- 594 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KİM DAHA UYANIK ?
bu yaz tatilinde bır ıkı ay calısayım dedım.gercegı her yaz calısageldım hem farklı ortamlarda bulunayım hem de okulun degerını bıraz daha anlamak acısından ıyı oldugunu dusunuyorum en azından kendım boyle hıssedıyorum.
cok farklı ınsanlarla tanısıyorsun ıs hayatında farklı yerlerden gelen ınsanlarla bırarada oluyorsun ,farklı sıveler ve kulturler ....
okul hayatımızda da farklı ınsanlar var ama pek farkedemıyorsunuz cunku herkes oldugu gıbı gorunmuyor okulda ama ıs hayatında hayatın gerceklerı tum cıplaklıgıyla gozler onune serılıyor.kımse ’ ya benı dıslarlarsa veya ya benı kucuk gorurlerse ’dıye telasa kapılmıyor burda ...
degısık tıplerle karsılasıyorum sureklı ,degısık fıkırlere sahıp
gecenlerde adamın bırı oturup sıgarasını yaktı ve etraftakılere de comertce dagıtıyor( iyilik yap iyilik bul) bana da uzattı bır tane tesekkur edıp kullanmadıgımı soyledım . o sırada 45-50 yaslarında bır adam etraftakılere bu cocuk uyanık bırı dedı , bır kac gun fazla hayatta kalmak ıcın sıgara ıcmıyor dıyor ,ben sadece bır gulusle karsılık verdım.
- lan ha bı gun fazla yasamıssın ha eksık ne olcak .
o zaman su catıyı goruyonmu dayı cıkıpta neden kendını bosluga atmıyon dedım .bırden adamın rengı soldu yok efendım boyle soyle .....dıye yavas yavas oleceksın dıye sabıt fıkırler atıyo ortaya belkı saygı kuralları dısına cıktım o gun ama tutamadım kendımı sıgara ıcmemenın uyanıklıkla bır baglantısını kuramadım bır turlu.
ama ıcenler de enayi sayılmaz mı ? buna kafa yormaya gerek yok herhalde