KABUĞUNA SIĞMAYAN ANADOLU
Gönül Dostları, Saygın yürekler:
Yüce yaradana şükürler olsunki
Böylesi güzel Kutsal topraklarda bana yaşamayı nasip etmilş. Mutluyum onurluyum, gururluyum.
Şanlı Tarihimle, Ulus Devletimle, Laik Cumhuriyetimle, Ayyıldızlı Şanlı Bayrağımla övünüyor
Haykırarak Mustafa Kemal Atatürk ve Silah arkadaşlarına,
Yüce Türk Milletine, Misak-ı Milli Ruhuna ,Şükran ve Minnettarlığımı ifade ediyorum.
Lakin, Böylesi güzel bir Ülkeyi karanlık mezralara çekmeye çalışanlar var.
İran, Afganistan, Sudi Arabistan, Pakistan Malezya hayranları var.
Bir Misak-ı Milli torunu olarak bu yüce Milletimin Atatürk Türkiyesine sahip çıkacağına olan inancım tamdır.
Allah, Ulusumuzu, Ayyıldızlı Şanlı Bayrağımızı, Atatürk Türkiyesini, Laik Cumhuriyetimizi
Kahraman ordumuzu, Şer güçlerden , kötü niyetli zihniyetten korusun diyorum
Bu Kutsal Topraklar uğruna şehadete varan Aziz Şehitlerimizi, Kahraman Gazilerimizi
Saygı ve Minnetle selamlıyorum.
Yüreğimden kopan duygularımı net Siz Saygın yüreklerle paylaştım
Takdir Siz Gönül dostlarımızın
SAYGILARIMLA EFENDİM
Şair 67
Ali Cemal AĞIRMAN
--------------------------------------------------------------------------------
KABUĞUNA SIĞMAYAN KAHRAMN ANADOLUM
Bir Derya.
Bir Deniz
Bir Okyanus.
Bir UMMAN
Benim güzel
Şirin Anadolum.
Kabuğuna
Sığmayacak kadar
Tarihi ile
Kültürü ile.
Doğası ile
Zengin İnsan
Yapısı ile.
Bir Başka.
Benim, güzel Anadolum
Uygarlıkların
Beşiği
İmparatorlukların
Derebeyliklerin
Padişahların
Mekanı şirin Anadolum
Dini, diyaneti
Cemi ,cemaati
Sinekogu ayini ile
Zengin kültürü ile Anadolum
Savaşları ile
İsyanları ile
Çanakkalede ’ki
Kıbrıs taki
Şehitleri ile.
Lozandaki
Başarısı ile
İnönüsü
Kara oğlanı ile.
Şimdiki siyasiler gibi
Teslimiyetçi değil
Kanla, göz yaşı ile
İrfanla , yüreği ile
Yedi düvelle çarpışarak
Bize Ulus Devleti
Kazandıran
Ulu Önder
Mustafa Kemali
Destanlar ,yazdıran
Kahraman
Ordusu ile
Ayyıldızlı Şanlı Bayrağı
Laik Cumhuriyeti ile.
Şanlı, Şerefli ,
Onurlu
Tarihi ile
Bir başkadır.
Bir başkadır
Benim ,ANADOLUM
SAYGILARIMLA
ŞAİR 67
Ali Cemal AĞIRMAN
YORUMLAR
KINALI KEKLİKLERİ HİÇ SEVMEM
Aşık sefai hocamdan dinlemiştim.Ecdadımızın nasihatı üzerine elbette, <YARATILANI HOŞ GÖRÜRÜZ YARADANDAN ÖTÜRÜ> ALLAH ın yarattığı kekliklere kastımız yok haşaa, Avcılık yapanlar çok iyi bilir. bir kısım avcılar keklikler daha yavru ve palaz iken, onları alır evcil bir şekilde büyütüp yetiştirirler. güzel güzel ötme çağına geldiklerinde ise, bu keklikleri su başlarına kayalık bölgelere köy dışındaki bağlara bahçelere bıraktıktan sonra avcılar pusuya yatarlar. kınalı keklikler bazen şen şakrak, bazen dertli gamlı öter. yabanda ne kadar keklik varsa bu sese doğru gelir konarlar. avcılarda pusudan atış yaparak gelen keklikleri vururlar. ALLAH kınalı kekliklerin kahpeliğinden korusun niyemi; çünkü soyuna ihanet eden karekter zaafındadırlar. yani avcının tuzağına kendi cinslerini ırkdaşlarnı düşürürler tarih boyuncada TÜRK MİLLETİ kınalı keklik mizacı taşıyan hainlerden hep kötülük görmüştür hep onların tuzağına düşmüştür kınalı keklik sayısı son zamanlarda artmaya başladı kekliğin ötüşünde sözden ziyade öze bakmamız gerekiyor derim. Gün uyanık olma günüdür keşke olaylara bakarken yerli gözlük takabilsek dikkatten kaçanları tüm çıplaklığı ile görürüz. saygı selam ve muhabbetle...
