bu sayfaya bu AY-YILDIZIN altına yazacaksınız.
Ben ayrımcı/bölücü değilim deyip sayfa sayfa dolaşıp yorum kapma telaşında olanlar. Gözünüzü öyle hırs bürümüş ki.. Seçkiye giremeyen şiirlerinizi anında geri çekiyorsunuz.
İçi boş olduğu halde, kendini başak sayanlar..
Bu ülke bağımsız ve özgürdür.Bu ülke bölünmez, bölünemez asla..
Kimsenin gücü yetmez vatan topraklarımızı bölmeye..
AY-YILDIZLI bayrağım sonsuza kadar dalgalanacak! Kimsenin gücü yetmez onu oradan indirmeye..
Dünyayı yanınıza alın, başaramazsınız.
Ben! Sen! Biz! Siz! hiç demedim bugüne kadar, ama bunu siz istediniz.
Şimdi soruyorum siz kimsiniz?
Biz neyi gözden kaçırdık?
Nasıl göremedik bunca kin ve nefreti?
Sahi siz, bize ne zaman bu kadar düşman oldunuz?
BU VATAN KUTSALDIR!
BU VATAN BİZİM!
BU VATAN BİZİMDİR DİYEBİLENİNDİR..
YORUMLAR
Vatan için atan yüreğiniz başım gözüm üstüne
Çakalların hükmü bozkurtlar uluyana kadardır lan
Vatanımıza göz dikeni talan edeceğiz talan
Hainleri tarihten silip yalan edeceğiz yalan
Ne ölüsü ne dirisi bırakmayacağız geride kalan
Bozkurtlar yaşadıkça ,vatanı bölmek kimin haddine
Dik duran kaleminizi ve cesur yüreğinizi ayakta alkışlıyorum
Selam ve dua ile Allaha emanet olun...
Deniz Hanım sizi yürekten kutlarım, açıksözlülüğünüzü, vatanseverliğinizi...
Yazınızın tamamını beğenerek, ilgiyle okudum...Size katılmamak ne mümkün ...
Bu konularda o kadar yorum ve şiirler yazdım ki, sayısını bilemiyorum. Ve ne zaman böyle şehidime, şehit ailelerine ve vatanıma, bayrağıma uzanan bir tek kelam görsem uykularım kaçar ve mutlaka yazma ihtiyacı hissederim.
Türk Tarihi ve Osmanlı arşivleri incelendiğinde görülecektir ki, Türk Milleti tarihin en asil Milletidir ve tarihinde utanç duyacağı bir vahşet kaydı ve sabıkası bulunamaz.Bu konularda başta tehcir olayları olmak üzere, yakın tarihimize ait Osmanlı arşivlerini ilk okuyan, özel yetkiyle inceleyen ve sayısız kitaplar yayımlayan rahmetli Uğur Mumcu'nun kitaplarının okunmasını tavsiye ederim. Soykırım safsatalarının nasıl bir balon ve iftira olduğunu okuyanlar hayretlerle göreceklerdir.Ki ikinci dünya savaşı sırasında amerika birleşik devletleri senatosu Osmanlı Devleti'nin Tehcir Kanunu'nu örnek göstererek ülkedeki Japon vatandaşlarının güvenli bir bölgede toplanmasına karar vermiştir.Ne hikmetse her seçim döneminde ülkedeki ermeni diasporasının baskılarıyla bu tarihi gerçeklik ve kabulleniş yerini suçlamaya, tazminat ve toprak taleplerine vs. almıştır.Yine israil'in büyük ortadoğu projeleri, İran'ın bölgedeki siyasi nüfuz baskı ve beklentileri, rum lobisinin baskıları be kıbrıs üzerindeki entrikaları, BM, dimi üyeleri olan veto yetkisine sahip çin, rusya, amerika,ingiltere, fransa gibi ülkelerin iki kutuplu dünyada Türk varlığına duydukları hazımsızlıklar tarihi gerçeklerin kabulünü saptırmaya odaklanmıştır.
