Çok Yakışmıştın Kalbime
“Günaydın”…dedi genç adam koynunda yatan güzelliğe… Uzun uzun baktı ona, güzel gözlerine… Yatakta doğruldu genç kadın, yaklaştı sevdiğine, yanına sokuldu, dudaklarından öptü…
“Günaydın Öpücüğünü vereyim dedim”…dedi genç kadın sevdiğinin yanağını okşarken… Genç adam memnun olduğunu belli etmek istercesine gülümsedi… Sarıldı birtanesine, saçlarını kokladı…
Onu çok seviyordu…ona olan sevgisini anlatamazdı..her gün her an her saniye özlüyordu onu…genç kadın onun kalbiydi,her şeyiydi…
“seni seviyorum” dedi sevdiğinin alnına bir buse kondurarak genç adam… Yanağını okşadı…
Bu söz üzerine genç kadın daha bir sokuldu sevdiğine… Mutlulukla gözüne kapatarak “seni seviyorum” dedi…
2 yıldır birlikteydiler… Düğünlerine az bir zaman kalmıştı… Öyle çok seviyorlardı ki birbirlerini… her şeye rağmen, bütün engellere rağmen hiç bırakmadılar birbirlerini… Sımsıkı tuttular birbirlerinin ellerini…
Genç kadın yataktan doğrulduğunda genç adam dikkatlice onu süzdü… Onun her zerresine, her karesine, her şeyine tapıyordu....
“Daha ne kadar beni izleyeceksin?”dedi genç kadın meraklı gözlerle…genç adam gülümsedi..ve yaklaştı ellerinden tutup “ölünceye kadar” dedi…genç kadın gülüşünü onunla paylaştı,mutluluğunu,kalbini,aşkını ona verdi…
“hadi gidelim, son hazırlıkları gözden geçirmemiz gerekiyor”…dedi genç kadın gülen gözleriyle… Öyle mutluydu ki… Bugün evleniyorlardı, ikisinin de en mutlu günleriydi bugün…
“doğru ya, biz bugün evleniyorduk”…dedi genç adam muzipçe, sevdiğini kızdırmak istiyordu…
“tabi ki şaşkın,bakıyorum hemen de unutmuşsun”..göğsüne vurdu genç kadın,bu adam bana ne yaptı böyle diye geçirdi içinden…
“sadece şakaydı bitanem, seni kızdırmak istedim, kızınca öyle tatlı oluyorsun ki…” çenesinden tutup ona gülümsedi…
“sende beni bu gülüşünle etkiliyorsun hayatım” dedi genç kadın,gerçektende Suat,çok farklı gülüyordu…onu herkesten farklı kılan değişik bir çekiciliği vardı,sanki o gülüne bütün dünya gülüyormuş gibi hissediyordu Zenan..
…
Beyaz gelinliğin içinde, sade bir güzellik duruyordu karşısında… Açık yeşil gözler, zarif bir boyun, kırmızı dudakları, sade makyajıyla hayatında gördüğü en güzel gelindi onun için…
Giydiği takım elbise onu daha da çekici kılmış, ona farklı bir hava katmıştı… Uzun boyu, ela-yeşil gözleriyle ona gülümseyen adama baktı Zenan…
“çok güzel olmuşsun”…dedi ve yaklaştı alnından öptü biraz sonra karısı olacak kadını…
“sende çok yakışıklı gözüküyorsun” dedi genç kadın biraz sonra evet diyeceği adama…
Nikah masasına oturdukları andan itibaren bütün gözler onların üzerindeydi..kalabalığın arasında çok güzel olmuş,adam da çok yakışıklı diyenler vardı…ikisi de bu sözlere memnuniyetle gülümseyerek memur’unun sözlerine odaklandı…
Nikah memuru herkesin bildiği o sözü bitirip genç kadına sorduğunda genç kadın hiç düşünmeden ve heyecanla cevap verdi..
“evet” …salondan büyük bir alkış koptu..herkes bu mutlu çifte alkışlıyordu…
Sıra genç adama gelmişti..nikah şahidi sözünü bitirip mikrofonu genç adama uzattığında,genç adam gülümseyerek ve aynı heyecanla karşılık verdi…
“evet”…salon bu kez daha çok alkışladı iki aşığı… Mutluluk ikisinin de gözlerinden okunuyordu… Nikâh defterine imzayı attıklarında genç adam sevdiğine yaklaştı ve dudaklarıyla dudaklarını mühürledi…
Genç adam sevdiğinin kalbine dokundu…ve o sihirli kelimeleri söyledi…”çok yakıştın kalbime”…o an dünyadaki en mutlu kadın oydu ve en şanslı adam…ikisi de mutlulukla birbirlerine bakarak geleceğe doğru adımlarını attılar..
…SON…
YORUMLAR
Sağlıklı, sağlam bir birliktelikte "sevgi" çok önemli, sevmek ve de sevilmek , aşka gönül vermek, yürekten sevmek sevebilmek, sevdiği anda da bırakmamak , sonuna kadar gitmek.. işte mutluluğun anahtarı bu olsa gerek.. geçici heves ve sevgi yerini yürek çırpınışlarına gerçek sevgiye bırakabilirse ne mutlu o zaman o sevgiyi bulanlara. İinsan severken inat etmeli, sonuna kadar sevdiğini belli edip, elinden tutmalı sevdiğinin, iyi ve kötü günde hep yanında olmalı, Hakettiğini düşündüğü kişilere ikinci bir şansı verebilmeli insan, sevgiler daim olsun diye .. hep "mutlu son" ile biten hayatlarımız olması dileğiyle.. yüreğine sağlık canım benim
lovestory tarafından 8/1/2012 6:53:51 PM zamanında düzenlenmiştir.