- 1309 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
sami biberoğulları
Ben yine kendi üslubumca yazayım.
Bu srideki üç yazımı da sildim. Ancak o yorum yazıp eleştiren ve benim - kızlarımız- diye hitap ettiğim kimseler yüzünden değil...Bu yazıyı bana feriştahı gelse sildiremezdi...Ancak, Halil Sezai'nin annesi ve kız kardeşi facebooktan arayarak bu yazı'nın Halil Sezai'ye zarar verebileceğini çünkü bazı magazin gazetelerinin bunu yayınlamak için herekete geçtiklerini söyledi.
Kısacası yazı Paracıkoğlu ailesinde sıkıntıya sebep olmuş...Kemal Bey'in izni ile yazmaya başladığım bu yazıyı eşi ve kızının ricaları doğrultusunda kaldırdım...Aldığım eleştirilerle hiç bir alakası yok.
Selam ve sevgiler.
yok,sul
tabiiki en iyisini bilirsiniz
selam saygılarımla hoşcakalınız..
sami biberoğulları
Medyaya gerek yok. Bizim sitede bile gerçek olarak algılayanlar oldu...I. Bölüm yorumlarda görürsün.
Bir de bana soruyorlar: bu kadar çok konuyıu nasıl buluyorsun diye...Her tarafımız konu maşallah.
İncir Reçeli Filminin bende ayrı bir yeri ver...Bu gece onu da yazacağım.
Selam ve sevgiler.
Boşuna dememişler incir cennet taam mı beşinin kerameti herhalde şarkıcı olmasına.
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Tîn suresiydi değil mi İncirden bahseden.
Reçali de bir hayli güzel olur hani.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Halil'in fanları beni lime etmeden önce yazıp bitirme başarısını gösterebilirsem siz de göreceksiniz daha sonra nasıl şarkıcı olduğunu sama Fanlar maalesef beni arıyorlarmış fellik fellik..Buldukları anda oyacaklarmış.
Selam ve sevgilerimle.
NE DİYEBİLİRİMKİ
GÜLMEK İÇİN SAYFANIZA UĞRAMAK LAZIM
harikasınız siz yine güzeldi bakalım halil sezai şeker komasına girermi beş kavanoz reçel yok ya yenmez o kadar da neyse bakacaz artık
saygılar benden herdaim
hayırlı cumalarla
AYSE 09 tarafından 8/3/2012 10:33:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
:))
Aman Allah'ım bu nasıl bir eserdir böyle. Anladım ben sizi sırf magazin dünyasına adım atmak için yazıyorsunuz Halil Bey'in hayatını. Her ayrıntı böyle bütün çıplaklığı ile yazılır mı yahu? :))
Şakası bir tarafa yine mizahta çok iyi olduğunuzu göstermişsiniz.
( Önceki eserlerinizi de es geçmedim tabiki. Okumadan olur mu?)
Sanırım devamını bekliyor olacağım dememe gerek yok, müptelanızım.
Kemal Bey'e selamlar...
Saygılar,
zaman xx
Bu arada oruç zaten başıma vurmuş, sizde incir reçeli, incir reçeli, incir reçeli deyinde çok canım çekti.. Orucumu bozarsam günahı boynunuza :)
sami biberoğulları
Ama sırrımı millete çaktırma.
Bu arada incir reçeli beni de çok fena etti. Ne yapsam ki?
Selam ve sevgilerimle.
Ya..kim okumuş bunu 308 kere,ben 309 .oluyorum.Millet uyumamış valla beklemiş..Çok güzel bir bölüm okududum..Davul ve bateri..iyi olmuş..Bence Halil Sezai Şeker komasına girer diye düşünüyorum..Sevgiler saygılar...
sami biberoğulları
Bu arada o bateri fikrini aklıma sen getirdin biliyorsun. Bundan dolayı da ayrıca teşekkür ederim. Başka önerilerin olursa beklerim.
Selam ve sevgilerimle.