Ulu önder Atatürk'ün varlığı ve Türk gücünü, haklı davasını savaş ve barış meydanlarında tüm gerçekliğiyle ve doğruluğuyla bu ülkelere kabul ettirme başarısına, yıllar sonra da olsa duyulan kin ve nefret, kabullenememe duyguları...Ve dörtyüz yıl gibi Halife sıfatını taşımış, altıyüz yıllık bir imparatorluğun küllerinden doğan bağımsız Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin istikrarı ve güçlü bir ülke olarak insanlık âleminde yıldız gibi yükselmesi, temelleri Lozan'la kurulmuş köklü devlet geleneği ve tarihi bilgi ve birikimlerinin bu ülke üzerinde oynanmaya çalışılan oyunlara, entrikalara geçit vermemesinin yarattığı hayal kırıklığını düşündüğümüzde, tek çare olarak bizi içimizden yıpratmaya çalıştıklarını anlamak hiç de zor değiğldir. Hele hele kendi kurduğu onaltı devletin tamamının da yine Türkler tarafından yıkıldığını düşünürsek...
Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni okuduğumuzda ne demek istediği anlaşılıyor Deniz Hanım...
Gaflet ve delalet ve hatta hıyanet içinde olanlar her zaman ve her yerde ortaya çıkacaktırlar...
Uyanık bulunmak durumunda ve zorundayız sizin gibi...
Konu önemli, yazacak ne çok şey var...
Anlaması gerekenlerin anlaması dileklerimle...
Haklı, doğruları haykıran, özgün ve manidar yazınızı yürekten kutlar, selâm ve saygılar sunarım...
Deniz Giritli
Dokuz tane ağır yaralı var.Kan yirmi dakikada yetiştirildi askerlemize.
Bu mübarek günde yaktılar anaları Analar da bugün öldü evlatlarınla.
En büyük hainler ekmeğimizi yedikleri ve suyumuzu içtikleri halde bu vatana ihanet edenler..O kadar üzgünüm ki anlatamam.Gözüm bir taraftan verilen haberlerde şehit sayısı artmaz dilerim MEHMEDİMİN MUHAMMEDİMİZDEN alınmış ismiyle alay eden Ahmetler bizim Mehmetler sizin olsun sobe sobe el sallıyoruz size diyen hainler MEHMEDLERDE kefen diye al kanlara bulanmış üniformalarınla gökyüzünden yedi sülalenize el sallıyorlar.
Bunların adı belli
VATAN HAİNLERİ
Selam ve saygılar dosta.
Bu yediği kaba tüküren, hainler azınlıkta olsa mutlaka olacaktır. Hayatta hiç birşeyi becerememiş, kimseyi sevmemiş, sevgiden merhametten uzak, yani içlerinde Allah olmayan insanlar. Gereken cevabı en güzel şekilde, her yerde aldıkarı gibi almayada devam edeceklerdir. Güzel yazınızı kutlarım. Sitede yayınladığım bir şiiri buradan paylaşamk istiyorum.Saygılarımla. Doğunun kartalları Dadaş Aykut.
ŞEHİTLERE AĞLANMAZ
O yanaklarından süzülen gözyaşların mı?
Gökte ay’mı yarıldı bu ağlayan kim?
Bu hıçkırık senin değil
Benim
Ana, ağlama gayrı,
Tenime dokunur gözyaşların,
Ürperiyorum.
Son uğurlayışın değilki bu,
Savaş yeni başlıyor daha,
Değişen sadece,
Sadece ardımdan okuduğun,
Ayetel Kürsi yerine Fatiha,
Ne olur ana yetişir,
Kapanma tabutumun üstüne bu kadar,
Kapanma Ana,
Sen şehit Anasısın,
Bekliyor beni,
Nur yüzlü, gül kokulu Muhammet Mustafa (S.a.v.)
TÜRK’ÜM TÜRKLÜĞÜME İMANIM TANIK,
İÇİM DIŞIM TEVHİD NURUYLA YANIK,
DUYGUM ŞAHA KALKMIŞ, MANAM UYANIK,
ATEŞİ, AŞK OLAN BİR YANARDAĞIM.
TARİHTE HUDUTSUZ ŞEREFTİR PAYIM,
HER NAMERT ÖNÜNDE KURULMUŞ YAYIM,
BEN GERÇEK ERDEMİN ORTASINDAYIM,
HAKTAN ÖZGE BENİM, YOK SOLUM SAĞIM.
