Okulun Son Günü...
Okulun son günüydü,2 gün sonra sbs’mız vardı.Öğretmenlerimiz moral depolamamız için bizi Mudanya’ya kahvaltıya götürecekti.Hava çok bunaltıyıcıdı sabah olmasına karşın nemli bir hava vardı.Saat 9.30ı gösterdiğinde hepimiz servisleri doldurmuş yola çıkmıştık.İlk olarak Mudanya’ya gidecektik.Yollarda yapım çalışması vardı o yüzden servis sürekli sallanıp duruyordu.Sonunda Mudanya’ya vardık.Kahvaltı yapacağımız yere geçmiştik.Önümüzde deniz vardı,denizin çıkardığı sesler çok güzeldi.Beni benden alıyor başka bir diyara götürüyordu.Mudanya’da yaklaşık 2 saat boyunca gruplara ayrılarak dolaştık.Deniz havası bana çok iyi gelmişti.Ardından Silivri’ye gitmek üzere yola çıktık.Silivri biraz uzaktaydı ve ulaşım araçlarında uzun süre durmak benim midemi bulandırıyordu.Uzunca bir mesefa yol aldıktan sonra silivri’de ki bir kafeye uğradık.Kafe çok güzel bir yere yapılmıştı karşısında çok güzel bir manzara bulunuyordu.Bizim arkadaşlar hep bir yerlere kayboluyordu ben ve Metehan’da orda oturmuş sohbet ediyorduk.Bizi hep gittikleri yere çağrıyorlardı.Ben de sonunda merak edip gitmeye karar verdim.Gittiğimde bir de baktım ki muhteşem bir manzara var.Herkes geri dönmüştü bizse 4 kişi kalmıştık.Deren adlı arkadaşımla yere oturmuştuk manzara’ya izlerken sohbet ediyorduk.Çok güzel bir manzara vardı.Belki de 14 senedir gördüğüm en güzel manzaraydı.Hayran kalmıştım.Deniz yaklaşık 80 m aşağımızdaydı.Dalga sesleri kulağıma geliyor.Benim sanki başka bir yere götürüyordu.O mekanın başka bir güzelliği de biz yukarıdan taş atıyorduk.Atmadan önce denize düşüceğeni düşünüyorduk hepimiz ama hepsi kumsala düşüyordu.Yaklaşık 1 saat orada oturduğumu hatırlıyorum.İzin verseler bütün gece bile oturabilirdim.Aradan 1 saat geçtiğinde geri döndük.Öğretmenlerimiz bize çok kızmıştı bizi arıyorlarmış fakat biz fark etmemiştik.Sonra okula dönmek için servise bindik.Okula döndüğümüzde saat 3.30tu veda anı yaklaşmıştı.Son derse kadar hocalar bizi boş bırakmıştı.Bizde son kez spor salonuna inip futbol oynamıştık.Bir anlamda bu bizim için spor salonuna birbirimize vedaydı.Son ders geldiğinde balo için 25 dakika çalışma yaptık.Sonra öğretmenler hepimizi konferans salonuna topladı artık son 15 dakikaydı.Müdür bir konuşma yapmıştı hepimizle,ardından öğretmenler karnelerimizi vermişti.Geriye vedalaşmak için sadece 5 dakika kalmıştı.İçim parçalanıyordu,ayrılıyorduk,en sevdiğim arkadaşlarımdan ayrılıyordum.Vedalaşırken göz yaşlarımı tutmakta çok zorlandım,adeta kendimle savaşıyordum.Hepimiz sarıldık son bir kez sınıfça sarıldık.Ardından servislere dağıldık.Benim gözüm okuldaydı.Gitmek istemiyordum,keşke buraya 1 değil 5 sene önce gelseydim diye düşünüyordum.Ardından servis kalktı gözlerimden yaşlar akıyordu,kalbimde bir acı hissediyordum.Ardından eve geldiğimde hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum.Okula ilk geldiğim gün,yaşadıklarım,anılarım gözümün önüne film şeridi gibi gelmişti.
Sanki herşey dün gibiydi.....
28.07.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.