"Sayın Erolbasçı"
Hitap kolayca anlaşılacağı üzere Erol beye yani muhatap alınan kişi Erol beyin bizatihi kendisi, kendi şahsı.
Ben bu hitaptan sonra yöneltilen soru suçlamalara takıldım.bu hitaptan yola çıkarak bu suçlamalara neden cevap vermediğini merak ettim.
sorulara gelince;
"Yıllardır Türkiyeye kominiz geliyor diye diye belirli bir kitleyi meşgul ettiniz,"
Erol bey neden Türkiyeyi kominiz gelyor diye meşgul ettiniz ?
yapacak başka işiniz yok mu sizin kuzum ?
hem bu "kominiz"de neyin nesi Allasen.
Hem nerden gelir bu "komiz" ne biçim bir geliş ki yıllardır ortada yok.
yapmayın bunu güzel kardeşim.
"Hem kötülediniz hem gidip O ülkelerde Okul açtınız market açtınız ticaret yaptınız sonra Amerikaya kaçtınız."
Erol bey siz ne iş yapıyorsunuz madem bu kadar mali gücünüz var forumlarda ne arıyorsunuz. yeni fantaziniz bu mu ? Edebiyat defterine Amerikadan mı katılıyorsunuz.
Amerikanın neresinde oturuyorsunuz ?
Abi gelsem üç beş gün misafir olarak ağırlayabilemez misin ?
"Şimdi oradan Türkiyeye lımlı islamı pompalıyorsunuz, "
Sahi neden yapıyorsunuz bunu ? ne zevk alıyorsunuz neden ?
""Vakıflar yasası çıkarıyorsunuz, kiliselere Ekümenlik tanıyorsunuz"
Abi sözlerimi geri aldım. Sen neymişsin be. vay be devlet gibi bi abimiz varmış burda be.
"Araplara israillilere Amerikalılara fransızlılara gayri menkul satıyorsunuz""
Emlakçı mısın nesin anlamadım ki.
"Vatanı parsel parsel sattınız, "
oha diyecem site personel ve değerli üyelerine karşı saygısızlık olacak. o yüzden demiyorum.
"kominizmi hala bu ülke için tehlike diyorsunuz,"
ayıp değil mi. "kominizmi" için böyle şeyler diyorsun abi. yakıştıramadım sana.
peki abi pikaçu için ne diyon ha ? kaç voltluk elektrik üretir sence.?
"HALA BU YIKILAN DÜŞÜNCE ÜZERİNDEN POLİKA YAPARAK O KİTLEYİ ELİNİZDE TUTMAYA ÇALIŞIYORSUNUZırakın kardeşi"
yuh yani işte buna asla katlanamam. ne demek polika ?
Her şeyin aslı makbul Erol bey aslı.
"POLKA" yapacağınız şey bu. Üçüncü dünya taklitçiliğini bırakınız lütfen. Yeni birşey icad edebiliyorsanız edin yoksa hazır bulunanları revize ederek kullanmanız size ne kazandırır ?
polka yapabiliyorsanız aslına uygun yapın. yoksa orasından kırp burasından kırp polka'yı polikaya çevir olacak şey mi yer mi anadolu çocuğu hem Erzurum barı varken polika da ne.
Avrupa taklitçiliği diyorsunuz yaptığınıza bakın yakışmadı.
hiç yakışmadı.
""Güzel Ülkemde yaşananları neden görmüyorsunuz neden hiç eleştirinizi göremiyorum
istanbulda Sevda tepesi Kral Abdullahın değilmi
Yarın filistin gibi , İSRAİLİN yaptıkları gibi içimize fitne fesatla giren bu insanlar küçücük Devletler kurmayacaklarmı"
Sevda tepesinde sevda devleti mi kuracağını zannediyorsunuz. Bu arada Tapu kadastroda mısın abi sen.
Valla ben bu yazıdan hiç bir şey anlamadım.
Bayrak yazısından da vazgeçtim. O nu da böyle yazarsa kimbilir ne hale çevirir.
Allah muhafaza.
kırmızı_siyah tarafından 2/19/2008 9:09:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üzgünüm değerli şair67 dost..Sizin saflara elbette, onca eleştiriden sonra geçmemiz düşünülemez herhalde.)
Zira ne Atatürkü ne de Laikliği sizin gibi anlamadığımı yazılarımdan tahmin etmişsinizdir en azından...
Bu değerleri sömürü aracı yapan, dejenere eden bir tarafta olmamı herhalde benden beklemiyorsunuz:)
Devrim kanunlarını ise bilmeyenler için yazı dizisi halinde aktardım buraya..Aslında temel ortaokul, lise bilgisiydi zaten.Unutanlara faydası olduysa ne mutlu bana...
Zira hala kadın kıyafetlerinin, çarşafın, türbanın, başörtüsünün devrim kanunlarına aykırı olduğunu iddia edenler vardı..
