- 2966 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BU VATAN BİZİM
Vatanımın her karış toprağında şehit kanı var.Sınırlarımız şehitlerimizin kanıyla çizilmiş.
Aşığım bu cennet vatana, kurban olurum AY-YILDIZIMA
Ülkemde durum ortada.Hergün bir şehit haberi ve apoletleri sökülen polisler gündemden düşmüyor.
İstim üstünde yol alırken hızla, iş başında bazıları.Bulanık suda balık avlama sevdasında.
Gölgelerini bile çok para verene kiralayanlar, insanlığını haraç mezat satışa çıkaranlar hızla çoğalmakta.
Moda akımı başka şimdi.
Kaba ve küfürlü konuşmalar argo sözcükler kullanmak - en-
Öz Türkçe kelimelerle her türlü yazıyı yazmak- out-
Ezilmiş halkların kardeşliği ,etnik kimlikler ve mezhepler çıkar çatışmaları yazılacak Bunlarla ilgili yazılar kaleme alınırken’ ben aydınlıkçı kalemim’ diyeceksiniz önce.Sağlama almalısınız işi.
Kaba bir deyim ama bu işin raconu böyle.En fazla primi de argo sözcükler kapmakta.
’ben ezilmiş halkların kardeşliğini savunuyorum ayrılıkçı değilim asla yanlış anlaşılmasın sözlerim’
diyenler..
Bende ortaya karışık yaptım zaten..
Kim beğene..Kim üstüne alına.
Ortadan yol tutturmak lazım değil mi? Ne şiş yansın ne de kebap.
Şiir makale öykü yazarken argo kelime kullanmak, belden aşağı vurmak bol bol cinsel obje kullanarak yazmak yenilikçi akımmış..Ben bu akımı bilmediğim için sınıfta kalmış olanlardan sayılırım.
İki kişi arasında yaşanan aşkı ’ özel’den çıkarıp bir kalemde açıklayacaksın.
Aşkı kutsal bilip gözden sakınmak yok . En mahrem noktalarına kadar yazacaksın ki beğeni alacaksın.Mayonez ketçap kıvamında acılı acısız da yazdın mı tamamdır bu iş.
’Vavvv ne harika kalemsiniz bayıldım yaaaa.
Özgürlük bu işte. Tabuları yıktınız .Kadınları dar kalptan çıkardınız. Muhteşemdi bu yazdıklarınız’
Konuş konuş yalandan kim ölmüş ki..
Şemdinli’de çıkan çatışmada dört tane kınalı kuzu şehadet şerbetini içti.Yaralı sayısı da yirmiye yakın.Şehit olmazdan on dakika önce canınla boğuşan asker soruyor komutanına ’komutanım kurşun oruç bozar mı?’
Bununla ilgili şiir ve deneme yazıları yok gündemde.Duyarlı kalemler nerede hani?
Dünya kendine gülüyor aslında.
Çünkü öyle çok ki pislikleri.Temizlemekle bitmez.Irak’ ta Filistin’de Bosna Hersek’te müslüman kadınlara yapılanlar unutulmadı.
Burma’da üç yaşındaki kız ve erkek çocuklarına tecavüze ediliyor.Günlerdir resimler baş sayfada. Hunharca öldürülen müslüman çocukların nehirden cesetleri çıkarılmakta.
Müslümanlara yapılan şiddeti körükleyen ve seyrci kalan dünya milletleri kanlı ellerini oğuşturmakta..
Tribünlere oynayanlara son söz.
’Şu Çılgın Türk’leri’ okurken çok içim acımıştı.Ülkemizi alttan oyanları okudukça yüreğim sıkıştı.Dışardaki hainler değil, ama içimizdeki hainlerin fazlalığı canımı yaktı.
Haberleri dinledikçe ve yazılan kelamları okudukça kalemlerin uç noktaları beynimi kemirmekte.
Anladım ki aynı frekanstan yayın yapmıyoruz.
Parazit var yayınlarınızda.Acil bakım şart.
