- 817 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZGÜRLÜK
sende bilirsinki sadece solundan kalktığın zaman bir şeyler ters gitmez.Bu hep böyle iki ters bir düz...
mesela hiç bir zaman 3 doğru 1 yanlışı götürmez,hep yanlışlar doğruları götürür.Ne kadar iyi biri olursan ol en ufak bir hatan da karalanırsın.
İnsanlar özgür insanları hiç sevmezler,kabullenemezler.İnsanlar,kendilerinde eksik olan her şeyi kıskanırlar,özgürlük bunun başında gelir.Özgürlük derken kastettiğim yiyip,içip,sıçıp,nerde akşam orda sabah tipteki insanlar değil.O insanlar zaten özgür değil hastadır.Özgür insan,kendi düşüncelerinden korkmaz.Bildiği yoldan şaşmaz.Ağlar,düşer,umutsuzluğa da kapılır ama kendiyle barışıktır.O,dünyanın her halini benimsemiştir ama yinede mutlu olmayı becerebilir.
Ağlarken bile korkmaz yaşlarından,su niyetine içer her bir damlasını... Özgür insan,insanları milliyetlerine göre dinlerine göre,düşüncelerine göre yargılamaz bunu aklına bile getirmez.Ne gerek var ki insanları sanki ülkelermiş gibi sınırlarla bölmeye her birine ayrı ayrı isim vermeye,ne gerek var ne zorumuz var.Özgürlüğün suyuna ekmek banmak varken saçma sapan mevkiler için ömür tüketmeye ne hacet...
Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol;
Git gidebildiğin yere...