Devrim kanunlarının hangilerinin uygulanıp hangilerinin uygulanmadığı belli olsun istedim..
Yabancı siyasi simgeler örneğin Che figürleri kullananlara karşı niçin devrim kanunları işletilmiyor, niçin şapka takma mecburiyetine uyulmuyor, niçin paşa, beyefendi, bey, hanımefendi gibi lakaplar hala kullanıomaya devam ediyor ve niçin bu devrim kanunlarına muhalefet yargı için dava konusu olmuyor sorgulayalım istedim kendi kendimize...
İşimize geldiğinde devrim kanunlarını öne sürdüğümüzde bu hususlar hatırlansın istedim biraz da:)
Sonunda Ecevit Fetullah gülen yakınlaşmasını kabul edebildiniz demek...Öyleyse Ecevit gibi, karaoğlan gibi değerli bir siyasetçinin de değerli bulduğu birisine bunca tepkinizi nasıl anlamlandıracağız? Sizin gördüklerinizi Ecevit görememiş miydi acaba?
Che marx lenin gibi figürlerin kullanılmasının devrim kanunlarına aykırı olup olmadığı hususunda yine bir şey yazmamışsınız...Fanatik olmayınca, mitinglerde, gösterilerde, okullarda yurtlarda resimler, orakçekiçli bayraklar asıldığında, İstanbul kulelerine kızıl bayrak çekildiğinde mesela, türban takmaktan daha mı az devrim kanunlarına aykırılık olmuştur?
Syın Erol bascı
Fettullah gülen bir sürü sevenleri var iken neden Türkiyede değil. Milli güvenlik karalarında bu sahısla ilgili neler konuşuldu. hakkında mahkeme kararları varmı
Yurda dönerse tutuklanma emri varmı sizin bu kadar bilgi sahibi saygın bir kişinin mutlaka bundan haberi vardır. Ecevitle olan yakınlığı Devlet düzenini etkiliyecek şekilde yansımamıştır bazı yansımaları olmuş ecevit bu şahıstan siyasi destekte almıştır Lakin o desteği Laik Cumhuriyet için hiç bir zaman kullanmmamıştır.
Kendi kabinesinden bazı bakanların bu kişiye bağlı olması doğru lakin ecevitte yurt dışında bu şahsın ışık okulları açmasına yardımcı olmuş ola bilir.
Fakat Laik Cumhuriyeti Atatürk ilke ve Devrimlerinin sıkı savunucusu olmuştur.
CHE MARX LENİN görüşü bir zaman ulusumuzu etkilemiştir
Lakin şimdiki gibi Siyasal islam projesi gibi fanatik olmamamıştır.
Ayrıca Devrim kanunlarından çık sık söz etmeniz beni memnun etmiştir..
En azından bu münazara nedeni ile ezbelemiş oldunuz belkide bizim saflara geçer
Atürk Türkiyesini, Laik Cumhuriyeti , Devrim kanunlarını savunursunuz
İYİKİ VARSINIZ İYİKİ GÜZEL YORUM VE BİLGİLERİNİZİ BİZİMLE PAYLAŞIYORSUNUZ
sAYGILARIMLA EFENDİM
Ben de maalesef fetullah gülen ecevit yakınlaşması ve che marx gibi figürlerin devrim kanunlarına uyup uymadığı hususlarındaki cevabı beyhude bekleyeceğim sanırım:)
Ben fetullah güleni savunmadım ki bana onunla ilgili sorular soruyorsunuz..Sizin yazılarınızı daha çok okumuşumdur fetullah gülene kıyasla. Kaldı ki fetullah gülenin de sizin bahsettiğiniz gibi biri olmadığını, yine sizin yazılarınızdan çıkartıyorum..
Neden derseniz, karaoğlan diyerek yere göğe sığdıramadığınız Ecevitin fetullah gülen ile yakınlaşması olduğunu biliyorum, görüşmeleri olduğunu da biliyorum ..
Karaoğlana siz değer veriyorsanız, o da fetullah gülene değer veriyorsa, ama siz buna karşı fetullah gülen hakkında ağır suçlamalarda bulunuyorsanız ben de bu garabeti açıklayın demekle haksız mı oluyorum?
Sorularımın cevapları o yüzden önemli..
Fetullah Gülen ve Ecevit yakınlaşması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Che marx Lenin gibi yabancı kültürlerin simgelerinin taşınmasını devrim kanunlarına uygun buluyor musunuz?
Böylece sorularımı tekrarlamış olayım:)
Selam, saygılar...
ben sadece slogan dizmekten anlarım mı yoksa bu suskunluk. soba üstüne kestane dizer gibi.
söyleyecek sözüm yok çünkü vatan, millet, sakarya, bayrak edebiyatı hoşuma gidiyor gaza geliyorum sadece egomu tatmin ediyorum. içerik sorma canımı sıkma mı.
ya da "d" şıkkı; padişahın oğlu olsan konuşmam "küstüm" mü?
hangisi sayın abim ?
