- 723 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENZEMEZ KİMSE SANA
Benzermi sandın kimseyi sana ,benzemez ...lütfüna ermeden cemalinde gözlerim erir bilinmez...gönlünü gönlüme kat ömrüm tazelensin...bahsetme ayrılıktan mutlu olamam.. gurbete düşünce sıla yüreğimde yara olur .. koşma ayrılığa ,sarılma yabancı kollara...biz dün düşmedik bu sevdaya...
Sabahın ilk çiğ tanesidir bağ bozumu gözlerin ...ufkuma güneş gibi parlayan..dileğim .ne yağmur ıslatsın ne keder ...beni gözlerinden mahrum bırakma...
kırılmış ayna gibi paramparça olurum..her parçada sana yansırım sonra...sana olan zaafımı yüzüme vurma, kahrolurum gururumdan . düşman olurum sana bakan başka gözlerin ucuna...
yağarım sicim gibi kirpik uçlarına... dolu tanesinde gizlerim umutlarımı. yitirilen her zerre senin hasretini dizer ,erir giderim avuçlarında...
Benzemez elbette hiç kimse sana , sen öyle bir bakışatıp yüz çevirirsin ki anlamlar boğulur ..
kelimeler tıkanır boğazımda... harfler yazmak için çıkarttığım beyaz kağıtta..dans eder adeta... hep cümle başında...cümle ortasında,cümle sonlarımdasın oysa.. masamda duran resmin öylece bakar mağrur... ve bana derki kader... işte alın yazın ..katlan dur...katlanırım elbette sen varsan kazanacağım ..mükafat yerine... ne gelirse gelsin senden .. kabulümdür ... yan çizmem sevgimdende sendende.... al götür gittiğin neresiyse koyma öksüz çocuk gibi beni yadellerde... ben korkarım geceleri sen gelmiyeceksin diye ..
Haydi gözlerine meftum olduğum dilber... çık gel bir gece yarısı karanlığıma... süzül tül perde aralıklarından ... eşyaları toplanmış küf kokan odama...dolsun odam ,sen koksun köşe bucak.. heryan... bir an şaşa kalayım .. sonra rüya sanmadan bir tokat gibi vur gerçekleri..yüzüme..
dudak kıvrımlarını düzleştirerek söyle, hataydı gidişim işte geldim .de. oysa seni ne çok sevmişim , bu aşkın kıymetini bilememişim.. beni affet sevgilim de....son sözün olsun bu ağzından çıkan ve dursun zaman ..sana sarıldığım an....
30.7.2012
kumsaldaki ayak izi