- 708 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ADAM VAR...
ADAM VAR; konuşurken noktalama işaretlerini asla kullanmaz. Yüksek fikirlerini, dahiyane projelerini saniyeye üç-beş kelime sığdıracak şekilde sıralarlar. Sizde fikrinizi söylemek için boşuna çabalamayın, çünkü her girişiminiz akamete uğrar. Onun için siz yoksunuzdur aslında hiç kimse yoktur, bir tek süper dahi beyzademizin kendisi ve eşsiz fikirleri vardır.
ADAM VAR; hiç bir mukaddes davası yoktur, ama var gibi davranır, dava adımı pozlarıyla konuşur ve yürür. Onun için önemli olan mevki, makam ve menfaat yüklü bulutları önü sıra sürükleyen fırsat rüzğarlarıdır. Kuru bir yaprak kadar cansız, buruşturulup sokağa atılmış bir selpak kadar değersizdir. Güçlü esen rüzğarlara güvenir. Onu, bir esintiyle gökdelenlerin tepesinde göre bilirsiniz, bir başka ters rüzğarla şehrin çöplüğüne düşmesi mukadderdir.
ADAM VAR; yaşlandıkça dünyaya tüm gücüyle asılır. Hırsının sınırı yoktur. En küçük menfaati için heba etmeyeceği hiçbir yüksek değeri yoktur. Gözünü kırpmadan bütün mukaddesatı çiğneye bilir.
ADAM VAR; dün Allah için rızaullah adına ölçüsüz, abartılı, önünde iki büklüm prestij gösterip, göklere çıkardığını, bu gün nefsi emmaresinin zoruna gittiği için, aynı ölçüsüzlük ve abartıyla, insafsızca yere çakar. Allah için, rızaullah için yaptım der. Allah’a iftira, O’nun vaz ettiği dini değerlere ihanet eder. Vefa onun için İstanbul da bir semt adından başka bir şey ifade etmez.
ADAM VAR; bulaşıcı karamsarlık mikrobu taşır. Onunla konuşursan kıyametin hemen kopacağına inanırsın. Klişeleşmiş en küçük sözleri “ bu memlekette, bu ülkede yaşanmaz kardeşim..! “dir. Üstat Cemil MERİÇ’in dediği gibi : “ Türkiye’nin insanından şikâyetçidirler. İnsandan, yani kendilerinden… Aynaya tahammülleri yoktur. Vatanlarını, memleketlerini yaşanmaz bulanlar, vatanlarını, memleketlerini yaşanmaz laştıranlar..” olduğunu bilmezler.
ADAM VAR; İslam – din, adını duydumu tüyleri diken diken olur, şeytana rahmet okutturacak kadar şeytanlaşırlar. Onun nazarında din-irtica, mümin-mürteci dir. Muhteşem bir maziyi yok sayar, karalar, yüzünü ekşitir, sırtını döner. Rezilane yaşamayı medeniyet kabul eder ve murdar bir halde yaşar. Çünkü damarlarında kan yerine necaset deveran eder.
ADAM VAR; aslında yetersiz, yeteneksiz ve birikimsiz olduğunu bilir; bu yüzden çok tehlikelidir. Kendine göre zeki ve yetenekli gördüklerini en iğrenç şekilde harcamaktan asla çekinmez. Etrafına hep kendisi gibilerini toplar. Bu tür/türediler en çok resmi kurumlarda ve daha çokcada siyasi parti teşkilatlarında görülür.
ADAM VAR; kafasıyla cinsel organı aynı paralelliktedir. Her şeye bu uzvuyla bakar; ona göre sokakda ki tüm kadınlar aşüftedir. O sarkıntılık, sapıklık yapsın diye çarşıya-pazara, sokağa çıkmışlardır. Magandalık yapmasa caddelderin hatırı kalır. Bazen çirkin söz ve davranışlarından ( bilmeden de olsa) öz yakınları bile nasibini alır. Utanmaz ve utanmanın, ar, namus ve edebin kelime manasını bile bilmez.
ADAM VAR; gökte ki yıldızlar gibidirler. İstikametinizi, yönünüzü onlara bakarak düzeltirsiniz. Medyatik değildirler; izbe köşelerinde adam yetiştirme, yani adam gibi adam yetiştirme derdinde ve meşgalesindedirler. Azdan az, azdan da azdırlar. Ne mutlu arayıp bulanlara, bulupta yararlananlara.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.