YORUMLAR
EFENDİM,ÇOK HAKLI VE ÖNEMLİ BİR KONUYU GÜNDEME TAŞIMIŞSINIZ.
SON 30 YILDIR KANAYAN YARAMIZ BİZİM.SÜREKLİ ARTARAK KAN KAYBEDİYORUZ.300 YILDAN BERİ
EMPERYALİST GÜÇLER HER DÖNEMDE İÇİMİZDEN HAİNLER,
DIŞIMIZDAN EMPERYALİSTLER SÜREKLİ BİR SALDIRI HALİNDELER.
BİZ NE ZAMAN SAVUNMA POZİSYONDAN KURTULUP,SALDIRI POZİSYONUNA GEÇERİZ.O ZAMAN BU KAN DURMASADA,DÜŞMANIN OYUNU BOZULUR.BUNU İYİ BİLEN TÜRK DÜŞMANLARI VAR GÜÇLERİYLE İÇTEN VE SÜREKLİ SALDIRIYOR.VE BİZİM SİYASİLER BAKIYOR.MECLİSİN ÇIKARMIŞ OLDUĞU TESKEREYİ DAHİ ASKERE VERMİYOR.ÇÜNKÜ NEDEN!BOP EŞ BAŞKANI OLARAK GELEN BİRİ NASIL OLURDA BOP KARŞI HAREKET EDEBİLİR.
BEN HAİNLERİN YAPTIKLARINA DEĞİL BUNLARA BU FIRSATI TANIYAN SÖZDE BİZİMKİLERE KIZIYORUM.
NASIL MİLLET HALİNE GETİLMİŞİZ BİZ BÖYLE.KENDİ ALTINI OYANLARI OYUNU ARTIRARAK İKTİDARA GETİYOR.
VATAN SATILIYORMUŞ.HER GÜN ONLARCA ASKERİMİZ ÖLDÜLÜYORMUŞ,KATİLLERİ HABURDAN KAHRAMANLAR OLARAK YURDA SOKUYORMUŞ,İSTİKLAL MARŞIMIZ TOPLANTILARDA ARTIK OKUNMUYORMUŞ,TÜRK BAYRAĞI ALENEN KAMARALARIM KARŞISINDA YAKILIYORMUŞ,VS VS KİMİN UMURUNDA EFENDİM.
BEN BURADAN BİLĞE KAĞAN'IN SÖZLERİ İLE SÖZLERİMİ BİTİRMEK İSTİYORUM.EY TÜRK MİLLETİ SEN AÇKEN,TOKLUK NEDİR BİLMESSİN.AMMA BİR KERE DOYDUNMUDA AÇLIĞI HİÇ DÜŞÜNMEZSİN.
EY TÜRK TİTRE VE KENDİNE DÖN.
TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR.
SELAM VE SAYĞILARIMLA.
Derebey tarafından 11/17/2012 9:27:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Derebey tarafından 11/17/2012 9:33:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu parazitli yayınları yaparken, birileri çanak tutuyorsa...bu böyle devam edecek, dünya devletleri ellerini ovuşturuyorsa; içerden kösteklenmediklerinden canım... bu vatan bizim, elden giderse de vay halimize...kıymeti gerçekden bilinmiyor, adam sendecilik, bana dokunmayan yılan bin yaşasın demecilik vs vs vs...bazen canım burnuma geliyor...avrupadaki Türkleri Türkiye ne kadar düşünüyor dersin ...buda başka bir mevzu...bizlere daha sıra gelmedi...bizler bunlardan geçtik de bir problem var ki; bizlerden olan torun torba korkarım ileride bu olaylara sırt çevirmerse bari...çünkü ne verirsen onu alırsın zihniyeti çok avrupada iki arada bir derede sıkışan toplum yetişiyor...Türkiyede içimizde hainler olduğu kadar cahillerimizde var...geçen ellerinde sopalarla bir ailenin evine baskın yapmışlar, ne kadar banal bir davranış...toplum psikolojisıyle oynamaktır bunun adı...dilerim düzelsin, ortalık gül gülistan bağ bostan olmasa da...sevgilerimle canım...