ANTALYA YOLLARINDA-2
Sabah..Erkenden uyandım.Hadi bir yürüyüş yapayım bari.Hava sıcak.Dönüşte kahvaltıya yetişirim nasılsa.Otelden çıktım.(O ara nerde eski Falez otel.La Toya Jackson,Erbakan hoca zamanları..Yıkılırdı.Şimdiyse Allah rahmet eylesin durumlarında.)Neyse,çıktım.karşıya geçtim.Antalya müzesi.Saat 8 açılış..Baktım.8.05..daldım içeri.memurlar yeni gelmiş .Alayı bahçede,sigara tüttürmekte.Kırmızı topuklu ayakkabı üzerinde memureler vs..Bahçeyi gezdim.İskender rölyefi ile,ölümü tasvir eden masklı rölyefi beğendim..Yanlız geziyorum,geziyorum.Etraf memur dolu.Lakin bir Allahın kulu da,hey hemşerim nereye falan demiyor..Yani o saatte çook normal bir şey gibi.Sanki teftişe geldim.Uzaktan süzmekteler.Böyle hımmm.diye diye Ekspertiz raporu hazırlayacakmış gibi dolaştıktan sonra bir süre,artık çıkayım bari dedim.Lakin yön kavramım olmadığından gide gide duvara kadar geldim..Neyse uzaktan süzen bir memur,fırsat çıkmışken seğirtiverdi yanıma.Çıkış oradan değil diye.-Eee biz ne diyoruz.Zaten duvarla burun buruna muhabetteyim.Gayet te farkındayım durumun!!-Bana eşlik etti,kapıya kadar..Sordu o ara.(merak ediyor ya..)Arkeoloji ile çok mu ilgilisiniz.Arkeolog musunuz.Ne ki kelimeye yabancı ya.Pek söyleyemiyor garibim.İki üç kez pardon deyip,yineletince anladım ancak.Yooo dedim Mali Müşavirim.Ve sadece sabah yürüyüşü yapayım dedim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.