- 595 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HER DELİNİN BİRDE KATİLİ VARDIR...!!
Bazen yazarsın okadar çok şey yazarsınki herkez seni dengesiz sanar deli sanar hatta kafayı yedini düşünürler siz sanıyormusunuzki her deli saçmaladığından yada aklı olmadığından kafayı yiyor asla eğer biri bu denli yargılanabiliyor deli sıfatı içine alınabiliyorsa onu bu hale getiren ne oluyor ozaman oda dünyanın en azılı katili onu delirtip hayattan yaşamdan vazgeçircek kadar acımasız ....Deliler dünyanın en çok düşünen insanlarıdır .Sizin vaktinizi ayrıp düşünmeye bile tenezül etmediğiniz şeyleri onlar iyi yada kötü saatlerce günlerce hatta aylarca düşünürler işte bu yüzden delidir onlar eğer utanılcak bişiyse siz katilliğinizden utanın ben deli olmaktan mutluyum ... =)Her deliyi öldüren birde katili vardır .
onları anlamanın en güzel yolu içinizdeki sesi dinleyin ve dürüst olun herkezin az da olsa delilikle nitelendirdiği düşünceleri yokmu tabiki var ama siz kendinize bile söleyemediğiniz şeyler yüzünden akıllısınızdır fakat içinden geçeni direk söleyen yapan kişi deli insanlar sadece kendilerini doğru bilir haklı bilir oysa aynaya bakıp kaçınız gerçeklerinizle yüzleşebilirsiniz ki hani deli diyorsnuz ya onlara ayna vermezler kesici alet vermezler hep bi gözlem içinde hayatları el altında başkalarının kurallarına göre yaşarlar ya oysa sizlerde başkalarının kurallarınca yaşıyorsunuz ewinizde olan onlarca aynaya baktınızı sanıp oysa içtenlikle asla bakmıyorsnuz onlar sadece kapalı bi alanda tutulan deliler peki ya siz dişarıya baktığınıda görüpta anlayamadığınız ne çok şey olduğunu onların yerine geçmeden anlayamazsınız ...
YORUMLAR
Şiirlerinizden sonra ilk defa bir yazı yazmışsınız. Katıldığım bir çok yön oldu. Daha fazla çalışma yapmanız dileğiyle...
ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ
yazmak delilikse şayet ben de deli olmaktan gurur duyuyorum.Dünya da kaç insan yazar gibi görür ki etrafındakileri ve kaç insan gözü açıkken hayal kurabilir.Sayılı....Bu yüzden ben de sen de ve bizim gibiler gururlanmalıdırlar deliliklerinden.....