- 1087 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Selçuk Aydın
13 Yıl Sonra... Selçuk Aydın
"Başarımız büyük Türk milletinindir"
Kadir YETER, Avrupa Gençler Boks Şampiyonu Selçuk AYDIN’ı yetiştiren ve yarışmaya hazırlayan antrenör Nazım DALKIRAN’la Trabzon’da boks sporunun bu gününü ve geleceğini görüştü:
YETER: Sayın Nazmi DALKIRAN, 54 kiloda Avrupa Şampiyonu olan Selçuk AYDIN sizin yetiştirdiğiniz bir boksör. Bu boksörümüzün geleceği için neler söylemek istersiniz?
DALKIRAN: Altın madalyalı genç boksörümüz Selçuk AYDIN’ın başarısı uzun vadeli bir çalışmanın ürünüdür. 2000 yılında, Gençler Dünya Şampiyonası’nda Trabzonspor’un verecek olduğu imkanlar doğrultusunda, kendisinden Dünya Şampiyonluğu bekliyorum.
Yaşı küçük olmasına rağmen bu yıl özel başarısı nedeni ile spor akademisine başlayacak.
YETER: Antrenörlük hayatınızda bu kaçıncı altın madalyalı sporcunuz?
DALKIRAN: Selçuk AYDIN altın madalya kazanan 6’ıncı sporcum. 1999 yılında gençler ve yıldızlar madalya toplamında Türkiye Şampiyonu olduk.
YETER: Bu başarınızı hangi şartlarda, ortamda elde ettiniz; bildiğim kadarı ile salonunuz çok yetersiz. Ne dersiniz?
DALKIRAN: Evet, doğru. Çok zor şartlarda bu salonda çalışıyoruz. Bize daha iyi imkanlar sağlanacak olursa çok daha fazlasını bizden bekleyin. Her spor dalında olduğu gibi, boks sporunda geniş imkanlarla büyük başarıları elde etmek, bizim de azmimizle çok zor olmayacaktır. Yeter ki boks sporumuza maddi destek ve imkanlar çok görülmesin. Başarı; önce azim ve destek ile gelecektir.
YETER: Dünya Şampiyonası’na nasıl hazırlanıyorsunuz?
DALKIRAN: Dünya Şampiyonası’na hazırlanmak amacı ile Rusya’ya gidip orada Rus boksörlerle hazırlık maçları yapacağız. Bize Rusya’da iyi davranıyorlar, yardımcı oluyorlar. Dünya Şampiyonası’nda Rusya’da yapacağımız maçların sonucunda daha iyi neticeler alacağımıza inanıyorum.
Spor milletleri birbirine sevdiren, bağlayan bir dostluk aracıdır.
YETER: Sayın DALKIRAN, kaç yıldır boks sporu ile uğraşıyorsunuz?
DALKIRAN: 20 yıldır boks sporu ile iç içeyim. 8 yıldan beri de antrenörlük yapıyorum.
YETER: Toplam madalya sayınız kaç tanedir?
DALKIRAN: 6 altın, 2 gümüş, 5 bronz olmak üzere toplam 13 madalyamız vardır.
YETER: Sayın DALKIRAN verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
DALKIRAN: Rica ederim. Biz teşekkür ederiz. Başarılarımızı bekleyin, her türlü desteğinizi bekliyoruz. Başarılarımız büyük Türk milletinindir. Bu inançla çalışıyoruz.
TRABZON HABER Gazetesi, Yıl:1999, Sayı:9
Kaynak:/www.byegm.gov.tr/yayinlarimiz/ANADOLUNUNSESI/160/AND47.htm
kadiryeter KADİR YETER
YORUMLAR
Ülkemizdeki değerleri bulup anlatmak çok güzel. Keşke bu değerli insanlara daha çok destek verilse de dışarıdaki yüzümüzü daha bir ak yapsalar ama ne gezer...
Bazen destek yerine koca bir köstek takıyorlar ayaklarına ki, yapacakları işleri bile yapamıyorlar.
Güzel bir söyleşiydi Kadir Bey, tebrikler...
kadiryeter
Hoş Geldiniz... sağolon.
Minnâcık bir emeğim olduğu için öyle mutluyum ki... fotoğraflamıştım o günlerini; antrenörü ile birilikte.
Millet olarak güzel bir hasletimiz var; ev kurana, yuva yapana ve benzerî işlere yardım edilir; aslında, kişi, kendini mutlu eder böylelikle; ancak, övünmemek ve yüze vurmamak şartı ile...
Kötülüklerle iyilikler hep savaşır; gâlibiyet dâimâ iyilikleri yapanların olmuştur, Efendim....
Selâmımla... sağlıkla kalınız.
kadiryeter Kadir Yeter.
30.7.2012- Merkez İlçe- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=102048
Emine UYSAL (EMİNE45)'A