Bayrağın var oluşu ve felsefesi.
Ben hâlâ bekliyorum.
amin de abi, bayrağın varoluşu ve felsefesi ne oldu ?
merakla bekliyordum oysa.
o'da diğerleri gibi içi boş slogan mıydı?
üzerine karalayabileceğiniz iki satırda mı yoktu ?
biri bana 03:11 de mesaj yazsa var ya ona iki fasikül cevap yazardım.
ısrarla bekliyorum.
Sayın Erolbasçı
Yıllardır Türkiyeye kominiz geliyor diye diye belirli bir kitleyi meşgul ettiniz,
Hem kötülediniz hem gidip O ülkelerde Okul açtınız market açtınız ticaret yaptınız sonra Amerikaya kaçtınız.
Şimdi oradan Türkiyeye lımlı islamı pompalıyorsunuz, Vakıflar yasası çıkarıyorsunuz, kiliselere Ekümenlik tanıyorsunuz
Araplara israillilere Amerikalılara fransızlılara gayri menkul satıyorsunuz.
DEVLET ÖVÜNÇVE FERAGAT KAHRAMANLIK MADALYALARI VERİYORSUNUZ
Vatanı parsel parsel sattınız, kominizmi hala bu ülke için tehlike diyorsunuz, HALA BU YIKILAN DÜŞÜNCE ÜZERİNDEN POLİKA YAPARAK O KİTLEYİ ELİNİZDE TUTMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ
Güzel Ülkemde yaşananları neden görmüyorsunuz neden hiç eleştirinizi göremiyorum
istanbulda Sevda tepesi Kral Abdullahın değilmi
Yarın filistin gibi , İSRAİLİN yaptıkları gibi içimize fitne fesatla giren bu insanlar küçücük Devletler kurmayacaklarmı
Ülkemizdeki bölücülerle işbirliği yapmayacaklarmı
Eyri oturun birazda doğruları yazın ne olur?
Allah Aşkına, Peygamber aşkına, Kuran-ı Kerim aşkına
Azıcık öz eleştirinizi görelim..... ne olur......ne olur.......ne olur.....
Allah rızası için evet şu yanlış yapılmış diyin bir cümlecikte olsa............................................................
Fotoğrafınıza bakıyorum çok değerli şahsiyetsiniz bir hatanız var , gerçekleri gizliyorsunuz değişik olaylarla kamufile ediyorsunuz
Yine görüşlerinizi söyleyin memnuniyet duyarım saygı duyarım
Bu konuşmaların böylesine saygın bir çerçevede tartışmaya açmanız sizin katkılarıızla oldu inkar edemem
Teşekkür ve minnet borçluyum............................
Azıcıkta gerçekleri kabul edin olmazmı ?
Sayın Saygı yürek
Düşüncelerinizi beğenmesemde, söylediklerinize katılmasam da
Bir İnsan olarak benim nazarımda saygınsınız
Yaradılanı severim ,çünkü Yaradandan ötürü
Yazılarımda bu hararetli konuşmalarda kelime telafuzunda Mecra ve mezra örneğinde olduğu gibi imla kurallarında yapılan yanlışlıklar için siz gönül dostlarından Saygın yüreklerden özür diliyorum
Bırakınız beni ,Türk Dil kurumu bile hata yapıyor, sonra hatasını düzeltiyor Üro ile euroda olduğu gibi
Allah birliğimizi dirliğimizi, Vatanımızın bölünmez bütünlüğünü, Şehit kanı ile Oluşan Şanlı Bayrağımızı Atatürk Türkiyesini, Laik Cumhuriyetini
Kahraman Ordusunu Sınırlarını karada havada, Denzde, her zaman , her yerde, her şartta koruyan Laik Cumhuriyetini kollayan Ordumuza zeval vermesin
Şanlı Ordumuzun kılıcını Keskin eylesin
Dualrım ve niyazlarımla
Hepinize Saygılarımı arz ediyorum gönül dostlarım, Saygın yüreklerim
İyiki Varsınız, iyiki yazıyorsunuz, iyiki yorum yapıyorsunuz
Her düşünceye saygımız sonsuz yeterki
Atatürk Türkiyesine, Laik Cumhuriyete birlik ve beraberliğimize zarar vermesin
HÜRMETLERİMLE EFENDİM....
şair67 tarafından 2/15/2008 3:23:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
şair67 tarafından 2/15/2008 4:05:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Duran'ın düşüncesine saygı duyuyor ve kendisini selamlıyorum..Keşke cevap hakkı doğurmadan bıraksaydı da,
"":)Siz de mi Che Marx gibi kahramanlara toz konduramıyorsunuz yoksa?
:)
"
Tartışmada seviye olması gerektiğinden fazla düştü galiba. Biliyorum ki bir konu telaşla farklı mecralara çekilmek isteniyorsa orada bir aciziyet bir eziklik duygusu vardır."
