- 1014 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bu gün nedense bu şehrin en ücra köşelerine yağmur olup,sine,sine iltica etme isteğim var
Bu gün nedense bu şehrin en ücra köşelerine yağmur olup,sine,sine iltica etme isteğim var
Belki de yağmurla bir arkadaşlık, dostluk elleri yanağımı sıvazlar,kim bilir..
Buyrun buradan yakın der gibi, bir güzele vurulup,ayrılmalarım,için,için ağlamalarım,sayfa,sayfa şiirler yazmalarım olur.
Belki de günün en karmaşık saatlerinde köy çeşmesinden kana,kana soğuk sular avlarım dudaklarımla,
Mis gibi koyun kokusu alırım,kır çiçekleri eşliğinde,kuzuların sessizliğini salarak sürüye kurt gelmesin diye..
Bir güzelin hasretinden,ahından,yandı gönül türküsünü dinlerim radyoda ,arkası yarını kaçırmamak için koşarak çıkarım tarla ,tevek arasından,tencere kapağını televizyon anteni yapıp lorayı,heydiyi,acansları izlerim,belki de bir söğüt gölgesi bulurum,yaslarım öğlen vakti şekerlemeye gözlerimi…
Velhasıl isyanımın pimi mi çekildi ne,
garip rüyalar görüyorum gözlerim açıkken bu kentin pazartesinde..
Benim şimdi gönül gezdirmek gibi bir isteğim var,tüm avlaklarda dolanmalarım,her il,ilçe,köy ormanlarında uçuşlarım var,neyse aklım başımda demeden yozlaşmadan tüymelerim var .
Ben bu gün diyorum ki,çıkayım yola, gezeyim tüm köy odalarını,bir ahbap,dost sohbetine katılmaya,tatar ramazanın,sansar kemalin,altı parmağın sohbetinde bir buçuk porsiyon pirzola hak edeyim,ellerim tutsun gülmekten karnımı acıdığı için,gönül gözümden de hiç bir şey kaçmıyor hani ,ya bir dost bulut indirmeliyim yanaklarıma,yada emzirmeliyim vadileri usulca uyarmadan
Elleri parfüm ve kurşun kalem kokan liseli genç kızların yeni terkedilmiş, aşklarından yol bulmalıyım şafağa..
Dağınık saçlardan kurtulmalıyım ; efendi sokak köpeklerinin kıstırılmış kuyruklarından; ağlayan çocukların yanaklarına inmiş göz yaşlarından;umut tarlasındaki mayına basmalardan; fotoğrafçılardaki güzel ,alımlı hanımlara çekilmiş, öksüz bütün vesikalıkların gülme çabasından; asker yolu bekleyen kadınların iç geçiren göğüslerinden; yırtılmış mektup ve hatıra fotoğraflarının yapışma umudu olan kenarından; aç tavukların kendini buğday ambarın da görme rüyalarından...
Rezil olan ne varsa..
Üzen ne..
Berbat olan ne varsa oralardan, onların kenarından, ortasından geçesim var bugün.
Olur ya, dibine vursun istersin hayat...
Olacaksa her ne olacaksa böyle olsun, en rezili neyse o olsun istersin...
Ey dost, bazen sen de istemez misin ?
Kamil söylemez
--------------------------------------------------------------------------------
YORUMLAR
Başlık bile yazının içinde davet ediyor ve sarmalıyor bırakmıyor yazı bitmeden...öylesine güzeldi..
Olur ya, dibine vursun istersin hayat...
Olacaksa her ne olacaksa böyle olsun, en rezili neyse o olsun istersin...
Ey dost, bazen sen de istemez misin ?
EVET İSTENİR..İSTİYORUZ YER YER...
Kutladım yazarı..
Sevgiyle..