TÜRK’E ’’ TEK BİR HECEDEN BAŞKA NEDİR SANKİ ’’ DEME
ÖYLE HOR BAKMAKİ İSMİMDİR O SESSİZ KELİME,
VAKIF OLSUN ONUN UĞRUNDA NELER VERDİĞİME,
BEN NE BİR KAVME ZEBUNUM, NE DE BİR İNSANA ESİR,
HÜR BAŞIM VAR, ONA GÖKTAÇ OLUYOR, YERDE SERİR.
Aykut KARAGÜLMEZ tarafından 8/5/2012 2:38:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Deniz Giritli
Bilmezlerki arslanlar dağda nöbet tutuyor , ondan çakal sürüleri indi ovaya.Yakındır imha edilmeleri MEHMEDİM yollarda..
Varolsun yetkin kaleminiz.Yüreğinize emeğinize sağlık.Dostlukla kalın.
Vatan toprağı kutsaldır kaderine terkedilemez..onca kan sahipsiz kalamaz asla....
Bayrak kanla dalgalanmalı şehitlerin ruhunu salarak...
Elinize yüreğinize sağlık...Önce Vatan....
Deniz Giritli
Askerimize MUHAMMEDİMİZİN ismi diye MEHMED denmiş.Peygamber ocağından Peygamber kucağına gidiyor şehitler..
O şehitler bize hakkını helal eder mi bilmem ?
Ortalık bu kadar hain kaynıyorken..
Teşekkür ederim duyarlı yüreğinize.
ÖNCE VATAN..
DİLEK YILDIZI
bu kadar sulanması yeterin fazlası...
buna göz yumanlar en büyük hain....
biri parsıyla bedel diğeri canıyla..
"şehitler ölmez vatan bölünmez" derken paralılar
Yada habersizmiş gibi yabancılara vatan toprağını satanlar utansın...
Ölen ruhlar onların ruhlarına ip olur sarılır umarım...
ÖNCE VATAN...
hocam önce vatan ilkesini en ucra hürelerimde hisseden bir bireyim sizin o bahsettiğiniz şahsı bilmiyorum ama yazınızdan anladığım kadarıyla bir devrici geçinen birinin sizi engellemesi ben olsam hiç tın bile etmem ve ben mustafa kemal ATATÜRK .ten başkada devrimci tanımam dert etmeyin onlar sadece havanda su döverler onun bunun beynini sulandırmaktan başka hiç bir meziyetleride olmaz siz tarihi benden çok çok daha iyi biliyorsunuz onun için kimin ne yapabileceğinide gayet iyi bilirsiniz sizi bu duyarlılığınızdan dolayı kutluyorum saygılarımla selamlar
Deniz Giritli
.Bölücülük yapıyor alenen bu sayfalarda.Siyasi forum sayfasında değiliz siyaset meydanı köşes de yok .
Şiirde kötü kelimelerle mehmedlerle dalga geçerek göz boyamasını dürüstlük olarak görmüyorum.Okuyanlar da zaten başına bakıp yorum yazıyorlar tamamını okuyan kaç kişi var ki..
Tek devrimci var .Geçen onca seneye karşın asla unutulmayan tek kahraman ATATÜRK
Selamlar ve saygılar.