şeklindeki bir cümle ile, daha önceki bir çok yorumda sergilediği aciziyet, eziklik yakıştırmalarını hangi seviyeye münasip gördüğünü de açıklasaydı:)
Ancak, bilim ve bilginin asla ezik olamayacağını hatırlatmak istiyorum.Bilim ve bilgi karşısında ancak eziklikten bahsedilebilir..Sadece ezilip büzülmeyi reddedip, bilimsel veriler ve kaynaklarla cevaplar vermeye çalıştığıma işaret ederek bu bahsi ben de kapatıyorum..
sayın Şair67 sanırım anlamamazlıktan gelmiş yazdığımız yorumları yukarılarda..Ben Bülent Ecevitin Fetullah Gülen hakkında sizler gibi düşünmediğini anlatmaya çalışmıştım.Sizlerin bilmediği göremediği ya da görmek istemediği farklı birşeylerden haberdarmış ki Ecevitin Fetullah Gülen ile dialogları, son derece yakın ve gelişmiş idi..
Yiğit, Kahraman ,Karaoğlan ile ilgili bu ayrıntıyı bilmemeyi yine bilgi eksikliğine ve somut gerçeklerden haberdar olmamakla bağdaştırabiliyorum ancak...
Diğer bir husus da sayın şair67 dostum..
Che, Marx, Lenin gibi yabancı kültürlerin siyasi, milis, resmi, simge ve alametlerini kullanmanın Devrim kanunlarına göre durumu hakkında bir görüş beyan etmemişsiniz..Oysa Devrim kanunlarını çok iyi bildiğini iddia eden arkadaşlarımız gibi siz de devrim kanunlarına hassassınız görebildiğim kadarıyla..
Bu türden simgeler devrim kanunlarına uygun mudur?
Bu türden simgeler kullanan kesim ve görüşler ile ne türden bir birlikteliğiniz var, düşünce birlikteliği mi, amaç birlikteliği mi, ülke için n etürden bir fayda buluyorsunuz, bulmuyorsanız da niçin eleştirmekten imtina wediyorsunuz açıklarsanız memnun oluruz..
Saygılar...
Mezradan, 'mecra'ya gelebilmeniz güzel./adınıza sevindim/
Merak ettiğim bir konu var aydınlatırsanız minnettar kalacağım.
Bayrağın var oluş felsefesi diye bir kelam etmişsiniz.
Sahi bayrağın varoluşu ve felsefesi konusunda bizleri aydınlatmanız mümkün mü?
------
yorum değildir sadece felsefeyi merak ettim.
Değerli dostlar ,Saygın yürekler
Teknolojik nedenlerle bir kaç gündür siteme giremedim.
Lakin görüyorum ki hararetli , görüşler , hararetli münazaralar yapılmış. Korkup kaçtığımı sananlar ola bilir, yada imla hatalarını ele vermemek için yazı yazmadığımı düşünenler ola bilir,
Anadolunun var oluşundan günümüze dek üzerindeki kavimlerin kültürlerin günümüze taşıdıkları zenginliği başka mecralara, yönlere, kutuplara çekmek isteyenler ola bilir.
Ulusumuzun ve Devrim yasalarının var oluş nedenini, Ulus oluşumundaki kahramanlıkları dökülen kan ve göz yaşını
Şanlı Bayrağımızın, Ulusumuzun var oluş tarihini Anadolu efsanesini Çanakkaledeki şehitlerimizi, gazilerimizi
Kıbrıstaki şehitlerimizi , gazilerimizi
Ulusunu Adam gibi bir adam düşüncesi ile yedi düvele karşı Lozan da teslimiyetçilik göstermeden
Ülke çıkarları için mücadele eden Milli şefi ,birinci ve ikinci İnönü Zaferinden haberi olmayanlar ola bilir.
Kıbrısı korkmadan şimdiki siyasiler gibi başkalarından icazet almayan ve çıkarmayı yapan
ABD HAŞHAŞ EKEMEZSİN DİYEN Amerikaya kafa tutan O yiğit İnsanı O KAHRAMAN Başbakanı Yani Merhum Eceviti Fettullah Gülenle yarıştırmak aynı kefeye koymak abesle iştigaldir.
Biri Ulusunun hak ve çıkarlarını düşünürken bir diğeri dış Ülkelerde Okul Girişine Atatürk Büstleri koydurup içerdeki müfredatla laik Cumhuriyetin düşmanlığını yapmak için uğraşıyordu neticede hakkında yasalar ve soruşturmalar var
Amerikadan Türkiyeye bu insan neden dönmüyor
Günümüzün Dış işler Bakanını tanımayıp Başbakkanın koruması zannedilip geri çevirilen şahsiyetler değil bunlar.
Anlamak istenmeyen başka mecralara yönelen bir anlayış var
Cumhuriyet Devrimlerini bildiklerini söyleyenler, bildikleri halde karşı devrim aşıklarının yüreklice , merçe , delikanlıca
Atatürk Türkiyesine ve Laikk Cumhuriyete karşı olduklarını net olarak neden söylemekten çekiniyorlar.
