ADAM GİBİ SEV YETER
Kardeşim sevdimi adammm gibi seveceksin.Aradığında sevdiğini kapatmayacak telefonunu.Mazeretini iki kelime ile de olsa bildirecek.Sana açmadığı telefonu gece yarılarında saatlerce meşgul çalmayacak...çalıyorsa da senin aradığını görüyordur kör değildir dönecek sana..Dansöz gibi söz kalabalığı yapmayacak sayfalar dolusu.Adam gibi adam yüzüne konuşacak.Mafya triplerin sökmez O ’na Kadın severse mafya değil cehennemin üzerine yalınayak basar geçer.Değer bekler...verdiği değeri göremediğinde aslan kesilir..kolay değildir seven kadınla başa çıkmak.Göze alamıyorsan ümit vermiyeceksin..Ümit aşılamışsan sonuna kadar sahipleneceksin.Türk erkegi namusudur kadınına sahip çıkar diye avatarlar paylaşacağına yüreğinle gel kadınına zararlı çıkmazsın asla..Senin dayıyım diye bağladığın puşiyi sevgimle dolarım boynuma...salladığın tesbihi sabır diye çekerim umutlarıma...iki duble içip de şiirler yazmam..ayık ayık yazarım ki sahici olsun...daldan dala konan kuşun kanadını koparıverirler mazallah..Kanatların koptuğunda sakın gelme yaranı saramam kuşun çoktan gitmiş olacaktır başka diyarlara..
Facebook Avatarlarına yanıt..
.
Ferda Özsoy
YORUMLAR
Kardeşim diye başlayıp geldiğinde kuş başka diyarlara gitmiştir diyerek bitirip facebook avatarlarına diye de imzalamışsın ya,
bir şey demeden geçmek istemedim ama diyeceklerimi tornaya sokmadan da buraya yazmak olmazdı, düşündüm ve ,
Ferdacan bunu kendin için mi yazdın diye sorup başka bir şey söylememeyi şuan karara bağladım?
sevgiyle kal
"SEVGİLİ" ADAM OLURSA, SEVGİSİ ZATEN ADAM GİBİ OLUR.
EŞŞEKTEN, AT PERFORMANSI BEKLENEMEZ.
YAZI İÇERİĞİ VE DUYGU YOĞUNLUĞU HARİKAYDI.
Ferda,ca
Sevgiler gündelik aşklar gecelik
Sevda teferruat iki hecelik
Gönüller pas tutmuş bitmiş yücelik
Zinanın fuhuşun adı aşk olmuş....
Ardığınız özellikler maalesef mazide kaldı,istisnalar hariç adam gibi seven bulumak zor...
Bir Ahmet ŞAFAK kalmış:))
Ben seversem Mecnun gibi
Dağlar delen Ferhat gibi
Adam gibi,adam gibi adam gibi severiiim diyor...
Yüreğinize ve Emeğinize sağlık..Ümit etmekte güzel..
Ferda,ca
Adam gibi Adam Olmayanlara gelsin İnşallah ! ...
Tebrik ederim Ferda hanım...
Ferda,ca
Sizi çok kızdırmışlar ama çetin cevize çatmışlar.Anlam yüklü güzel yazıydı İnşallah muhattabı veya muhattapları okumuşlardır.Sevgilerimle.
Ferda,ca
Canım benim, öyle bir çağdayız ki adam kalmadı ki adam gibi sevsin sevgiler günlük olmuş günlük misafir gibi bu gün birinde öbür gün diğerinde bu arada yürekten candan dürüstçe seven yüreklerde var ama onlarda güvensiz kalmışlar acabalarla hareket ediyorlar kalemine sağlık o güzel yüreğine sağlık canım sevgimlesin...