- 907 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GÖREMEDİĞİMİZ FAKAT HİSSEDEBİLDİĞİMİZ HERŞEY
Hatırlarız, hatırlamaktan ziyade bazende anımsarız yüreğimize düşen fakat hala adını bile koyamadığımız şeyleri. Gözlerimi kapatınca herşey geçecek diyorum, birde bakıyorum ki geçen tek şey zamanın ta kendisiymiş! Aslında biz herşey olabilirdik, bir hiç olmayı seçmeseydik eğer. Herkesin hayatı bir zindanken, nasıl çıkabiliriz o zindanın içinden ? diye düşünmedik hiç. Çünkü; İşin kolayına kaçmak diye birşey vardı ve bunu en iyi şekilde yapan tek varlık insanlardı. Ümit etmek diye birşey var bu hayatın zindanlarında birtek ama birtek ümit ederek, çıkabiliriz o kör kuytu zindanlığın karanlıklarından. Küçük bir çocuğun kahkahalara boğulması gibi birşeydir bu hayat. Gülsen içten gülemiyorsun, ağlasan boğazın düğüm düğüm oluyor. Ne tam konuşabiliyorsun, ne de tam susabiliyorsun. Ne tam gülebiliyorsun, ne de tam ağlayabiliyorsun. Bunca kargaşaya rağmen ümitsizlik yok, bunca kargaşaya rağmen ’ümit’ hep var olacak göremediğimiz herşeyin ardında...
YORUMLAR
doğru söze nedenir ki,ümit hep var olmalı diil mi?yoksa insanoğlunun hali nice olurdu :)
çetinersevda
insanoğlu o kadar nankördür ki devamlı ister ister ve yine ister çünkü az ile yetinmez, nefsine yenik düştüğü için kimi insan düşünmeden hareket eder, kimi insanın gönül gözü kör olur, kimisi de sevginin kıymetini bilmez.
Tebrik ederim çok güzel bi anlatım, kalemin daim olsun
çetinersevda
mavi_şimşek
"çocum ALLAH akıl dağıtırken, şemsiye mi tuttun"
derler.
Galiba şüpelenmekte haklısın ;)
saygılarımla