Bu Cumhuriyetin ekmeği ile suyu ile büyümediler mi.
O yere göğe sığdıramadıkları düşüncelerini neden Lik Cumhuriyeti yıkmak törpülemek adına kullanıyorlar.
Neden sık sık gömlek değiştiriyorlar, neden türbanı şifre olarak kullanıyorlar.
Neden Analarımız, bacılarımız, eşlerimiz, kızlarımız üzerinden, POLİTİKA YAPARAK Yüce dinimizi neden Siyasallaştırıyorlar
O güvendikleri Amerikayı dün yerden yere vuranlar neden şimdi BOP Büyük Orta doğu projesi ve Ilımlı İslamı senaryolarını ortaya koyuyorlar.
Kendi çocuğunu Vatan görevinden sahte Raporlarla alı koyarak neden Amerikaya gönderdiler.
Şehidine bu Ulus için kan döken Aziz Şehidine neden Kelle yakıştırması yaptılar.İslamiyette bu varmı.
Kahraman Mustafa Kemal Ordusuna Mehmetçiğine neden Askerlik yan gelip yatma yeri değil diyenler, oğullarını yurt dışına hile ile kaçıranların
Dindar bir kariyerle kendini ltopluma lanse edenler, bu toplumu çokmu cahil kendilerini çok mu akıllı zannediyorlar.
Altıyüzbin polis koruması ile Şehitlerimizin Güney Doğudan 10 .15 adet Bayrağa sarılı tabutu ile Cenazeleri gelirken aynı hafta içindeYılın düğününü yapanlar ne kadar müslüman ne kadar Vatan sever gelen takıların yarısını Şehit ailelerine bağış yapacağız dedikleri halde neden sözünü tutmadılar sadece formalite icabı 20 binytl bağışladılar.
İslamiyet doğruyu konuşmak değilmi.
Müslümanlığa toz kondurmayan trilyonluk kayıp davasında yargılananlar
Yur dışında müslümanlık adına, Din iman adına müminlerin duygularını kar payı ile soyanlar Yimpaş davası ile kırmızı bültenle yargılanalar.Nasıl bir müslümanlık yapıyorlar acaba.
Danıştay saldırısını yapan Öz bileni Şehit edenler bu Ülkede neyi istiyorlar, Uğur Mumcu, Bahriye Üçok, Abdi İPEKÇİ, Hablemit oğlunu, Muammer Aksoyu, Gonca Kuruşu, mezar gömü evleri Diyar BAKIR eMNİYET MÜDÜRÜ, Gavfar Okanı şehit edenler,Sıvasta 37 Canı Madımakta diri diri yakanlar, gazi Olaylarını , çorum, maraş olaylarını yaratanlar, Düzce isyanını çıkaranlar,İzmir Menemende Assubay Kubilayı Şehit edenler, kimlerdi T.C. Devletinden ne istiyorlardı.
Şuanda Amerikada olan Fettullah Gülen bu Ülkeden neden kaçtı, Devrim kanunlarına bakışı ne idi, ne yapmak istiyordu.
Ülkemizde bunca saygın kahraman insandururken Şehit ve gazi aileleri dururken ,Adam gibi adam önceki Cumhur Başkanımız Devlet adamı Ahmet Necdet Sezer , Genel Kurmay Başkanımız, Kuvvet Komutanlarımız dururken
Devlet Övünç Madalyası neden 10 kasımda Atürkü Anıtkabirde ziyaret etmeyen Ülkesini Şeriat yasaları ile yöneten Kral Abdullaha verildi.
Kral Abdullah bu Kutsal Ülke için Şehit mi verdi, gazimi oldu ne yaptı.Otele ayağına giderek Türk Bayrağı önünde değil Kralın fotoğrafları ve Bayrağı önünde yerel ve boyalı basına poz verildi.
Bu Kutsal Vatan için Kan dökenlerin ecdat kanı neden inkar edildi Atalarımızın kemiklerini sızlatmadılarmı.
Bu ne biçim Vatan pervelik bu ne biçim Müslümanlık.
Hikmet yarın dizinin dibinde çöreklenip el etek öpenler. Laik Cumhuriyetlei Devrim kanunlarını korumada ne kadar samimiler.
Daha henüz bu gün Okul kıyafeti ile Okullarına giden kızlarımızın bacaklarına kezzap sıkarak onları kapanmaya zorlayanların düşüncesi ne ne yapmak istiyorlar Vanda oruç tutmadı diye bir öğrenci satırla neden öldürüldü Alevi öğrencileri matem ayında oruç tutuyor diye din dersi öğretmenleri bu öğrencileri neden dövdü neden okullardan uzaklaştırıldılar.her şeyi münferit olay diye geçiştirmeleri moda oldu.
Yürekleri var ise Vatandaşın dini duygularını siyasallaştırmadan Hak Dinini yalana riyaya, takiyeye, politikaya alet etmeden gerçek niyetlerini söylesinler.
