...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Ümmühan'ın Tutkulu aşkı...Bölüm 15...Nihayet gördük Tutkuyu...Bundan sonrası da gelir artık.
Haydi akaleme kuvvet...Gerçekten de oldukça akıcı bir şekilde harika ilerliyor..
Selam ve sevgiler.
Kemnur
Sanırım öykülerin candamarı akıcı üslubu olsa gerek...
Sonrası konudaki zenginlik...
Kutladım efendim...
Saygılar...
Kemnur
Söylemeye gerek yok ama söylemedende olmaz "yine su gibi harika bir yazıydı"
beğendiğim yerlerden bazıları ise, şu sahile dizili misafiraneler kısmıydı.Beni düşüncelere sevk etti.Orada hep nedense üst düzey insanların kalması.Birinde yaşadığım olay sadece bilgi edinmek için bir resopsiyona sordum burada boş yer olurmu yada ne zaman olur dediğimde bana "oohhooo çok beklersiniz, burada kalanlar falanca falanca insanları yakınları.sizin yer bulmanız imkansız.Kışın olsa belki" demişti. İkinciside memur yada asgari ücret olan kişilerin geçim derdinden öyle yerlere gitmesi rüya sadece.
Diğer beğendiğim bölümse, Halil ve ümmüha'nın yemekle birlikte şarap keyfleriydi.Orada bir eksik vardı onlara bir de şöyle güzel müzik eşlik etseydi.Ama ben okurken müzik eşliğinde okudum.
Harika bir aşkı ne güzel yansıtmış bu yazı
Abim yüreğine sağlık...kutlarım...en derin saygılarımla ...esen kal....
dizinin gerisini okumak için sabırsızım şimdiden...