- 735 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR HAYIRSEVERİN ESERİNE SAHİP ÇIKMAMAK REZALETTİR
BİR HAYIRSEVERİN ESERİNE SAHİP ÇIKMAMAK REZALETTİR
GAZİ MEHMET ÖZCAN
Değerli insanların sağlıklarında haz yaşatmak her insana nasip olmayan bir erdemli davranıştır.
Böyle bir erdemli davranışı KUTLU SEVDA YOLCUSU olan bir yazar yapmıştır.
Fethiye’de bulunan yazar Kadir DURAK;
Fethiye’ye içme suyu getirilmesinde, Fethiye’de büyük bir sazlık ve bataklık alanın imara açılmasında, Fethiye Kapalı Hal ve Pazaryeri inşasında büyük pay ve emek sahibi olan;
18 Yıl üst üste vergi rekortmeni olan;
Fethiye’de İki Okul Yaptıran, bir caminin arsasını bağışlayan, huzurevinin yapımına büyük destek olan, hastanenin diş bölümünü yaptıran ve Fethiye’de yaşayan Milli Mücadele’nin kahramanlarından 15. Fırka Ağırlık Kumandanı Salih Hoca (GÖKÇE)’nin oğlu Yusuf İzzet GÖKÇE’NİN hayatını yazdı...
Bu kitabı yazarken de kendisine en büyük desteği 21. Yüzyıl televizyonu sahibi Recep BALCI sağladı...
Binbir meşakkatle kitap yayınlandı....
6 Temmuz 2012 Tarihinde kitabın tanıtımı Mehter Marşı ile yapıldı...
Kitap o gün 60 adet sattı.
37 kitap bedava uçmuş...
Emeğe saygı da bu olsa gerek...
Adına Milli Eğitim denilen kurumu yönetenler bu yıl Yusuf İzzet GÖKÇE’NİN hanımı Gülşen GÖKÇE Lisesi inşaatı için her ay 300-400 bin lira müteahhite Yusuf Bey kanalı ile ödetmekteler...
Ancak;
Kitap canlı cenaze....
25 kadar okula gidiliyor...
Bu okullardan sadece 2 (İKİ)’sinde alıcı buluyor...
Eğitim yöneticileri mevzuaat uygun değil diyedursun..
Okul bahçelerinde park yapmak, düğün yapmak her okula üç dört ek bina yapmak, çatıda derslik yapmak mevzuata soruldu mu?
Demek ki; hazreti mevzuatın gölgesine sığınmak bahane...
O halde;
Bu esere neden sahip çıkılmıyor...
Tabiri caiz ise;
Yusuf İzzet Gökçe’nin karşısında kıyama duranlar bu esere neden sahip çıkmıyorlar..
Eser şu an canlı cenaze...
Bu eserin yerde kalması demek Yusuf İzzet Gökçe’yi sağlığında ezmek demektir...
Bu eseri;
Müftülük kaç adet aldı....
Mecbur mu?
Evet mecburdur...
Bir cami arsası bağışlayan insanın hayatı anlatılan kitabı elbette ki müftülük almak zorundadır..
Hastaneye diş bölümü yapmış adamın hayatının yazıldığı kitabı hastane bir adet dahi aldı mı?
İki okul yaptıran insanın hayatı kitabını Milli Eğitim neden almıyor?
Mevzuat mı dediniz?
Güldürmeyin insanı...
Ha bu kitap sürünmüş;
Ha Yusuf İzzet Gökçe ayaklar altına alınmış ne farkı var...
Kamuoyuna Çağrımdır?
Fethiye’ye bu kadar hizmette bulunan ve yaklaşık 45 gündür Fethiye 21. Yüzyıl televizyonunda günde otuz kere ilan edilen kitap Fethiye’de kabul görmemiştir.
O halde;
Milli yazar Kadir DURAK’ın bu eserini neden talep etmiyoruz...?
Bir kitabı meydana getirmek kolay mı?
Bu insan bir de KUTLU SEVDA YOLCULARI, Kan Kokusu, Gülden Damlayan Kan kitaplarını da yazmakta...
Elin insanı en galiz şekilde milli değerlere hakaret ediyor ve eseri yok satıyor...
Bizim milli yazarımızın bir kitabını almayalım mı?
Pekala istersek herkese bir ders verip bir haftada bu kitabın tamamını biz alamayız mı?
Yusuf İzzet GÖKÇE’YE Çağrımdır...
Siz bu kadar hizmetler yapacaksınız;
Vergi dairesi, hastane, milli eğitim ve nüftülük kitabınızdan bir tane dahi almayacak...
Bu sizi sağlığınızda ezmek demektir...
Siz de sizi ezmek isteyenlere müsaade etmeyiniz..
Çeşitli kurumlara 4 Triyon bağışta bulunmuş sizin için çerez parası niteliğinde olan kitapların tamamını alın ve örtülü olarak sizi ezme düşüncesinde olanların gözlerine baka baka kitaplarınızı yakınız...
Yakarken de;
Benim sağlığımda bana haz yaşatanlara teşekkür ediyorum.. BU eser benimle özdeşleşmiştir...
Baktım ki; adıma yazılan eser yerde sürünüyor tamamını aldım ve yakıyorum...
Açıklamasını yapınız... Ki; bundan böyle sizin gibi düşünen insanlarımızın şevki kırılmasın...
Okurlarımıza çağrımızdır...
Bu yazıyı isteyen istediği yerde dilediği kadar yayınlasın ki;
Hayırseverlerimize nasıl bakıldığını dünya görsün...
Hayırsever olacaklar da buna göre davransınlar...
Evet iddia ediyorum:
Fethiye’de bu yüce insanın eserine ilgisizlik tam bir rezalettir...
NOT:
Bu yazıyı telif hakkı sorumluğu olmadan ve izinsiz olarak her yerde yayınlayabilirsiniz....
GAZİ MEHMET ÖZCAN
KADİR DURAK’IN YAZDIĞI... FETHİYE SEVDALISI YUSUF İZZET GÖKÇE... KİTABI İLE İLGİLİOLDUĞUNDAN VE İZİN GEREKTİRMEDEN YAYINLANIR İBARESİ OLDUĞUNDAN SAYFAMDA YER ALMIŞTIR....
KADİR DURAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.