CANIMCIM HER KELIMENE HERSEKILDE KATILIYORUM VATANIN EKMEGINI YIYENLER TOPRAGINDA OTURANLAR ULKENIN YASALARINDAN LAIK CUMHURIYETIN HAKLARINDAN
YARARLANIP MECLISIN HAKLARINDAN VE EN KIRAL YERINDE OTURUP DA MILYONLARI CEBINE KOYUP DA YASAYANLAR AMA AGLAMA DUVARI GIBI SIZLANANLAR MECLISIN DERI KOLTUKLARINDAN OTURMAKTALAR VE HAINLIKDE ONLARDA IHANET DE ONLARDA AYRIMCILIKDA ONLARDA AMA HALKIN OYUYLA ORALARA GELIP CEBINI DOLDURMAKTAN BASKA BIR SIE YARAMAZLAR.ASKERIM SEHITOLUR , ONLARI COCUKLARI ASKERLIK YAPMAZ
PARALI YAPAR KEYFINI CIKARIRLAR.OLAN FAKIR FUKARANIN COCUGUNA OLUR ONLARINKI KIYMETLI FAKIR FUKARANIN COCUGU KIYMETSIZDIR TIMSAH GOZYASINI BILE DOKEMEZLER.VATAN MILLET SAKARYA DERLER AMA KLAVYA BASINDA ATIP TUTARLAR SOKAGA INMEZ SOKAKDA NELER OLUYOR GORMEZLER.VATAN ELDEN GITMIS BANANE DERLER BEN ISIME BAKARIM DERLER IHANET HAINLIK KOSEBASLARINDA KALEMDOSLARDA NELER OLUYOR DIYORUZ BIZ ULKEMIZE AMA BIR OYA MAKARNA VERIP UC KURUSA VERIYORLAR .FAKIR BIRAK SONRA SOMUR .AB DENEN NUSUBET GELDI BASIMIZA BIZI PARCALADI GENLERIMIZI DEGISTIRDI OYNADILAR HERSEYLE.SATRANCIN HAMLELERI GIBI TEK TEK HAMELERLE DEVAM EDIYOR OYUNLAR.ATATURKTEN SONRASI
HAINLIKLERLE BASLADI DEVAM ETTI BU GUNLERE GELINDI.AYRIMCILIK YOKTU AYRIMCILIKLA ULKEYI ELE GECIRDILER.SEYRETTIK BIZE BISI OLMAZDEDI.YUGUSLAVYA RUSYA VE BIRCOK ULKELER GIBI BOLMEYE DEVAM EDIYORLAR SIRA BIZDE ARAP ULKELERINI AYRI BOLDULER ORTADOGUYU BOL PARCALA USTUNE KON OLDU .
Çerkez Kızı tarafından 8/4/2012 11:33:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deniz Giritli
tek kişi kalana kadar karşı durur bu vatanın arslanları..
Hainler her yerde cirit atıyor bütün köşe başlaını tutmuşlar.
Benim ödediğim vergilerle beni vuruyorlar sayfada cirit atıyorlar dur diyen yok...
ben şehit yakınıyım ama kimseye saldırmam edebimle yazı yazarım ama bu sayfada sırf yorum almak popüler olmak adına gölgesini bile satanlar var. Yazsınlar sayfaya ben yasaklamadımi ki yüzlü yalancıları..
Bu bayrağı indirmeye yedi düvel gelse yetmez güçleri.Hiç şüphen olmasın bir tanem..
Ben sahsen alkışlıyorum cümlelerinizi... Anlaşılan çok dolmuşsunuz... Son cümleleriniz beni fazlasıyla etkiledi... Ne oldu da böyle oldu gerçekten, insanı sadece insan olduğu için sevmek, değer vermek varken.......
Ahmet ORMANCI tarafından 8/4/2012 10:35:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deniz Giritli
son derece insancıl duygularla çok itici bir şiirdi
.Bölücülük ve ayrımcılığı körükleyen çok çirkin dizelerdi.
ama masumluğu oynayan devrimciyim diye geçinen o kalem beni yasakladı hak etmediğim bir şekilde..
yanıt verme hakkımı elimden aldı ,eğer yeni şiir yazıp hakaret etmeseydi bunu kaleme almazdım.
Bu düşmanlığı anlamam mümkün değil benim .
Ben bir eğitimciyim kardeşlik barış insanlık adına konuşurum her zaman.Kimseyi ayırmam düşman demem.
Eğer her ölen evlada ağlanacaksa şehit düşenlerle dalga geçmeden biz siz demeden ölenlerin hepsine içim yanıyor denseydi o zaman ayrımcılık yapmadığına inanırdım .İnsanca düşünceler demiş bazı kalemdaşlar arka çıkarak , ama insanlıktan nasibini almayanlar MEHMED adıyla dalga geçmiş..Bilirsiniz MEHMED deriz biz bütün askerlerimize.Çok içim acıdı çünkü ben bir şehit yakınıyım...