O sahte yüzleri artık örtmeye türbanda yetmiyor.
Daha büyüğünü bulmaları gerekir.
Çünkü HAKİKİ dİNİNİ dİYANETİNİ ibadetini yapan gerçek Müslümanlar bunun artık farkında.
ALLAH HAKİKİ MÜSLÜMNLARI ULUSUNU AYYILDIZLI ŞANLI BAYRAĞINI ATATÜRK VE CUMHURİYET DEVRİMLERİNİ SAVUNANLARI MİSAK-I MİLLİ TORUNLARINI ŞER GÜÇLERDEN KÖTÜ NİYETLİ EMELLER TAŞIYANLARDAN TAKİYECİ VE KARANLIK ZİHNİYETTEN KORUSUN DİYORUM
GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİNİ SAMİMİ OLARAK ORTAYA KOYAN GÖNÜL DOSTLARIMA SAYGIN YÜREKLERE SAYGI SEVGİ DOSTLUK SELAM VE DİLEKLERİMİ ARZ EDİYORUM
LÜTFEN KABUL BUYURUNUZ EFENDİM.
SAYGILARIMLA
şair67 tarafından 2/15/2008 2:14:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
"cehennemde yansın bu dilim
bir yemin ettim ki dönemem"
keşke şiirler bölümüne sığmayan oradan yazılar bölümüne taşan ve hikayelerin sütununa göz kırpan cevval kaleminizden fışkıran bu "şey"den sonra "artık yazılarınıza yorum yapmayacağım deseydim".
kötü şans.
nereden bilebilirdimki.
Tamer Bey bu müstesna eser hakkında yorumda bulunmanızı sadece edebiyat aşkına bağlıyor ve sürü psikolojisinden ayrı tutuyorum.
bilginize
vesselam
kırmızı_siyah tarafından 2/14/2008 11:40:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
":)Siz de mi Che Marx gibi kahramanlara toz konduramıyorsunuz yoksa?
:)
"
Tartışmada seviye olması gerektiğinden fazla düştü galiba. Biliyorum ki bir konu telaşla farklı mecralara çekilmek isteniyorsa orada bir aciziyet bir eziklik duygusu vardır.
Görüşlerimiz farklı da olsa sizi bu derece ezilip büzülürken görmek istemiyorum. Bu nedenle bu sayfaya artık yazmayacağımı belirtmek isterim. Dolayısıyla cevap hakkı doğuracak her kelimeniz burada sahipsiz kalacak ve arkadan konuşmaktan öteye gidemeyecek.
Allah yüreğinize salim duygularla aracısız iman ve vatan sevgisi ihsan eylesin.
Sevgi ve Saygılar...
tamerduran tarafından 2/14/2008 11:15:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Duran
Kanunun aslı orada dururken izaha gerek var mı başka?
Asılın bilgisi kirli olur mu hiç.? nasıl mantıktır bu?
Anayasayı tıklıyorsunuz kanunu görüyorsunuz.Bırakın Turgut Özakmanı, Nutuku..Nutuka , çılgın türklere göre olsaydı, anayasamız o zaman onlar olurdu..
:)Siz de mi Che Marx gibi kahramanlara toz konduramıyorsunuz yoksa?
:)
Bence defalarca okumanız lazım, sizin için 3 başlıkta devrim kanunlarının orijinallerini eklemiştim siteye yazılar bölümünde bulabilirsiniz.
Ve nasılsa kendiniz içtihat oıluşturabiliyorsunuz, Nur ayetinden biliyoruz bunu..Bu sefer de anayasa ve devrim kanunları ile ilgili içtihat oluşturun bakalım neler çıkacak:)
Yargıçlar niçin şapka giymeyenler için, marx lenin che resimleri taşıyanlar için dava açmıyor da, yasalarda yazmayan başörtüsü türban için dava açıyor belki bize açıklarsınız.
Bakalım gerçekten okuduğunuzda, kulaktan dolma değil, kanaltürk türü yayınlardan farklı bir kaynaktan öğrendiğinizde Ülkede yaşananları anlamlandırabilecekmisiniz?
Merak ediyorum doğrusu:)
Bence siz bir ilk yapın ve Devrim kanunlarının orijinallerini birinci elden öğrenmek için, o üç Devrim kanunu başlıklı yazılarımı okuyun..
Eminim faydalanacaksınız..
Selam, saygılar...
Merak etmeyin sayın başcı, devrim kanunlarını ve o kanunların hangi şartlarda çıkarıldığına dair yeterli bilgiye sahibiz. Sanırım siz yeni farkettiniz ve ilk işiniz acaba neresinde bir hata bulabilsek de malzeme olarak kullansak oldu. :)
Bu girişimleri nasıl yorumlamak gerekir(!)?
Aciziyet mi, korku mu yoksa saldırı olarak mı bilemiyorum.
