- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
17.bölüm
Hipnoz metotu ile doğum öncesine yolculuk eden insanlar Vücudlarının buruşuk ve işe yaramaz bir et yığını olduğunu ,kendilerini "hafiflemiş"hissettiklerini,parlak bir ışığa doğru yok aldıklarını,geçmişte ölmüş olan tanıdıklarının kendilerini almaya geldiğini,sanki çok derinlerden büyük kulaçlar atarak yüzeye çıkmak için son saniyelerini kullanan bir yüzücü gibi hisettiklerini anlatıyorlardı.Kitap öbür tarafın katmanlardan oluştuğunu anlatıyordu.Yaşadığı hayatlarda çok öğrenenler üst katmanlara çıkmaktaydı.İremi hipnotize etmek ne güzel olurdu onu yeniden kendime aşık edebilirdim dedi sesli düşünürken,yazdığı mesajların hiçbirine cevap alamamıştı,ayrıca İremi rahatsız etmemesi için uyarılmıştı,şikayetçi olmaktan öte askerden yeni gelen ağabeyi ve arkadaşları tarafından dövüleceğine dair ipuçları da verilmişti.Murat ,İremin yaşlı babasının zil zurna sarhoş olup kapılarında çıkardığı rezaleti hatırladı,her baba gibi kızının evli ve de çocuklu bir erkekle ilişki kurmasını istemiyordu,artık Murat’a kalan sakladığı saç telleri,kemerinden dökülen yeşil renkli dairesel pullardı,Sinem ailesine gittiği zamanlarda yaşadıkları sevişmeleri kalan ömrü bouynca anımsayarak günlerini geçirecekti.Denemiş olduğu tüm barışma girişimleri başarısızlıkla sonunçlanmıştı.Sinem ise geçen yıllara rağmen İremin ;Muratın aklından çıkmadığını sezmekteydi.İlk günlerde Murat’a ve uzuzn bir geçmişi olan ilişkilerine olan güveninden İremin evlilikleri için herhangi bir tehdit olacağını ummamıştı ancak ders saatleri artmış,sınav yaklaştıkça daha sık buluşmalar başlamıştı,üstelik dersleri artık İremlerin evinde yapmaya başlamışlardı.Bu son adım yeni başlayacak olan bir ilişkinin adeta ayaksesleriydi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.