- 1520 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
şiir puanlaması
şiirleri okuyup begenen kişilerin ve yorum yapanların şiire puan vermemesini eleştiriyorum.çok mu zor şair arkadaslar şiire puan vermek.madem çok güzel diyorsunuz bunu puana da yansıtınki şair ve şaireler multu olsun.
YORUMLAR
Çocukların söyledikleri aklıma geldi.Hocam cebinizden mi çıkıyor sanki verseniz.Tebrik ederim saygılarımla.
arzuarzuca
Değerli şairem size aynen katılıyorum,insanların şiire puan vermesi ve bir takım derecelendirilmelerin olması gerekiyor diye düşünüyorum.bende sizin gibi,
saygılar
Bilal YILMAZ
arzuarzuca
.•°*”˜˜”*°•. ✫ⓥ√є Sє√gi DoLu Bir
¸.•°*”˜˜”*°•. ✫ⓞBir GÜN Gєçirмєniz DiLєğiעLє
¸.•°*”˜˜”*°•.✫ⓛGÜNAYDIN
arzuarzuca
Arzu Hanım, puanlamanın amaçlarının dışına çıkmadığına inanarak mı yazıyorsunuz acaba merak ettim. Çoğunlukla gördüğüm kadarıyla puan geldim şiirini okudum demek anlamında kullanılıyor. Bir de o sayfada isimleri bulunsun diye puanlıyorlar. Favoriye de sayfada ismi ve resmi görülsün, dikkat çeksin, varlığı kabul edilsin diye. ( istisnalar hep vardır olacaktır onları katmıyorum)
Şiirlerin bir kısmı 5 puan alamayacak kadar başarısız ama düşük puan verildiğinde kızılca kıyamet kopuyor. Bence puanlama butonu kaldırılmalı, zaten veren 5 vermek zorunda. Beğendim, beğenmedim butonu daha uygun olur.
Şiirlere yorum yapılırken çoğu zaman okunmadan yazıldığını biliyorum. Sadece karşılığında güzel bir yorum almak için veya şairi incitmemek için veya eleştiriyorum diye bana tepki vermesinler diye şiiri beğendiğini ifade edenlerin kaç tanesi gerçekten okuyup beğenmiştir ki gidip bir de puan versin. Takılmayın bunlara, siz en iyisini yazmaya çalışın, her yazdığınız bir öncekinden daha güzel olsun veya seviyesini düşürmeyin. Asıl puanlamayı zamanı gelince şiir severler gereken değeri verecektir.
Uğur Demiröz
Sayın şaire;
Şiirlere yorumcuların puanlamasinda çok gariplikler var.
Birileri belli bir gurup oluşturmuşlar sürekli aynı kisiler sadece gurubundaki belli kisilere puanlama yapıyorlar üstelik bütün puanları 5 er 5 er kondurup gidiyorlar.
Siir yayına girer girmez okumadan bile puan veriyorlar ve sacmasapan şiirlere ...
Hiç mantığıma yatmayan bir konu da bu şiirleri direkt olarak favorilerine alıyorlar
Yazar ise daha iki yorum yapilmisken "etkin yorum" ile pembeye boyuyorlar
Gunün şiirleri secimi de çok garip sürekli aynı kisilerin şiirleri seçiliyor
Balık bastan kokuyor.
En iyisi şiirine puanlama butonu koyma hak ettigin yorumu da. Bekleme
Yaz eserini as sayfana umrunda olmasın
Elestirisel olumsuz yorumlara da yazarlar hemen tepki göstererek savunma , suçlama ve inatla hatalarının kabulü moduna giriyorlar
Bosver aldırma
Puanını ve yorumunu millet versin ASIK Veysel'in karacaoglanin zamanında puanlama mı vardı
Sen eser cikart su yolunu bulur
Saygılarımla