- 643 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
HASTANADE BİR GÜN
Ablamla 9 Eylül Tıp Fakültesi ana bina giriş kapısına doğru gidiyoruz.
-Bak kapıda duran adam katil..Biraz zayıflamış..eminim o adam katil.
-Sen de paranoyaksın katilse katil,sana ne.
-On iki sene önce pompalı tüfekle çeşmeci Ahmet i ördürmüştü o adam;ben o katili tanıyorum.Hep ekmek fırınında otururdu..
-Aman abla, durup dururken sen de beni korkutuyorsun.Sanki katillerle sık sık karşılaşıyoruz gibi..Bak ben panik olurum böyle durumlarda.Bak şimdi adamda bize bakmağa başladı.Al başına belayı.
-Tamam işte,tanıdı beni..
-Yeter sus abla;adam cezasını çekmiş çıkmıştır.
--İnsan hayatı bu kadar ucuz demek ki.
-Abla ucuz bile değil,bedava bedava..
Koridorda hızla yürüyerek Üroloji bölümüne gittik.Sanki katil arkamızdan bizi takip ediyor gibi geliyor,arkama bakmağa korkuyorum.
Tahlil sonuçlarını alıp sandalyeye oturdum.Tahlil kağıtlarında adım yazıyor.Titremeğe başlıyorum.Gözlerinden iki damla yaş geliyor.Kalbim duracak gibi,başım dönüyor,gözlerim kararıyor..
-Ne oluyor sana,neden titriyorsun kendine gel..
-Sekiz aydan bu yana bana bir çok tahliller yapıldı.Sindiğrafi bile çekildi.Ben bu sonuçların hiç birini kendim almadığım gibi..hiç birine de bakmadım..bakamadım.İlk defa bakıyorum.Katilin etkisindeydim,farkında olmadan baktım.Adımı görünce fena oldum.Yoksa ben bunları alır almaz çantama koyardım..
-Kızım baksana sistist yazıyor.
-Evet ama;onun öyle olmadığını ikimizde biliyoruz.
-Çok fazla büyütüyorsun.Bak iki ayrı hastanede iki doktorun var..Daha ne istiyorsun..Aldır kurtul şu böbreğini..
-Abla sanki kasaptan böbrek alır gibi konuşuyorsun.Pes yani sana,pes
-İlk defa seni ezik görüyorum.Nerde o,asi,burnu havada,herkese meydan okuyan kardeşim.
-Hayata karşı herkes ezik değil mi?Kim ben ezik değilim diyebilir ki..Yarının ne getireceğini kimse bilemez.Biz sabahleyin erkenden Sarmısaklı’ ya gidecektik;O gece kırk derece ateş ve sancılar içinde ben hastaneye yattım.
-Tamam haklısın.Yarının ne getireceğini kimse bilemez,en azından kanser değilsin..
-Doktorumda öyle söyledi.Kanser değilsin,insanın kanser olmayacağı garantisi var mı ?Abla..
-Yok tabi,yarınlar kim bilir nelere gebe..
-Eğer kanser illeti ile karşılaşırsam,bende Nilgün gibi tedaviyi kabul etmem.Herkes öldüğümü duyar.
-Ay sen iyice tuhaflaştın..Saçmalıyorsun.Şımarık şey..Canımı sıkma benim.Kim bu Nilgün?
-Arkadaşım.Hadi hemen bir taksiye binip Güzelyalı! ya gidelim.Bayöz alalım.yumurta kaynatıp bir de çay demleyelim.Ben de sana Nilgün ‘ nü anlatayım..
YORUMLAR
Arkadaşım.Hadi hemen bir taksiye binip Güzelyalı! ya gidelim.Bayöz alalım.yumurta kaynatıp bir de çay demleyelim.Ben de sana Nilgün ‘ nü anlatayım..
sare hanım bu güzel öykünüzü kutlarım
selam ve saygılar...
sareyaprak
Öncelikle geçmiş olsun diyorum sevgili Gulsen. Hastalığın hiçbiri güzel değil tabii ama onlar bizim dünyadaki sınavlarımız. Ama yazıyla ve anlatım güzel.
Tebrikler, sevgiler.
sareyaprak
Hoş bir öykü... Bir anı olduğunu sanıyorum...
Hastalığın hiç biri istenmez ama yine de Allah beterinden korusun demek gelir içimizden.
Kutluyorum Gül Hanım...
sareyaprak
o Nilgün sanki benim bende kanser olsam tedavi olmam tedavi olurken acılar çekmem saçlarım dökülmez midem ağzımda gezmem zamanı geldiğinde zaten öleceğiz hatahane köşelerinde kolumda serumla ölmek istemem güzel yazı sen ablana bakma böbreğin idare edene kadar sende kalsın sonra sakatatçıya satarsın.
sevgiler
sareyaprak
Her insanın Nilgün gibi sığınacak bir arkadaşı vardır.Alışmışız mutlu sonlara türk filimlerinde sonu ne oldu diyoruz.Tebrik ederim saygılarımla.
sareyaprak
Öncelikle şunu belirtmeliyim:Katil Umurumda değil...
