Yeniden Doğuş
Bittim…
Herşeyimi kaybettim…
Sevdiğim adamı , hayatımı paylaşacağım adamı kaybettim…
Ben şimdi onsuz na’pıcam …
Genç kadın kendi kendine söyleniyordu bir köşede. Genç adam ağlamaklı bir ses tonu duydu ve bakışlarını köşede büzülmüş ağlayan bir kadına çevirdi.
Merak etmişti neden ağladığını, onu bu kadar kahreden şeyin ne olduğunu merak etmişti.Usulca yaklaştı genç kadına ağlamaktan kızarmış gözlerine baktı.
Tanımıyordu yanına gelen genç adamı. Utanmıştı yüzü kızarmıştı , burada oturmuş ne yapıyorum diye düşündü kendine kızarak..Kendine çeki düzen verdi ve gözyaşlarını sildi hafifçe.
“afedersiniz gitmem gerek..”
Genç adam kadının bileğine dokundu usulca gözlerine sevgiyle baktı.
“Uzun zamandır ağlıyorsunuz , bir derdiniz olmalı , eğer anlatmak isterseniz…”
“hayır teşekkür ederim sadece eve gitmek istiyorum”
Genç kadın adamı dinlemeden ayağa fırladı . Ayağa kalkmasıyla sendelemesi bir oldu ama son anda genç adamın tutuşuyla yere düşmekten kurtuldu.
Nefesi yüzüne geliyor daha kötü oluyordu , ağlaması giderek artmış ayakta zor duruyordu.
“buradan gitmek istiyorum”
Genç adam genç kadını bedenine yasladı ve bardan çıktılar. Onu arabasına bindirip yola çıktılar. Genç kadın yolda sahile gitmek istediğini söyledi.Ve sahile geldiler.Sahile geldiklerinde genç kadın banka oturdu genç adamda yanına gitti.Kadın başını adamın omuzlarına yasladı ve başladı her şeyi anlatmaya.Kelimeler bir bir dökülüyordu ağzından, o anlattıkça ağlaması daha da şiddetleniyor , gözyaşları durmak bilmiyordu.Adamsa teselli etmeye çalışıyor sadece dinliyordu.
Genç kadın uyandığında kendini daha adını bile bilmediği adamın kollarında buldu bedenini. Dün gece ne olmuştu da bu vaziyete gelmişlerdi , hatırlamaya çalıştı . Biraz düşündü ve her şey aklına geldi.Yapmış olamazdı her şeyini bir yabancıya anlatmış olamazdı.Dehşetle açıldı gözleri ve yatakta huzursuzca kıpırdandı.
Kollarında uyandığı adamla , Suatla bir süre görüşmedi Zenan. Aradan biraz zaman geçtikten sonra genç adam onu aradı.
“Zenan , benim Suat , iyi misin ?”
Telefonda duyduğu sesle şaşırsada gülümseyerek cevap verdi.
“Suat , iyiyim daha iyiyim sen nasılsın ? Umarım sana verdiğim rahatsızlıktan dolayı iyiysindir.”
“Yapma Zenan , gayet iyiyim , bana rahatsız etmedin , sana faydam dokunduysa sorun yok.”
“Evet ,evet iyiyim.”
“Buluşalım mı bir yerlerde , ne dersin?”
Genç kadın kısa bir süre düşündü ve memnuniyetle cevap verdi.
“Neden olmasın , nerde buluşucaz.”
“Bildiğim çok güzel bir kafe var , pastaları çok güzeldir , istersen oraya gidebiliriz.”
“Ahh , tabi neden olmasın, güzel olur”
“Tamam yarım saate geliyorum , görüşürüz.”
“Görüşürüz.”
Yabancı dediği adam şimdi en yakın arkadaşı olmuştu . Onunla konuşuyor sohbet ediyordu.Onun yanında kendini iyi hissediyor mutlu oluyordu genç adam içinde durum farksız değildi.
“Zenan , sana bir şey söylemek istiyorum, aslında nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum”
“Söyle.”
Merakla bakıyordu genç adamın gözlerine. Suat genç kadının ellerine uzandı usulca dokundu. Gözlerine sevgiyle bakıp konuşmaya başladı.
”Zenan , ben .. benimle evlenir misin ?”
Genç kadın bir an şaşırsada gülümseyerek cevap verdi ,Seviyordu Suat’ı , onu bu ızdıraptan çekip kurtaran oydu , onunla mutlu olabilirdi.Düşünmeden cevap verdi.
“Evet , seninle evlenirim.”
Genç kadının yüzünü avuçları arasıan aldı genç adam ve dudaklarına uzanıp tutkuyla öptü.
“Seni seviyorum sevgilim , seni seviyorum”
“Bende seni seviyorum Suat”
Birbirlerinin kollarında geleceğe umutla , sevgiyle yeni bir adım attılar . Bu Zenan’ın dönüm noktası , yeniden doğuşuydu…
S O N
“Sevgi insanlar arasındaki en güçlü bağdır,Öyle bir bağdır ki bu bağın aşamayacağı hiçbir şey yoktur. Sizde sevdiklerinizden sevginizi mahrum etmeyin. Onları sevin ve bırakmayın…”
YORUMLAR
sevdiği birini kaybetmedinin verdiği acıyla boşlukta hissetmişs zenan ve kendini karşına çıkan ilk insana /erkeğe teslim etmiş ve ona sığınmış, genelde insanlar kendilerini boşlukta ghissedince birilerine yaslanma gereği duyarlar bazen o da sevdiğinin acısıyla öyle yapmışsın, suat ile zenan 'ı karşılaştırıp kadının yeniden doğmasını sağlamışsın, kurgu fena değil, kısa ve öz, uzatmadan abartmadan özü verebilmişsin. giderek daha iyi olacaktır eminim. beyaz atlı prens gelip prensesi kurtarıyor, herzaman böyle olmasa da iyi düşünmek, güzeli düşünmek, umut etmek iyidir. tebrikler canım :)
lovestory tarafından 8/2/2012 6:54:51 PM zamanında düzenlenmiştir.