Size bu konuda da bir önerim olacak; Devrim kanunlarını okurken içinde bahsi geçen hususların gerekçelerini de o dönemin tarihsel dinamizmi içinde değerlendiriniz. Kaynak olarak şayet tarikat yayınlarını seçerseniz karşınıza çarpıtılmış amaçlı bilgiler (bilgi kirliliği) çıkacaktır.
Aslında size bir başucu kitabı önermek daha doğru olacak sanırım. Mesela NUTUK... :) Ya da biraz romansı ama Turgut Özakman'ın "Şu Çılgın Türkleré'i de başucu kitabı olarak bulundurabilirsiniz. Zira Cumhuriyet tarihimizi en doğru, en yalın ve en güvenilir kaynaktan ancak o şekilde öğrenebilirsiniz.
Saygılar...
Devrim kanunlarında başka ülkelerin siyasi simgelerini giymek yasaktır der..Che figürü de bir siyasi simgedir.
bazı kisvelerin giyilemeyeceğine ilişkin devrim kanununun bir maddesi şöyle;
madde 3 - türkiye’de bulunan türklerin ve yabancıların, yabancı memleketle-
rin siyaset, askerlik ve milis teşekkülleri ile münasebetli kıyafet ve alamet-
lerini ve lavazımını taşımaları yasaktır.
Türkler de yabancılar da , siyasi, askeri, milis teşekülleri ile ilişkili kıyafet ya da alamet taşıyamaz diyor..
Ama Devrim kanunlarını kim okuyacak ki değil mi?
:)
Che de giyerler, marks lenin resmi de taşırlar bizim sözde Cumhuriyetçilerimiz:)
Daha da kötüsü yasalara aykırı olduğundan da haberdar değillerdir:))
Bu sitedeki Devrim kanunları başlıklı yazılarımdan devrim kanunlarının tam açılımını bulabilirsiniz sayın Ekinci:)
erolbasci tarafından 2/14/2008 5:19:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anadolu insanımı karanlıklara itmeye çalışanlar olsa da yapısında mevcut olan aydınlık buna engel olacaktır sevgili dostum. Kin tohumlarını yeşertmeye çalışanlar böyle bir milleti nasıl karanlıklara boğabilir ki?.. Gün gelecek bütün belgeleriyle oynanan çirkin oyunlar ibretlik olarak sergilenecek. Pek yakında...
Saygılarımla...
Şiir kısmında anlayamadğım hususlar var..
Dini, diyaneti
Cemi ,cemaati
Sinekogu ayini ile
Zengin kültürü ile Anadolum
Sinekogu derken sinagog mu kastettiniz? yani Yahudi ibadethanesi anlamında?Anadolunun kültürü olarak mı algılıyorsunuz? Öyle bir Anadolu kültürü çıkartamadım? Nur ayini , semah ayini falan anlarım vardır Anadoluda da,neyse devam edelim..
Lozandaki
Başarısı ile
İnönüsü
Kara oğlanı ile.
Şiir ile siyaset içiçe olduğunda itici geliyor biraz.Parti şiiri gibi yapmış şiir bütününü..Oysa güzel bölümleri vardı bana göre... Karaoğlan ile Fetüllah Gülen samimiyeti bu mantaliteye ve bu kurguya uymuyor..Birilerinde yanlış var, ama nerede:)
Yazınız sonundaki dualarınıza katılıyorum..
Ancak iran sudi, malezya benzetmelerinin yanında, marksist ideolojilere yabancı kültürlere, yabancı siyasi semboller ile devrim kanunlarına karşı gelenlere bir şey söylememişsiniz..
Mesela CHE-MAN kıyafeti sizi rahatsız etmemiş, üstelik övgünüze de mazhar olmuş:)
Keşke inandırıcılığınız açısından dikkat edebilseydiniz bu ayrıntıya..
Selam saygılar...
Paylaşımına teşekkürler değerli kardeşim,Bu vatanın kıymetini bilmeyenler utansın,utanırlarmı onuda bilemiyorum.Ama şunu bilmeliler ki bu devran böyle gitmeyecek toprağımın her karışının,akan kanların her bir damlasının hesabı sorulacaktır,sanmasınlarki bu böyle gidecek.Yüreğine sağlık.Kalemin daim olsun.
saygılarımla
Bahar
Ne kadar mutlu olsak azdır.
Kıymetinide bilmek gerek tabiki.
Çanakkale de destan yazanların ruhlarına nasıl ihanet edebiliriz ki.
Dün çanakkale de kovduklarımız olanları şimdi KÜRESEL SERMAYA kılıfında koynumuza katmaya uğraşıyoruz.Ve bunu yapmaya uğraşanlarda sözde maneviyatçı mukaddesatçı takımı.
Filistinin yangınında müslümanlık nağraları atanlar mangalda kül bırakmayanlar KENDİ ÇANAKKALE hatıramıza ihanet içindeler, komutanlarına ve erlerine isyandalar.
Bu tuhaf manzaraya hayret ediyorum doğrusu.
Ben anadolumla mutluyum şehidlerimlede mutluyum.