Ancak; Her ne olursa olsun insan sağlığı ile alakalı ne olursa olsun yüzleri buruşturuyor elbette...Allah kimseye kaldıramayacağından fazla yük vermez..Bunu bilip aldığımız her nefese layık bir yaşam sürelim yeterli..Kısa yada uzun sadece yaşayalım..Hayatta çok kayıplar yaşamış insanlar vardır bende bunlardan bir tanesiyim..Dilerim,Huzurla mutlulukla uzun kocaman bir yaşamınız olsun sevdiklerinizle...Haydi bugüne farklı bir tebessüm ile başlayın....Herşey yüreğinize göre şekillensin...Aşkın sahibine emanet olun..Dua ile.(GEÇMİŞ OLSUN)
sareyaprak
paylaşım ve yazı çok güzel başlamışken birden sona erdi..
katl ne oldu,hala etkisi varmı.Çıkarken görülmedi mi?
Yoksa katil hastalıkmıydı?
Kaleminiz daim olsun.Size özel yazı gelişiyor.
başarılar Hanımefendi.
sareyaprak
güzel arkadaşım sistit,idrar yolu hastalığıdır bir kere hiç korkma.sıcak uygularsan geçer.şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere.şunları sana yazan ablan ve eşi ikiside kanserden ameliyat olduk.çok şükür iyiyiz yeterki zamanında devreye girilecek.hemde maling di yani habis.yayılmadan ameliyat oldunmu korkma.yeterki zamanında devreye girilsin.öyle konularla paranoya yapmağa gerek yok.şimdi bir kahkaha atayım mı? sistit için böbrekten ameliyat olacaksın ha.ya senin ne işin var 9 eylül üniversitesinde.sen nereliydin güzelim ya valla unuttum yaşlılık işte ne yaparsın.yeter ki arkamızdan horoz,kaz kovalamasın.sağlıcakla kal benim tatlı dilli arkadaşım.iyi sahurlar.bizim burda davul yasak hoca dua okuyor milleti uyandırmak için.ayol ben zaten uyumuyorum......
sareyaprak
Sevgili Yakomoz Deniz,
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum,kanser bu gün korkulacak bir hastalık değil,tedavisi mümkün,yeter ki insan inansın iyi olacağına.İyi olan bir çok insan da tanıyorum.Sizin iyi olacağınızı da inanıyorum.Bu yazıyı yazarken birisini üzeceğimi hiç düşünmemiştim.Ama,mücadele yalnız olmadığını gördün..Nilgün farklı bir kişilikti,istersen onu yazarım.Acil şifalar diliyorum..Sevgiler gönderiyorum kucaklar dolusu...
yakamoz deniz
Yazınız kurgu muydu gerçek miydi çözemedim ama hangi hastalık olursa olsun bedenin zekatıdır. Benim dünya görüşüme göre de bedene misafirdir kimisi çabuk terk ediyor kimisi biraz uzun kalıyor kimisi de sizide yanında alıp götürüyor. Kanser de olabilirsiniz bunu kafa da tutup acaba diye düşünmemek lazım. Ben de kanser hastasıyım buna rağmen kontrole kadar bu gerçeği kafamdan silip atıyorum, atıyorum ki hayatı kendime zehir etmeyim diye. Kurguysa yürek teline dokunan bir yazıydı gerçekse Allah'tan şifa diliyorum sizin nezdinizde size ve tüm hastalara. Sevgiler
sareyaprak
sami biberoğulları
Her ikinize birden sesleniyorum.........Yakamoz Deniz yazmış zaten rahatsızlığını...Seni de biliyorum ki bu yazı kurgu değil...
Şimdi gelelim meselenin özüne:
Benim 6 Aralık 2009 da ayağım kırıldı. Platin taktılar ve şimdi tekrar yürüyorum...Eğer sizin mantığınızca davransaydım ''Hayır ben platin filan istemiyorum..Bırakın öylece sallanıp dursun o kemik..Her sallandığında da acı ta beynime vursun..Ben böyle daha mutluyum..Yürümek filan da istemiyorum'' demem gerekiyordu...
Ya durun iyi akıl ettirdiniz bana...Ben gidip bu ayağı yine kırdırayım...
Allahınızı severseniz var mı böyle bir şey...Ameliyat denmişse ameliyat olunacak o kadar...
Hayat sanki babanızın mirası..Ooooh keyfinizce istediğiniz gibi acılar içinde yaşama hakkını kullanacaksınız ha?
Koskoca 22 Milyon Kilometre kare toprağın tek hakimi Kanuni boşuna dedi '' Mülk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi...Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi '' Öyle mi?
Hanımlar...Bir nefes için...Sadece bir tek nefes için bile olsa mücadele...Öyle pes etmek yok.
Her ikinize de sonsuz selam ve sevgiler.