SEVGİLİ DİGER YARIM..
Sevgili diğer yarım,
hayat ağacımın her yaprağını gözlerinin yeşiline boyadığım…Alnımın en güzel yazısı..Özlemin içimde başı olmayan koca bir nehir sonu olmadığı gibi…Gün geceye döndüğünde baş başa kaldığım yalnızlığımla bentleri aşıyor…Gözyaşlarım sebebi hayat arkadaşım …
Yalnız zamanlarım ne gösterecek bilmiyorum…Tek korkum bu ayrılıkların tükenişimde sebeb olduğu..Bekle deme. Gidişlerine tahammülüm kalmadı ki gelişine sabrım olsun..
Korkum bir tanem, korkum gün olacak unutacaksın beni…sabahlarıma doğmayacaksın gecelerimde olmadıgın gibi…
Sensiz nefes almak o kadar zor iken sesine bile hasret kalırsam…Bu yürek karanlık gecelerden sabaha çıkar mı…Sensizliği sevmiyorum… Sebepsiz/sensiz bir hayat istemiyorum…
Gülüşüyle kuş yuvalarına yağmurlar yağdıran …
Özledim ….
Beni sensizliğin sessizliğinde koyma….
Seni seviyorum...
Handan
YORUMLAR
Başlıca hayal kırıklıklarımız, mutluluğa ulaşmak için bütün gücümüzle verdiğimiz mücadeleden sonra onu elde edemeyişimizden doğar.
En büyük sevinçleri hiç beklemediğimiz anda karşımıza çıkan güzel şeyler bize yaşatır. Biz çoğu zaman bu sevinçleri, mutlu düşüncelerimizi,bir tesadüf ve şansa bağlarız..
Oyda ki o diğer yarımızdır...istediğimizdir...
Keyifle okudum ve kutladım yazarı.
Sevgiyle.